Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Теч на нафта

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Теч на нафта

    Колеги, давайте акъл къде мога да търся с по-голяма вероятност да открия теч на нафта - вероятно от помпата.

    Теча се проявява с произволен интензитет, и непостоянно.
    Двигателя пали от четвърт оборот, няма никакви забележки при работа във всички режими.

    Независимо от това, дали двигателя е студен или топъл, дали е каран много или малко - може да прави капка на денонощие, може да прави петно с размер една квадратна педя на контролния вестник...

    На 200 метра от сервиза на приятели течеше яко, пред сервиза не прокапа дори.

    Карах го със свалени защити под двигателя, мих го с водоструйката - белким се види нещо - нищо се не види.

    Единственото нещо със сигурност е, че е около помпата, ама дотам..
    Утре започва голямото разглобяване, дано се види нещо.

    Та въпроса ми е, ако някой е имал подобен дерт, или има някакво слабо място, дето е по-вероятно да се очаква дерта, моля да сподели.

    PS П2 4М40
    Последно редактирано от Veni1; 20-05-14, 12:14. Причина: PS

  • #2
    От: Теч на нафта

    Брейии? За 4d56 знам, ама за 4M40 НЕ! Ма ще погледна, ако мога да изровя нещо.
    Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

    тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

    Коментар


    • #3
      От: Теч на нафта

      Коментар


      • #4
        От: Теч на нафта

        Ето за обща представа. http://www.offroad-bulgaria.com/show...06#post1641806
        Твоята помпа каква е Вени?
        Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

        тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

        Коментар


        • #5
          От: Теч на нафта

          Първоначално публикуван от danovsky Преглед на мнение
          За смяната на този О-пръстен необходимо ли е свалянето на помпата? Май трябва да се пада в посока калника, а не към двигателя?
          Това на снимката ми прилича на помпа от 4D56, а те май не са същите като на 4М40.

          Първоначално публикуван от Стоян Боюков-Sariones Преглед на мнение
          Ето за обща представа. http://www.offroad-bulgaria.com/show...06#post1641806
          Твоята помпа каква е Вени?
          Хаа, аз твоята одисея я знам наизуст - като лош кошмар .
          Ама дерта не е аналогичен - при мен двигателя пали без никакво замисляне, върви като змей, и няма никакви отклонения в работата.

          Не помня каква ми е помпата - разгледах си снимките, които правих при смяната на семеринга, и се засрамих отново - единствената, на която се вижда нещо, е последната от този пост.
          Имам някакъв спомен за Zexel, но не съм абсолютно сигурен.

          Преди малко имах обаждане с жокер от приятел - Вивето направо ме съкруши - помпата на тезгяха, и смяна на всичко гумено...
          Утре или вдруги ден ще има някаква яснота по-голяма.
          Последно редактирано от Veni1; 20-05-14, 15:49. Причина: доп

          Коментар


          • #6
            От: Теч на нафта

            Първоначално публикуван от Veni1 Преглед на мнение
            Това на снимката ми прилича на помпа от 4D56, а те май не са същите като на 4М40.


            .
            Прав си,грешката е моя!!

            Коментар


            • #7
              От: Теч на нафта

              Зексел е помпата и като конструкция е същата като на 4д56 и най вероятно тече от там където е показал човека - капаците на авансаторния механизъм. Проблема е, че капака от към страната на блока не е достъпен и наистина трябва помпата на тезгяха. Ако тече само от тия два капака няма да разглобяваш цялата помпа и да сменяш всички уплътнения наред, че после настройките ... Ако пък се стигне до разглобяване и смяна на всички уплътнения, ми се обади да ти кажа коя да я разглоби у сглоби. Ето подобна помпа - на твоя приятел Пламен, конструкцията е подобна. Сменявал съм и на 4д56, ама не знам снимките къде са.




              Поздрави!

              Коментар


              • #8
                От: Теч на нафта

                Ей, Андро, даде малко надежда, друже.
                То аборт по телефона не става, еле и като не е на 100% ясна работата, ама да питам - това, което е показал колегата на снимката, сиреч капака на авансатора - той се намира опозитно на блока - от другата страна е.
                Ако трябва да се сменят О-пръстени - тоя, дето е отвън, или и двата - и тоя откъм блока?

                PS Пламен е ходеща твоя реклама - да знаеш - безкрайно доволен е!

                Коментар


                • #9
                  От: Теч на нафта

                  Ако си сигурен, че тече от външния капак сменяш само него, на място. Ако обаче теча е от това място, но не може да се определи от коя страна на помпата е, сменяш и двата. Почти съм сигурен, че пръстена на вътрешния капак на място е невъзможно да се смени, но все пак като поразглобиш около помпата огледай и прецени. Пръстените от някой представител на Бош, трябва да имат и за Зексел.
                  Между другото, по вероятно е да тече от вътрешния капак, щото се опича от ДВГ.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Теч на нафта

                    Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                    А..
                    Между другото, по вероятно е да тече от вътрешния капак, щото се опича от ДВГ.
                    Ми да, какъвто съм Марко Тотев, със сигурност ще да е оттам.

                    Андро, благодаря ти от сърце, че се занимаваш с моя дерт.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Теч на нафта

                      Удоволствието е мое, знаеш, че съм ти задължен.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Теч на нафта

                        Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                        Удоволствието е мое, знаеш, че съм ти задължен.
                        Аа, не е така, дори е точно обратното

                        Коментар


                        • #13
                          От: Теч на нафта

                          Първоначално публикуван от Veni1 Преглед на мнение
                          ..
                          Хаа, аз твоята одисея я знам наизуст - като лош кошмар .
                          ....
                          Не бе Вени. Аз само да ти покажа как изглежда помпата. На снимката е ZEXEL за 4М40. И верно се сваля помпата, ама ти това упражнение си го правил.
                          Поздрави и успех!
                          Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

                          тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

                          Коментар


                          • #14
                            От: Теч на нафта

                            При един юнак, цветни заварки гледах елементарна схема за откриване на течове - бебешка пудра за трудно достъпните места и тебешир където може да се драска.
                            Измива, подсушава, пудри обилно и гледа. Половин час му се дивих колко е елементарно и очевадно.
                            Ако мястото позволява - пробвай го.
                            Аз не вярвам в чудеса!
                            Разчитам на тях!

                            Коментар


                            • #15
                              От: Теч на нафта

                              Нито автомобила, нито помпата са същите, но аз си направих приспособление за сваляне на помпата без да се пипа ангренажа и свалянето отнема половин час. Качването пак толкова. А на свалена се работи по-добре.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X