Колеги, давайте акъл къде мога да търся с по-голяма вероятност да открия теч на нафта - вероятно от помпата.
Теча се проявява с произволен интензитет, и непостоянно.
Двигателя пали от четвърт оборот, няма никакви забележки при работа във всички режими.
Независимо от това, дали двигателя е студен или топъл, дали е каран много или малко - може да прави капка на денонощие, може да прави петно с размер една квадратна педя на контролния вестник...
На 200 метра от сервиза на приятели течеше яко, пред сервиза не прокапа дори.
Карах го със свалени защити под двигателя, мих го с водоструйката - белким се види нещо - нищо се не види.
Единственото нещо със сигурност е, че е около помпата, ама дотам..
Утре започва голямото разглобяване, дано се види нещо.
Та въпроса ми е, ако някой е имал подобен дерт, или има някакво слабо място, дето е по-вероятно да се очаква дерта, моля да сподели.
PS П2 4М40
Теча се проявява с произволен интензитет, и непостоянно.
Двигателя пали от четвърт оборот, няма никакви забележки при работа във всички режими.
Независимо от това, дали двигателя е студен или топъл, дали е каран много или малко - може да прави капка на денонощие, може да прави петно с размер една квадратна педя на контролния вестник...
На 200 метра от сервиза на приятели течеше яко, пред сервиза не прокапа дори.
Карах го със свалени защити под двигателя, мих го с водоструйката - белким се види нещо - нищо се не види.
Единственото нещо със сигурност е, че е около помпата, ама дотам..
Утре започва голямото разглобяване, дано се види нещо.
Та въпроса ми е, ако някой е имал подобен дерт, или има някакво слабо място, дето е по-вероятно да се очаква дерта, моля да сподели.
PS П2 4М40
Коментар