Здравейте колеги,
за съжаление първия ми пост трябва да е свързан с проблем. Имам Паджеро 2 - 2000 година дълга база, 2.8 ТДИ автоматик. англичанин. Скоростната кутия е Супер Селект. Проблема е следния - тресе когато мине в ниските обороти или като съм спрял на светофар.Повярвайте ми прочетох доста от темите във форума преди да отворя темата, но не ми се изяснява много проблема. Джипа е обслужен, сменено е всичко, не пуши, има доста сила. Когато обаче да речем чукна леко газта, след като се повишат оборотите, когато тръгнат да падат , падат до 350-500 , аха аха да угасне и след 3-4 отскока между 350 и 800 работата се нормализира. Това го прави и когато съм спрял и превключа на задна. Интересно е че когато позагрее като че ли проблема леко намалява. Моля дайте предложения, щото за мен няма признаци нито за ГНП, нито дюзи, а и проблема не го прави постоянно, такаче бих отхвърлил и въздуха.
за съжаление първия ми пост трябва да е свързан с проблем. Имам Паджеро 2 - 2000 година дълга база, 2.8 ТДИ автоматик. англичанин. Скоростната кутия е Супер Селект. Проблема е следния - тресе когато мине в ниските обороти или като съм спрял на светофар.Повярвайте ми прочетох доста от темите във форума преди да отворя темата, но не ми се изяснява много проблема. Джипа е обслужен, сменено е всичко, не пуши, има доста сила. Когато обаче да речем чукна леко газта, след като се повишат оборотите, когато тръгнат да падат , падат до 350-500 , аха аха да угасне и след 3-4 отскока между 350 и 800 работата се нормализира. Това го прави и когато съм спрял и превключа на задна. Интересно е че когато позагрее като че ли проблема леко намалява. Моля дайте предложения, щото за мен няма признаци нито за ГНП, нито дюзи, а и проблема не го прави постоянно, такаче бих отхвърлил и въздуха.
Коментар