Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Lift и гуми на Л200 1998г съвети

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Lift и гуми на Л200 1998г съвети

    Здравейте
    един приятел си взе mitsubishi l200 1998 2.5дизел мисля че се води 4Work защото е доста базов модел няма почти никакви екстри но има твърд блокаж на задния диференциал което оправдава липсващите други екстри. Пикапа ще се използва 50/50 черно и по пътища . Та започвам с въпросите .... какъв е най-ефтиния вариан за лифт без много преправяния ( може и минимален идеята е да влязът малко по големи гуми защото тези в момента с които е са смешни ). Ако лифта му се стори безмислено вложение какви гуми ще влязът без него. Разбира се очаквам и съвет за какви гуми да си вземе . Аз му предложих Bf goodrich all terein, защото ще се ползва по нивите но и по пътищата особено зимата, лично аз се надявам някакси да му сложим 33-ки но незнам какъв лифт ще трябва за тях и дали няма да му е прекалено скъп .

    Благодаря на всички отзовали се !!!

  • #2
    От: Lift и гуми на Л200 1998г съвети

    2.5 дизел с 33-ки, тоя сапкън ще почине тотално. Без лифт 31х10.5х15 , зависи за какво ще го ползва човека, ако не мисли да прави сериозни изпълнения ще са му отлични. Казвам го от опит макар и неголям. Трябва да се чете повече, тук във форума има много писано, ако бях чел навреме нямаше да взема Паджеро 2.8 дизел, ами щях да си купя 3.0 или 3.5 бензин, там вече може да се правят лифтове, да се монтират 33-ки, 35-ци. Сега като го добия, следващото ще е бензиново

    Коментар


    • #3
      От: Lift и гуми на Л200 1998г съвети

      Лошото е че не намирам никакво инфо за лифт на това л200 . Ще бъда благодарен ако ми дадете инфо или линк къде да чета

      Коментар


      • #4
        От: Lift и гуми на Л200 1998г съвети

        Имам приятел, който имаше такова митсубиши. Това му е профила: http://www.offroad-bulgaria.com/member.php?u=77173
        Пиши му, ако има желание да ти каже подробности.

        Двигателя го чипоса, лифтна го: отпред с натягане на торсионите, ако се не лъжа, а отзад взе нови ресьори, които имаха някакъв лифт спрямо оригиналните.
        Гумите му бяха 235/85/16 Toyo Open Country МТ , което е 32x9.2x16

        Пикапът прохождаше и вървеше супер дори на сняг.
        Обиколихме заедно доста планини, така че имам преки впечатление от представянето му.
        Последно редактирано от verter; 17-02-14, 11:45.
        Jeep Grand Cherokee 5.9 V8 - "Mountain Rambler" project
        0888/00-55-37

        Коментар


        • #5
          От: Lift и гуми на Л200 1998г съвети

          Много ти благодаря ще му пиша на човека. Интересно ми е какви са му офроуд спосбностите сравРен с jeepna ти . Размера на гумите май и при нас ще бъде такъв за да се ползват сегашните джанти, но въпроса е какви да са bf goodrich allterrein или cooper discover stt коя е по добра зимата

          Коментар


          • #6
            От: Lift и гуми на Л200 1998г съвети

            По това време карах малко чероки с 4,5" лифт и гуми 33-ки BF Goodrich KM2 MT
            Така конфигурирани двете машини имаха доста различия.
            L200 е много по-дълго, с по-голямо междуосие, независимо окачване отпред, по-тежко. Имаше твърд заден блокаж, обаче, което е голям плюс и му трябва много.
            Малкият черок бе с по-мощен двигател (4.0), по-лек, с по-широки гуми и много повече ходове на окачването, но бе с LSD отзад.

            Голямото предимство на L200 бе поведението му върху отъпкан сняг. Там, широките гудрич нямат никакъв шанс и си обречен.
            Тесните гуми на митсубишито, по-мекият каучук на тойото му осигуряваха по-голям натиск на кв.см площ и даваха предимство на такъв терен.
            Черокът с широките гуми бе по-добре в дълбок сняг, където не потъваше толкова, а и ходовете на окачването позволяваха да стъпва на земята дори при много дълбок сняг.
            Едно от слабите места на L200 е в голямото междуосие. Често опираше и се заклинваше на по заплетени терени.
            Другото от което помня имаше оплаквания е ръждата.

            Като цяло от въпросното L200 на Никола, доста хора бяхме възхитени от възможностите му. Наистина се движеше страхотно за такъв тип джип - голям пикап.
            С гумите, ако се спрете на тойото няма да сгрешите. Възможно е да се износва малко по-бързо, но иначе е страхотна гума. Шарката е почти 1:1 с тази на Cooper STT.

            Колкото до гудрича КМ2 калната шарка при размер 33x12.5
            Добра и здрава гума с много солидна страница и издръжлив протектор. Бях доволен от нея, но нямаше с какво толкова да я сравня. От мултитерените слабото й място е отъпкания сняг.
            Сега за гранда си взех Kumho KL71 Road Venture MT. Не съм ги монтирал още и ще ми е интересно как ще се представят в сравнение с гудрича.
            Целта ми е да стават за всякакви терени, колкото могат, толкова (компромис при универсалните гуми ) и да са добри за шосейни пътувания и да не се износват бързо.

            Инак на въпросното L200 имам тонове снимки и клипове. Мога, като съм свободен да ти ги пусна на лично, ако можеш да получаваш като новорегистриран и да прецените с приятелчето дали ви харесва.
            Последно редактирано от verter; 17-02-14, 21:55.
            Jeep Grand Cherokee 5.9 V8 - "Mountain Rambler" project
            0888/00-55-37

            Коментар


            • #7
              От: Lift и гуми на Л200 1998г съвети

              Много ти благодаря за поредното включване. Знам че преди ти караше черок и че той е доста по проходим но все пак ми беше интересно да споделиш сръвнен с него как се справя л200-то и ти благодаря. И този л200 има твърд заден блокаж и проблем с ръждата все пак си е от Германия... ще му се обърне внимание. Също така отпред може да се натяга торсиона а от зад ми казаха някакви подложки.... Май везните се накланят към още по all terrain гума а именно bf goodrich all terrain 235/85/16 предлагат ни и едни malatesta koala със същата шарка но аз лично съм много резервиран към регенерат гуми и го навивам за bf-то, искаше ми се някои да изкаже мнение за тези гуми четох изтемите и уж ще вършат работата за която се замисля този л200 a именно 50/50 черно, пътища и се надявам да се представят по-добре през зимата на сняг от Cooper STT и Toyo Open Country МТ които ми се виждат с по-кални шарки . Моля да ме поправите ако греша за избора на гуми

              Коментар


              • #8
                От: Lift и гуми на Л200 1998г съвети

                Мисля, че отзад ресьорите оригинално са под моста и могат да се монтират над него.
                Попитай някой запознат за тази идея.
                Jeep Grand Cherokee 5.9 V8 - "Mountain Rambler" project
                0888/00-55-37

                Коментар


                • #9
                  От: Lift и гуми на Л200 1998г съвети

                  Отпред натягане на торсионите подрязване на ограничителните тампони на горния носач,преместване на горния шарнир под носача.Гуми не по големи от31,опират отпред в пода,а за BF-AT добре сте се ориентирал-универсални гуми. Отзад удължаване на обеците с което се повдига достатъчно и се завърта задния мост в правилната посока,трябва и подНатиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC04094.jpg
Прегледи:1
Размер:151.2 КБ
ID:5570468ложки на опорния лагер за да се изправи кардана.Втори вариант-подлагане на допълнителни листи на ресорите.Не ти препоръчвам монтиране на ресорите над моста,става много вирнат отзад и не може да се компенсира от предницата.Направете това и нямате грижи.Това е лично мое мнение изпробвано и работи успешно вече 3-4 години 60-70хил.км
                  MITSUBISHI L200 2.5TDI, ГАЗ69 с 2.5tds,X5 - Тихомир Камарашев 0886841426

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X