Колеги интересува ме следното нещо, при натягане на торсиона горния носач идва по блиско до ограничителния тампон (намалява се хода надолу), как се решава този проблем и дали някой от вас е монтирал дистанционна втулка на горния шарнир (както правят колегите в подфорума на лада). Качвам две снимки от подфорум лада. След монтирането на такива втулки се налага прибирането на горните носачи навътре (към двигателя), защото прдницата ще заприлича на татрова задница (поне така стана с моята нива навремето).
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Въпрос към колегите с лифт на П2
Свий
X
-
От: Въпрос към колегите с лифт на П2
Или удължаване на долните,но ще се наложи и на полуоските...
Оригинално двата носача се движат успоредно,но горния е по-къс и изписва по-малка дъга.С поставянето на удължител на шарнира компенсираш положението на колелото при лифт,но...за сметка на камбъра при артикулация...И е твърде вероятно колата да почне да разбива долния шарнир,заради различното натоварване.Що искаш да се вкарваш в такива филми?0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"
-
От: Въпрос към колегите с лифт на П2
Като подложиш на горния шарнир увеличаваш ъгъла на карето и като разгъне в дупка чупиш каре- ПРОВЕРЕНО.
Единственото, което можеш да направиш е да ''подстрижеш'' малко ограничителния тампон с макетен нож, но ще спечелиш не повече от 5см ход на колелото надолу.На сърбела майката му е чесането.
Борислав Борисов Русе О885 О37815
Коментар
-
От: Въпрос към колегите с лифт на П2
Първоначално публикуван от Стоян Боюков-Sariones Преглед на мнениеВъв ВМЕИ "ЛЕНИН" се учеше "Теория на Механизмите и Машините".
Поздрави!
доц. Вригазов
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар