Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с паленето в студено време

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Проблем с паленето в студено време

    Подгревът на свещите е ръчен от няколко години. Като го взех, релето се прецака и го направиха с копче да подгрявам свещите. Днес сутринта реших да пробвам да го запаля със смукач (беше около -3 градуса) и запали от раз. Не знам, дали смукача има голяма роля в безпроблемното палене, но това е факт. За сега ще го паля така, ще подгрявам малко по-дълго свещите и ако пали, няма да го бутам. Както се казва - "спи ли, не го буди". Иначе като паднат още температурите, ще следя как пали и ще споделя. Ако започне пак трудно да пали, ще се насоча към помпата. Благодаря отново на отзовалите се!

    Коментар


    • #17
      От: Проблем с паленето в студено време

      Според мен белия пушек споменат в първия пост ме навежда на мисълта за не добро изгаряне на горивото докато двигателя е студен ! Провери и разпръсквачите и компресията .

      Коментар


      • #18
        От: Проблем с паленето в студено време

        Първоначално публикуван от c0dy^ Преглед на мнение
        Подгревът на свещите е ръчен от няколко години. Като го взех, релето се прецака и го направиха с копче да подгрявам свещите. Днес сутринта реших да пробвам да го запаля със смукач (беше около -3 градуса) и запали от раз. Не знам, дали смукача има голяма роля в безпроблемното палене, но това е факт. За сега ще го паля така, ще подгрявам малко по-дълго свещите и ако пали, няма да го бутам. Както се казва - "спи ли, не го буди". Иначе като паднат още температурите, ще следя как пали и ще споделя. Ако започне пак трудно да пали, ще се насоча към помпата. Благодаря отново на отзовалите се!
        Това си е ръчна газ, не е никакъв смукач. Макар да изглежда по този начин лостчето.
        Жилото е вързано директно за педала на газта в купето - дори не отива напред към помпата.
        То за това е направено при студен старт да подадеш повече гориво на двигателя. Ако така пали нормално, значи всичко ти е наред и не пипай нищо - при мен е същото. При по-новите модификации има различни видове автоматични компенсатори за студен старт (т.нар. обогатители), при старите става ръчно с това лостче.

        Коментар


        • #19
          От: Проблем с паленето в студено време

          Колега белия пушек ми прилича на въздух в системата, при по ниски температури гумените уплатнения в помпата почват да изпускат нафтата. Мисля, че ремонтния комплект около 60лв. Пробвай с напомпване преди да запалиш сутрин, като напомпаш от помпата на горивния филтър.
          8)

          Коментар


          • #20
            От: Проблем с паленето в студено време

            А подгревните свещи оригиналните за модела ли са?
            Не просто такива които стават, а оригинални по шваке за колата..
            '98г. Mitsubishi Pajero II 2.8tdi Super Select къса база фейслифт
            '95г. Mitsubishi Pajero II Super Select къса база - за "лек" offroad - coming soon :)
            И разни BMW-та...

            Коментар


            • #21
              От: Проблем с паленето в студено време

              Първоначално публикуван от Bavarcho Преглед на мнение
              А подгревните свещи оригиналните за модела ли са?
              Не просто такива които стават, а оригинални по шваке за колата..
              Не знам какви са оригиналните, обаче преди време ходих в прочутия "Рубин" - официалния сервиз на "Мицубиши". И попитах за свещи.
              Казаха ми: "Да, имаме оригинални, 130 лв." Аз вадя парите и пада бомбата: "Не сте разбрали, г- не. 130 лева е ЕДНАТА свещ."
              Та така с "оригиналните"... Оттогава го карам със свещи за 4Д56/то си пише на кутийката/ по 23 лв. бройката.
              Само ще спомена, че най-скъпите свещи за дизелов "Мерцедес", наистина немски, производство на "Мерцедес", струват по 37 лв. едната.
              Най-страшното в България е, че хората, които пращат SMS-и във ВИП-Брадър,
              имат право да гласуват на избори.

              Коментар


              • #22
                От: Проблем с паленето в студено време

                Така в една Оптика обучават новия си продавач :
                Като дойде клиент и пита за очила му казваш 100 лева , ако не се размрънка му казваш без стъклата ! Те са 100 лева , ако пак си трае продължаваш ! Всяко !

                Не е по темата , ама не се стърпях , за което поднасям извинения !

                Коментар


                • #23
                  От: Проблем с паленето в студено време

                  Аз бих започнал със смяна на бензиностанцията или веригата бензиностации.
                  Преди време имах подобни проблеми с един супер прехвален зимен дизел. На студа колата палеше по-бавно и с бели пушеци. Минах през разни диагнози, докато един ден със съседа установихме еднакви проблеми, започнали по едно и също време с една и съща нафта. Смених бензиностанцията и познай!

                  Коментар


                  • #24
                    От: Проблем с паленето в студено време

                    И аз мисля, че е въздух в системата, особено щом двигателя продължава да прекъсва след запалването, докато не издуха мехурите :-)
                    Не знам каква е точно помпата на модела, но старите дизели в студено време се палят с пълна газ
                    Mitsubishi Pajero 3.2 DID automat

                    Коментар


                    • #25
                      От: Проблем с паленето в студено време

                      В момента са около 40 лева броя. Сиреч около 160 четирите.
                      Не казвам да ходиш в Рубин да пазаруваш, ние само веднъж го направихме като купихме 2.8-цата и повече надали ще повторим дори с П4-ка.
                      Но казвам че свещите има значение дали ще са точно тези за модела или други.
                      '98г. Mitsubishi Pajero II 2.8tdi Super Select къса база фейслифт
                      '95г. Mitsubishi Pajero II Super Select къса база - за "лек" offroad - coming soon :)
                      И разни BMW-та...

                      Коментар


                      • #26
                        От: Проблем с паленето в студено време

                        Аз пък не знам в някой магазин за авточасти да са признали, че продават ментета. Навсякъде и всичко е "оргиналдъ".
                        Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
                        Из "Златния телец"

                        Коментар


                        • #27
                          От: Проблем с паленето в студено време

                          Не че непременно трябва да е от свещите, ама ако имаме рамата по-лесно ще се разбере! И все си мисля, че могат да се намерят свещите на добра цена.
                          Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

                          тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

                          Коментар


                          • #28
                            От: Проблем с паленето в студено време

                            Първоначално публикуван от c0dy^ Преглед на мнение
                            Здравейте, колеги! Откакто паднаха температурите, забелязах, че трудно пали Паджерото. То е 2-ка, 2.5 ТД, 93-та година. Сменил съм четките на стартера преди два месеца, маслото е сменено (пак е 10W-40), свещите ги проверих днес, няма неработеща свещ. Общо взето проблемът се състои в това, че когато паля сутрин, стартера върти, обаче целия джип се тресе и отзад излиза бял пушак, и чак след няколко секунди успя да запали и след като запали, се усеща прекъсване, не държи добре оборотите, докато не поработи малко на място, след това се оправя. След това вече няма проблем, проблемът е само при студен старт. Надявам се някой да може да помогне със съвет. Благодаря!
                            Колега смени си горивния филтър и обърни внимание на сензора отдолу да не смуче въздух от там и следователно да ти пада горивото.

                            Коментар


                            • #29
                              От: Проблем с паленето в студено време

                              Колеги проблемат е от както са паднали температурите.Немисля че трябва да търси проблем в ГНП-то.Миналата зима когато казах че подгрявам с бутонче,някои от колегите него одобриха но все още съм така и е чакмак,а бях на същото дередже.

                              Коментар


                              • #30
                                От: Проблем с паленето в студено време

                                Първоначално публикуван от smaleto Преглед на мнение
                                Колеги проблемат е от както са паднали температурите.Немисля че трябва да търси проблем в ГНП-то.Миналата зима когато казах че подгрявам с бутонче,някои от колегите него одобриха но все още съм така и е чакмак,а бях на същото дередже.
                                То някои от проблемите с ГНП - то се проявяват точно когато паднат температурите. За това е най - добре да се купува дизел през зимата
                                Щом си проверил подгрев и херметичноста на системата, продължи както ти казват колегите с центровката, почти съм сигурен, че ще е от нея. Ако са дюзи, то и през топлото време ще ги усещаш, докато с аванса проблема се проявява в студа. Успех!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X