Фейс лифта е след 1997. Ако става въпрос за него - невероятна визия, при покупката обърни внимание на скоростната кутия, ела пък ако е дизел - синхронизатора на 2 ра скорост се скапва и "влиза" само с междинна газ. Окачването не е "макферсон" а уишборн - колата се „държи“ много добре в завой, но е по - скъпа поддръжката 2 шарнира са и вървят комплект с носачите.
Още нещо моят дизел беше издухал гарнитура на главата за други проблеми не знам да имат повдигачите са им механични (като на Уазка). За бензиновите страдат от повдигачи - много са и са скъпи , еле пък на 6 ка. 2,4 бензин не понася газифициране иначе е много икономичен.
Три дена глупави експерименти икономисват половин час четене!
Главно гледам да е бензин. Да, точно, за хубавия фейслифт става дума- много ме радва (лично мен).
Търсих инфо, за скоростната кутия, из интернет, но нещо не намирах подходяща .
За това и пуснах темата.
А, нещо друго, възможно ли е да споделиш? ДВГ добри ли са, проблемни ли са? (знаеш ли) Често срещани проблеми при тях?
Поздрави!
Аз карам Галант от 1995г. Три бензинови и четвъртия от 2010 г. дизел. За мен това е моят автомобил. Не съм имал никакви проблеми /сериозни/, може би и късмет. Има форум на Митсубиши ще намериш отговор на всички въпроси.
сто: Тук нормално си подаваме топката като на тренировка и гледаме да не се контузим. Понеже сме от един отбор.
dembito: Хардуера можеш да го ритнеш, а софтуера само да го напсуваш
По-горе е написано - скоростните кутии след около 300 000 са за ремонт...Аз имах предишния модел и също започна да ми създава проблеми с превключването на долу - от трета на втора включваше или с междинна газ или трябваше да падне скоростта до 20 км/ч. Писах на един пич от мицубиши форума, който ги ремонтираше и отговора му беше, че трябва да се сменят всички синхронизатори, а най-вероятно и някакви иглени лагери, плюс масло, плюс труд около 700-800 лв. Колата беше австрийска и от едната страна пода беше доста ръждясал, имаше проблем с климатика....сега радва един румънец срещу 1000 евра...
Иначе като поведение на пътя, стабилност, возия за мен е отлична. Хора имали и ремонтирали Мерцедес са ми казвали, че окачването е почти същото. Жената още не може да прежали нашия бивш Галант. Аз го карах с 14 цолови джанти и гуми и беше нисък за тукашните пътища и дупки...
Значи скоро, когато ходя да оглеждам Галанта, на първо място ще гледам - скоростите. Явно това им е слабото место.
Чичо - благодаря, за отговора. Ще го прегледам сега, а и утре през деня, форума на Mitsubishi.
Спрял съм се на един, 1997 година. Мисля, че беше 136 коня, но не съм много сигурен, а и комби.
Имат ли 4х4? Там как стоят нещата?
Бензинов Галант кара мой приятел.. Не се сещам за мотора какъв беше, но човека е педант на тема поддръжка..По негови думи, много върви.. Има си и Рав4 и новото Инфинити за база на сравнение..
Автомобила за годината си на производство има уникален екстериор..Интериора и той не е лош, нали, за годината си на производство..
Карал съм такъв, ама дизелов мотор.. Добра возия, има си достатъчно вътрешно пространство, както на шофьора, така и отзад(според моите габарити).. Багажника си е достатъчно..
А бе, фейслифта е уникален и продължава да ми радва очите като го видя на пътя, въпреки Ево-тата..
Значи скоро, когато ходя да оглеждам Галанта, на първо място ще гледам - скоростите. Явно това им е слабото место.
Чичо - благодаря, за отговора. Ще го прегледам сега, а и утре през деня, форума на Mitsubishi.
Спрял съм се на един, 1997 година. Мисля, че беше 136 коня, но не съм много сигурен, а и комби.
Имат ли 4х4? Там как стоят нещата?
Имат. И се държат много добре на пътя. На една такава кутия сменях лагер на вторичния вал - няма и 5лв струваше. Добър избор си направил!
Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.
Вчера нямах много време да пиша.
За скоростите: Не е задължително да сменяш всички синхронизатори, а само повредения, за съжаление най често си заминава този за втора скорост, а той струва 250 лв., другите са по 80. Ако се отваря кутията е хубаво е да се сменят и лагерите на първичния вал - проблемни са (около 100 на лева).
Съединителя комплект + притискателния лагер - 300 лв.
Друго - гледай за ръжди - дори да е внос от Италия - първо се появяват по задните вежди след което по предните бомбета.
За бензиновите двигатели - нямам преки впечатления знам само това което писах по - горе, че 2,00 (този който си гледал) и 2,5 (V - шестак) повдигачите на клапани са консуматив, а оригинални са скъпи (по спомен около 70 лв.)(другите не изкарват по много) за предпочитане е 2,5 - 6 ка. Има още един бензинов мотор 2,4 - много е капризен на гориво и не търпи газифициране, но е най - икономичния от всички и до колкото знам няма проблеми с повдигачите.
Шарнирите са комплект с носачи, но пък изкарват по много. Същото е положението и с лагерите - вървят комплект с главините на колелата.
Имат вариант с 4 х 4 и мотор VR 4, (много рядък, но и много хубав) въпреки абревиатурата е V6 с две турбини и мощност по спомен 280 кс.
И аз си търсих бензинов вариант, но попаднах на слънчево купе, за съжаление беше дизел, но го преглътнах, даже не обърнах внимание и на издуханата гарнитура на главата.
Всеки път като слеза от колата и се обръщам да и видя лошата муцуна.
Три дена глупави експерименти икономисват половин час четене!
danail_3 - Много ти благодаря, за информацията.
Намерих един доста хубав, за мен Galant. 2.5 v6 163 коня. Страшен е. Само, че е седан, а аз си търся комби.
Намерих също така и един 2.0 кубика, уж с газ заводска. Та и него ще го видя.
А, този 4х4 VR4 280 к.с. - Изобщо не ми трябва, поне, за сега. Видях клипчета в тубата, изглежда наистина звяр, но и доста е гладен, а храната е скъпа.
Има и доста хубави Galantо-ве с двигател 2.0 тди. Преди 2 години бях чул от един уж майстор, че турбините им са се разваляли доста и не вървели изобщо тия коли. Със мъки вдигали над 3500 оборота. Не били кой знае какво, а бензина им бил - добрия вариант.
Вече 3 години карам дизелова кола и ми е писнало някак си, защото е и чист дизел и не искам да чуя дизел без турбо.
Спрял съм се главно на бензин. Ако си взема галант скоро време, значи първата работа е- цепим кутията и сменяне на всичко необходимо.
Благодаря на всичко който споделиха информацията с мен. Пожелавам Ви хубава и приятна седмица.
За дизела откровенно те е излъгал. Турбината, освен маслено има и водно охлаждане и не знам как е възможно някой да я убие. Като си свалях главата проверих моята нямаше никакви луфтове, все едно че беше нова, всмукателните колектори са чисти, като на никой друг дизел който съм карал досега. Преди Галанта карах Ксантия 2,1 ТД - наистина Митсубишито е малко по - тромаво и малко по - гладно от нея, но не мога да кажа че не върви и че харчи много. Никога не съм изпитвал липса на мощност или пъргавина. Някои преди мен го беше прегрял защото беше извадил маркучето от разширителния съд и колата след като изхвърли разширяващата се вода е връщала въздух. Така бавно и сигурно е останала без охлаждаща течност и е издухала гарнитурата. Дизела е прост и имам чувството че с минимална поддръжка ще е вечен, при все че е прегрявана на цилиндрите си личеше хонинга и само смених сегменти (за всеки случай).
Не е задължитело да се отваря скоростната кутия - ако предавките си влизат нормално. Писах ти цени за да знаеш колко би ти струвал евентуален ремонт и колко да "свалиш" от цената при покупката при евентуален дефект, който се констатира лесно. Прегледай и автоматиците - ремонто пригодни са и като че ли са по - добрия избор.
ПС. и за 3000 оборота те е излъгал - форсира се точно толкова колкото имаш смелост да натискаш десния педал. аз гледам повече от 4500 да не ходи, щото я заобичах таз колица, при всичките скрити дефекти които ми показа за 1 час след покупката и.
Три дена глупави експерименти икономисват половин час четене!
Автомат не търся изобщо. Гледам да е ръчка.
А, това което казваш, за турбината масленото и водното охлаждане - говори добра дума, за колата.
Не знам тоя защо така се изказваше, но явно е ремонтирал някаква кола, която е била - От всякъде зле.
Тази седмица ще прегледам два галанта, единия е 2.0 бензин, а другия 2.0 тди. Да видим коя ще е по - добра и ще ми допадне на мен.
П.П Какви дефекти е показал твоя звяр, след покупката му?
Гарнитура на главата и синхронизатора на втора скорост. Но пък за сметка на това няма ръжда. Липсата на ръжда и следи от удари (всички фуги са абсолютно еднакви и цвета е еднакъв навсякъде), това че е седан и цената (2400 лв. преди около година) ме накараха да го купя без дори да съм сядал в него.
Три дена глупави експерименти икономисват половин час четене!
Коментар