Ето какво се случи-Паджерото си вървеше нормално и в движение загасна, няма палене-върти, а не идва гориво, закарахме го при местен майстор /това става в гората по време на лов/ на другият ден Жипката пали от раз.Питах майстора каква е причината той каза, че бил някъкъв маркуч на бензиновата помпа.
След около 2 месеца хоп - пак същото, този път в селото айде пак при майстора, след един час ми вика "ела всичко е готово - нищо не ми дължиш- маркуча не трябвало да е такъв, ами онакъв, повече няма да става така"и така си вървя около година до онзи ден,когато се случи същото пак в гората, аз имах задачи и си заминах, а колегите го закарали в сервиза и там им казали, че бензиновата помпа била блокирала, което не ми с вярва....сега пак си пали, но върти с една идея повече от преди.
аз го ползвам само събота и неделя за лова и нямам много време да се разправям, но ако имате някъкви идеи моля да ги споделите!
рових и намерих това:
"Смени ли помпата ?
Тя има един гофриран маркуч с който се свързва към корпуса. Той , ако е пробит и......... няма как да създаде налягане дори и със здрава помпа.
Ако този маркуч е сменян с "неоригинален" - издържа няколко месеца и отново е за смяна.
Дори бензиноустойчив да сложиш... няма полза. трябва да е оригинален или гофриран пластмасов.
Клапана за поддържане на налягането в бензиновата рейка се намира на самата рейка.
Ето такова нещо е: http://www.google.bg/imgres?q=клапан...t:429,r:0,s:13
Представлява кръгли капачки с диаметър около 30-40 мм капсуловани една към друга и вътре някакви мембрани.
Ако даде фира започва да пропуска (да сълзи) бензин и не поддържа налягането.
Има вероятност и "О" пръстена на този клапан да е за смяна.
Въобще - хубаво е да погледнеш първо този клапан и после гофрето на помпата."
След около 2 месеца хоп - пак същото, този път в селото айде пак при майстора, след един час ми вика "ела всичко е готово - нищо не ми дължиш- маркуча не трябвало да е такъв, ами онакъв, повече няма да става така"и така си вървя около година до онзи ден,когато се случи същото пак в гората, аз имах задачи и си заминах, а колегите го закарали в сервиза и там им казали, че бензиновата помпа била блокирала, което не ми с вярва....сега пак си пали, но върти с една идея повече от преди.
аз го ползвам само събота и неделя за лова и нямам много време да се разправям, но ако имате някъкви идеи моля да ги споделите!
рових и намерих това:
"Смени ли помпата ?
Тя има един гофриран маркуч с който се свързва към корпуса. Той , ако е пробит и......... няма как да създаде налягане дори и със здрава помпа.
Ако този маркуч е сменян с "неоригинален" - издържа няколко месеца и отново е за смяна.
Дори бензиноустойчив да сложиш... няма полза. трябва да е оригинален или гофриран пластмасов.
Клапана за поддържане на налягането в бензиновата рейка се намира на самата рейка.
Ето такова нещо е: http://www.google.bg/imgres?q=клапан...t:429,r:0,s:13
Представлява кръгли капачки с диаметър около 30-40 мм капсуловани една към друга и вътре някакви мембрани.
Ако даде фира започва да пропуска (да сълзи) бензин и не поддържа налягането.
Има вероятност и "О" пръстена на този клапан да е за смяна.
Въобще - хубаво е да погледнеш първо този клапан и после гофрето на помпата."
Коментар