Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с паленето на Паджеро II 3000 V6

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Проблем с паленето на Паджеро II 3000 V6

    Ето какво се случи-Паджерото си вървеше нормално и в движение загасна, няма палене-върти, а не идва гориво, закарахме го при местен майстор /това става в гората по време на лов/ на другият ден Жипката пали от раз.Питах майстора каква е причината той каза, че бил някъкъв маркуч на бензиновата помпа.
    След около 2 месеца хоп - пак същото, този път в селото айде пак при майстора, след един час ми вика "ела всичко е готово - нищо не ми дължиш- маркуча не трябвало да е такъв, ами онакъв, повече няма да става така"и така си вървя около година до онзи ден,когато се случи същото пак в гората, аз имах задачи и си заминах, а колегите го закарали в сервиза и там им казали, че бензиновата помпа била блокирала, което не ми с вярва....сега пак си пали, но върти с една идея повече от преди.
    аз го ползвам само събота и неделя за лова и нямам много време да се разправям, но ако имате някъкви идеи моля да ги споделите!

    рових и намерих това:
    "Смени ли помпата ?
    Тя има един гофриран маркуч с който се свързва към корпуса. Той , ако е пробит и......... няма как да създаде налягане дори и със здрава помпа.
    Ако този маркуч е сменян с "неоригинален" - издържа няколко месеца и отново е за смяна.
    Дори бензиноустойчив да сложиш... няма полза. трябва да е оригинален или гофриран пластмасов.
    Клапана за поддържане на налягането в бензиновата рейка се намира на самата рейка.
    Ето такова нещо е: http://www.google.bg/imgres?q=клапан...t:429,r:0,s:13
    Представлява кръгли капачки с диаметър около 30-40 мм капсуловани една към друга и вътре някакви мембрани.
    Ако даде фира започва да пропуска (да сълзи) бензин и не поддържа налягането.
    Има вероятност и "О" пръстена на този клапан да е за смяна.
    Въобще - хубаво е да погледнеш първо този клапан и после гофрето на помпата."

  • #2
    От: Проблем с паленето на Паджеро II 3000 V6

    Проблема се оказа този гофриран маркуч, беше сложен обикновен/размекнат, почти разложен/,сменихме го и засега всичко е наред

    Коментар

    Активност за темата

    Свий

    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

    Зареждам...
    X