Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Подмяна на двигател на Паджеро 2 от 3,0 V6 на 3,5 v6

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Подмяна на двигател на Паджеро 2 от 3,0 V6 на 3,5 v6

    Здравейте ,налага ми се да подменя поради повреда стария двигател на Паджеро2 3000 v6 автомат.Дали някой е сменял двигателя с 3,5 ?Карам с гуми 32ки и са тежки...

  • #2
    От: Подмяна на двигател на Паджеро 2 от 3,0 V6 на 3,5 v6

    Колега на 3.5 окачването е усилено и по близко до 2.8 дизел . На 3000 е по близо до 2.5 дизел. Нали не мислиш че това е случайно?

    Коментар


    • #3
      От: Подмяна на двигател на Паджеро 2 от 3,0 V6 на 3,5 v6

      Не само окачването. Цялата трансмисия е различна (усилена). На 3.5 е същата като на 2.8. На 3.0 е като на 2.5

      Коментар


      • #4
        От: Подмяна на двигател на Паджеро 2 от 3,0 V6 на 3,5 v6

        Няма такава наигравка повярвай правил съм го не е истина за какво става въпрос ....... нищо общо като инсталация,табло,захвати на шасито(скорости) хидравлични приводи,горивопровод,кардани,фланци за дифовете и прочие.Излиза златно но не невъзможно.
        ТЛК FJ40,FJ55,FJ70,FJ73-4.2 1-hz+TURBO Удоволствието да караш TOYOTA.

        Коментар


        • #5
          От: Подмяна на двигател на Паджеро 2 от 3,0 V6 на 3,5 v6

          Първоначално публикуван от flex Преглед на мнение
          Няма такава наигравка повярвай правил съм го не е истина за какво става въпрос ....... нищо общо като инсталация,табло,захвати на шасито(скорости) хидравлични приводи,горивопровод,кардани,фланци за дифовете и прочие.Излиза златно но не невъзможно.
          Благодаря , имах нужда от човек с опит

          Коментар


          • #6
            От: Подмяна на двигател на Паджеро 2 от 3,0 V6 на 3,5 v6

            Първоначално публикуван от flex Преглед на мнение
            Няма такава наигравка повярвай правил съм го не е истина за какво става въпрос ....... нищо общо като инсталация,табло,захвати на шасито(скорости) хидравлични приводи,горивопровод,кардани,фланци за дифовете и прочие.Излиза златно но не невъзможно.
            И в подкрепа ще кажа(за бъдещите ентусиасти): смених шасито на 3,0 бензин с шаси от някакъв дизел. Разлика от земята до небето и още толкова. Рязане заваряване и прочее.После,торсиони от дълго бензин ,стават за шаси на къс дизел. Торсионите от къс бензин не стават на шаси от къс дизел.... Разстояниата меджу гредите на шасито-различни,и какво ли не.П.С. Ако някой има мерак да сменя шаси,ще е доста по-лесно ако ми звънне първо

            Коментар

            Активност за темата

            Свий

            В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

            Зареждам...
            X