Обява

Свий
Няма добавени обяви.

проблем със спирачките на Шогун 3000кубика бензин 2000г 24клапана

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • проблем със спирачките на Шогун 3000кубика бензин 2000г 24клапана

    Здравейте колеги,искам да ви попитам относно проблема със спирачните апарати или помпата на Паджеро.Сутрин като тръгна след 500м ми се одървя педала на спирачките,леко почват да затягат накладките.Докато джипа спира постепенно.След това изпускам по малко течност от пробките за обезвъздушаване и апаратите освобождават но не докрай.Продължавам да карам но колата няма инерция.Не мога да разбера проблема дали е от помпата,при условие че апаратите са чистени и маркучите към тях са нови и сменени оригинални.Възможно ли е помпата да не разтоварва обратно.Какви са симптомите ако тя не работи както трябва.

  • #2
    От: проблем със спирачките на Шогун 3000кубика бензин 2000г 24клапана

    Всичкото гума и маншон ли е сменено по апаратите? Ако ти е помпата, педала ще пропада, ако е сервото педала ще ти е постоянно одървен.

    Коментар


    • #3
      От: проблем със спирачките на Шогун 3000кубика бензин 2000г 24клапана

      Има такива теми във форума...
      Верния отговор си го избери от трите
      1-лошо регулиран педал
      2-самата помпа е клеясала и не се връща
      3-сервото натиска само

      По 1-педала трябва да има луфт
      По 3-извади вакуума и виж дали ще задържа
      По 2-смени/ремонтираи помпата,защото само това ти остава.
      Калин Владов,09РСПБЗН

      Коментар


      • #4
        От: проблем със спирачките на Шогун 3000кубика бензин 2000г 24клапана

        Има още една възможност - спирачните маркучи.

        Понякога като ги гледаш отвън изглежда, че нямат проблем а всъщност гумата вътре се е разложила (става направо като гъба) и светлия отвор намалява до минимум или дори се запушват.
        При натискане на спирачката се създава високо налягане, което преодолява запушените маркучи и спирачките действат, но когато се отпусне педала течността не се връща, налягането в спирачните апарати остава високо и накладките не освобождават дисковете.

        Това се случва когато никога не е сменяна спирачната течност (поела е влага) или когато е доливана спирачна течност различна от предписанията на производителя.

        Коментар


        • #5
          От: проблем със спирачките на Шогун 3000кубика бензин 2000г 24клапана

          Да,но не се връзва с одървянето на педала.
          Калин Владов,09РСПБЗН

          Коментар


          • #6
            От: проблем със спирачките на Шогун 3000кубика бензин 2000г 24клапана

            Кп
            Първоначално публикуван от tsb_bg Преглед на мнение
            Има още една възможност - спирачните маркучи.

            Понякога като ги гледаш отвън изглежда, че нямат проблем а всъщност гумата вътре се е разложила (става направо като гъба) и светлия отвор намалява до минимум или дори се запушват.
            При натискане на спирачката се създава високо налягане, което преодолява запушените маркучи и спирачките действат, но когато се отпусне педала течността не се връща, налягането в спирачните апарати остава високо и накладките не освобождават дисковете.

            Това се случва когато никога не е сменяна спирачната течност (поела е влага) или когато е доливана спирачна течност различна от предписанията на производителя.
            Патил съм именно от разлижени маркучи - беше страшен филм. Смених всички компоненти и накрая останаха само маркучите.
            Така че почнете от най -дребното

            Поздрави!

            Коментар


            • #7
              От: проблем със спирачките на Шогун 3000кубика бензин 2000г 24клапана

              Първоначално публикуван от kalin09 Преглед на мнение
              Да,но не се връзва с одървянето на педала.
              Точно това характеризира проблема, когато спирачната течност не може да се върне назад, системата остава под налягане и като се натисне спирачния педал главния спирачен цилиндър не може да преодолее това налягане (остава без ход), за да изтласка нова порция спирачна течност към работните цилиндърчета на апаратите.
              В същото време накладките са стегнали дисковете и не се освобождават дори при отпуснат спирачен педал.
              Според мен не е излишно да се проверят отново спирачните маркучи, независимо че са сменяни (ментета или неподходяща спирачна течност)

              Коментар


              • #8
                От: проблем със спирачките на Шогун 3000кубика бензин 2000г 24клапана

                Бас?
                Калин Владов,09РСПБЗН

                Коментар


                • #9
                  От: проблем със спирачките на Шогун 3000кубика бензин 2000г 24клапана

                  Първоначално публикуван от tsb_bg Преглед на мнение
                  Точно това характеризира проблема, когато спирачната течност не може да се върне назад, системата остава под налягане и като се натисне спирачния педал главния спирачен цилиндър не може да преодолее това налягане (остава без ход), за да изтласка нова порция спирачна течност към работните цилиндърчета на апаратите.
                  В същото време накладките са стегнали дисковете и не се освобождават дори при отпуснат спирачен педал.
                  Според мен не е излишно да се проверят отново спирачните маркучи, независимо че са сменяни (ментета или неподходяща спирачна течност)
                  Аз разбирам за какво става въпрос, но не е казано много ясно, затова ще се опитам да поясня.
                  Макар, че може и да не мога и аз да го кажа както трябва.
                  При стеснени (запушени) маркучи, при отпускане на педала цилиндърчетата не се връщат, съответно течността не се връща.
                  Не знам дали и педала не трябва да остане долу, но ако не остане, а се върне в горно положение, би трябвало в системата от запушването до помпата да се получи вакуум. В следствие на което там навлиза нова порция спирачна течност която запълва вакуума. При последващо натискане вече всички ходове са убрани и педала е удървен. Това обаче може да стане само ако всички цилиндърчета са останали в задействано положение. Тоест всички маркучи са запушени еднопосочно.
                  Това не знам колко е вероятно да стане.
                  Не знам дали стана ясно и дали е вярно, но аз така мисля.
                  LZ5ZI qth HASKOVO
                  Pajero II GLS 3000 V6

                  Коментар


                  • #10
                    От: проблем със спирачките на Шогун 3000кубика бензин 2000г 24клапана

                    Първоначално публикуван от ivan4o Преглед на мнение
                    ...Не знам дали и педала не трябва да остане долу, но ако не остане, а се върне в горно ....
                    Не остава. Има отделна пружина, която се грижи за тая работа. Ако все пак остане, значи има яко клеясали оси и/или скъсана пружина, което е трудно.

                    Към колегата, пуснал темата: съвсем възможно е да ти играе тоя номер от помпата. отвора, през който се поема допълнително количество спирачна течност е съвсем малък и ако помпата не е чистена, като нищо може да се запуши. Същия проблем се появява и при скапани гумички на помпата.
                    Ако си сменял маркучи и си ревизирал апаратите (поне с такова впечатление останах), провери за всеки случай сервото и луфта на педала, както те посъветваха по-горе. Ако не е това - отвори помпата. Малко е мотлява за сваляне, но не е чак толкова страшно. Разглобява се внимателно и се вижда кое в какво състояние е. Ако няма надрано, сменяй гумичките и си ти. Ако има следи от надиране, направо търси друга помпа.
                    О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                    Коментар


                    • #11
                      От: проблем със спирачките на Шогун 3000кубика бензин 2000г 24клапана

                      Привет ,колеги! "сутрин ,като тръгна..." -до тук не казва ,дали е употребявана спирачката.За да мислим за нещо от рода на :2-самата помпа е клеясала и не се връща
                      3-сервото натиска само
                      После :...
                      и апаратите освобождават но не докрай...
                      Та , ако беше моята бих си ревизирал спирачните апарати (докато почнат да освобождават) , новите маркучета бих ги пробвал на самотек в обратна посока , ако е имало "чернилки" в съдчето-спирачната помпа на масата и останалото е споменато по-горе.
                      Една повреда не идва сама
                      Успех!
                      Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

                      Коментар


                      • #12
                        От: проблем със спирачките на Шогун 3000кубика бензин 2000г 24клапана

                        благодаря колеги за мненията

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X