Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с EGR клапа Pajero 3.2 DID

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Проблем с EGR клапа Pajero 3.2 DID

    Здравейте на всички!
    Имам Паджеро ІІІ, 3.2 DID, автоматик. Минал съм през голяма част от описаните във форума проблеми, но сега имам доста по - сериозен такъв. При топъл мотор, когато EGR трябва да работи, при D положение на лоста на скоростната кутия и в ниски обороти на място, двигателят гасне. При сваляне на EGR на пръв поглед всичко е наред, но като се свали електрическия задвижващ модул и при даване на контакт, не дава никакви признаци. При диагностика дава грешка на EGR, но автомобилът не влиза в авариен режим, а просто си гасне на ниски. А другото, което се случва е, че при разко натоварване, макар и малко, моторът отново гасне, т.е. тогава, когато трябва да свали една предавка надолу. това е доста опасно, особено като се налага да изпреварвам. И още нещо - чудно, но при включване на климатроника на място, при D - положение на скоростите, моторът започва да се тресе и гасне - все едно няма мощност или не му стига горивото. Впрочем, само тогава влезе в авариен режим. Та се чудя дали е само EGR или има някакво окъсяване, та като бодна климатроника и да става нещо? Някой имал ли е подобни проблеми? Дали тоя EGR може да се изключи механично и софтуерно, та да не бърка повече работата на мотора? Някои са на мнение, че не може софтуерно да се настрои компютъра да не си търси EGR, а щяла да се бърка работата на двигателя...Благодаря предварително на всички отзовали се!
    Mitsubishi Pajero 3.2 DID --> VW Golf IV 1.9TDi

  • #2
    От: Проблем с EGR клапа Pajero 3.2 DID

    Никъде не споменаваш за черни пушеци, а обикновено, когато се скапе EGR ги има.

    Коментар


    • #3
      От: Проблем с EGR клапа Pajero 3.2 DID

      Здравей, колега. И аз имам същия автомобил от половин година и също преминах през няколко задачки-закачки. Първо ще говоря от моя собствен опит. EGR клапана на този двигател не се следи от компютъра, така, че аз си поръчах от E-bay един кит за 12 паунда и си го разкачих и шунтирах сам. Елементарно е, а дори с кита ти пращат снимка с посочените болчета които трябва да развиеш. Аз лично не усетих кой знае каква разлика след това, но ти си прецини сам. Що се отнася до това гаснене на D с климатик и т.н. тези двигатели слабото им място е ГНП-то, след около 200-250 000 км се скапват и се налага ремонт. За щастие моят автомобил е претърпял този ремонт но за сметка на предния собственик, който се оказа лоялен и честен човек и ми разказа всичката история по колата, дори още тече гаранцията на помпата дадена от сервиза. Не искам да те плаша, но и той ми описа сходни симптоми преди да ремонтират помпата. Добрата страна е, че след едни около 1500-1600 лева дадени, получаваш на практика нова помпа и, ако доливаш и малко двутактово масло в дизела (1:100). този двигател е много здрав и ще се возиш още дълго...дълго
      Mitsubishi Pajero 3.2 DID automat

      Коментар

      Активност за темата

      Свий

      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

      Зареждам...
      X