Здравейте на всички!
Имам Паджеро ІІІ, 3.2 DID, автоматик. Минал съм през голяма част от описаните във форума проблеми, но сега имам доста по - сериозен такъв. При топъл мотор, когато EGR трябва да работи, при D положение на лоста на скоростната кутия и в ниски обороти на място, двигателят гасне. При сваляне на EGR на пръв поглед всичко е наред, но като се свали електрическия задвижващ модул и при даване на контакт, не дава никакви признаци. При диагностика дава грешка на EGR, но автомобилът не влиза в авариен режим, а просто си гасне на ниски. А другото, което се случва е, че при разко натоварване, макар и малко, моторът отново гасне, т.е. тогава, когато трябва да свали една предавка надолу. това е доста опасно, особено като се налага да изпреварвам. И още нещо - чудно, но при включване на климатроника на място, при D - положение на скоростите, моторът започва да се тресе и гасне - все едно няма мощност или не му стига горивото. Впрочем, само тогава влезе в авариен режим. Та се чудя дали е само EGR или има някакво окъсяване, та като бодна климатроника и да става нещо? Някой имал ли е подобни проблеми? Дали тоя EGR може да се изключи механично и софтуерно, та да не бърка повече работата на мотора? Някои са на мнение, че не може софтуерно да се настрои компютъра да не си търси EGR, а щяла да се бърка работата на двигателя...Благодаря предварително на всички отзовали се!
Имам Паджеро ІІІ, 3.2 DID, автоматик. Минал съм през голяма част от описаните във форума проблеми, но сега имам доста по - сериозен такъв. При топъл мотор, когато EGR трябва да работи, при D положение на лоста на скоростната кутия и в ниски обороти на място, двигателят гасне. При сваляне на EGR на пръв поглед всичко е наред, но като се свали електрическия задвижващ модул и при даване на контакт, не дава никакви признаци. При диагностика дава грешка на EGR, но автомобилът не влиза в авариен режим, а просто си гасне на ниски. А другото, което се случва е, че при разко натоварване, макар и малко, моторът отново гасне, т.е. тогава, когато трябва да свали една предавка надолу. това е доста опасно, особено като се налага да изпреварвам. И още нещо - чудно, но при включване на климатроника на място, при D - положение на скоростите, моторът започва да се тресе и гасне - все едно няма мощност или не му стига горивото. Впрочем, само тогава влезе в авариен режим. Та се чудя дали е само EGR или има някакво окъсяване, та като бодна климатроника и да става нещо? Някой имал ли е подобни проблеми? Дали тоя EGR може да се изключи механично и софтуерно, та да не бърка повече работата на мотора? Някои са на мнение, че не може софтуерно да се настрои компютъра да не си търси EGR, а щяла да се бърка работата на двигателя...Благодаря предварително на всички отзовали се!
Коментар