Колеги помогнете ми с малко информация.Къде се намира датчика на коляновия вал на Паджеро 3.0 v6 защото джипката умря изведнъж.Благодаря предварително.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Местоположение на датчика на коляновия вал-помощ
Свий
X
-
От: Местоположение на датчика на коляновия вал-помощ
На мойто "Митсубиши Галант" 2.0 дизел датчика се намира в ангренажа зад демпферната шайба на коляновия вал. За да се смени се разчаства ангренажа и се сваля ремъка.
Като гледам схемата на "Паджеровод" и тук е горе-долу така.
Ориентирай се по куплунга и кабела.
При мен се беше прекъснал кабела и замасил, при което ми изгоря бушона на ЕКУ-то и двигателя угасна. След смяна на бушона запали, но ми изчезна оборотомера и в баир нямаше тази тяга. Карах я така 5-6 месеца докато намеря датчик.
Когато тръгнах да го сменявам и бях разхвърлил всичко открих прекъсването на кабела на невидимо място. Запоих го и готово.
По принцип тези датчичи са много здрави и почти не дават дефект. Провери си кабелите.сто: Тук нормално си подаваме топката като на тренировка и гледаме да не се контузим. Понеже сме от един отбор.
dembito: Хардуера можеш да го ритнеш, а софтуера само да го напсуваш
Коментар
-
От: Местоположение на датчика на коляновия вал-помощ
Уточни кой модел е твоето V6 3.0, защото при двете модификации е различно. При 12 клапанното, датчикът е в делкото а при 24 зад шайбата на КВ."Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."
Коментар
-
От: Местоположение на датчика на коляновия вал-помощ
Първоначално публикуван от Gandara Преглед на мнениеБлагодаря за помоща.Утре ще разглабям,по схемата ми се струва ,че е зад перката ремъците и т.н.
Датчика е "датчик на Хол" и представлява едно магнитно накрайниче с бубинка вътре в капсулованото около което се върти шайбата и създава импулси.
От него излизат три кабела, червен, черен и син/зелен. "+", "-" и управляващ. Куплонга е със специфична триъгълна форма и не може да се включи никъде по погрешка. Датчика дефектира при механично счупване от скъсване на ангренажа или пишман майстори при смяна на ангренажа. Друго не може да се случи освен прекъсване на кабелите, обикновенно на мястото където кабела излиза от блока и е подложен на температури.
Премери го този датчик и огледай внимателно на сгъвките на кабела.
Разбира се може и нещо в ЕКУ-то, но едно по едносто: Тук нормално си подаваме топката като на тренировка и гледаме да не се контузим. Понеже сме от един отбор.
dembito: Хардуера можеш да го ритнеш, а софтуера само да го напсуваш
Коментар
-
От: Местоположение на датчика на коляновия вал-помощ
Колеги джипа е Паджеро 2 3.0 V6 мотор 6G72 12клапана 150к.с.Както си карах и угасна поогледах и видях ,че бушона 30А,който е на плюсовата клема е изгорял сложих друг и запали веднага.Докарах джипа до вкъщи угасих го и като направих опит да запаля няма палене.Пак поогледах и установих,че няма искра от централния кабел на бобината който е към дистр.капачка.Носих комутатора и бобината на един майстор тои ги замери иказа ,че са здрави.След това извади кабела от делкото и върза друг кабел на маса и започна да драска по черния кабел на буксата тогава и започва да хвърля искра.Дали е заминал оптичния датчик в делкото{тоест датчика на коляновия вал}.Незнам накъде да взема.
Коментар
-
От: Местоположение на датчика на коляновия вал-помощ
Кат. номер би трябвало да е MD303649. Изглежда така: http://www.aliexpress.com/store/prod...642356586.html. Даже гледам и цената е читава. Ама си питай и в Ратола де!Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....
тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...
Коментар
-
От: Местоположение на датчика на коляновия вал-помощ
Не колега като се отвори делкото под палеца и ламаринката има един огледален диск по него има отвори от едната страна на делкото има датчик който над диска и под диска има фото око и през отворите на диска отчита импулси. Не знам дали тои дава информация кога да се подаде искра.Не знам дали това е причината но нещо вдигнах ръце.
Коментар
-
От: Местоположение на датчика на коляновия вал-помощ
Първоначално публикуван от Gandara Преглед на мнение.Дали е заминал оптичния датчик в делкото{тоест датчика на коляновия вал}.Незнам накъде да взема.
Датчика на коляновия вал е НА коляновия вал и подава основна информация на ЕКУ-то. /Както казвахме навремето в МЕИ-то, трябва да си знаеш само факултетния номер, всичко друго се извежда по формули./
При някои двигатели има и датчик на разпределителния вал освен този на КВ.
Намери читав майстор да ти диагностицира проблема.сто: Тук нормално си подаваме топката като на тренировка и гледаме да не се контузим. Понеже сме от един отбор.
dembito: Хардуера можеш да го ритнеш, а софтуера само да го напсуваш
Коментар
-
От: Местоположение на датчика на коляновия вал-помощ
Колега, защо не го "подложите на самодиагностика". Това за икономия на време. А , ако е този датчик - кода за грешка е 22.Успех!Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.
Коментар
-
От: Местоположение на датчика на коляновия вал-помощ
Провери си компа запалването е в него.Датчик КВ и РВ са в делкото.Моя ми го нарави същия номер на събора в Приморско приди 2години.Няма ток на централния кабел и не работи бензиновата помпа.http://www.offroad-bulgaria.com/show...?t=8354&page=8 Това е схемата на компа.Помогни си сам,за да могат и другите да ти помогнат.
АСК Ален Мак
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар