Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем със Space Wagon 2.4GDI 4X4 2000г.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Проблем със Space Wagon 2.4GDI 4X4 2000г.

    Знам, че не е особено популярен мотор обаче какво да се прави. Вчера при движение започна да забива нос и след 20ина метра изгасна. След това пали нормално, но изгасва веднага. Някой някакви идеи?
    Дръпнахме я до сервиз. Проверихме помпата в резервоара- работи. Вързахме я на диагностика - не дава грешки. И все така пали без проблем и изгасва

  • #2
    От: Проблем със Space Wagon 2.4GDI 4X4 2000г.

    Контактен ключ?
    Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

    тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

    Коментар


    • #3
      От: Проблем със Space Wagon 2.4GDI 4X4 2000г.

      Мисля, че трябва да отидеш на определено място, а не просто на сервиз с този GDI. Виж проблема и решението на voododoll, той е с такъв двигател на неговия Пинин, само че 1.8.
      Темата

      Коментар


      • #4
        От: Проблем със Space Wagon 2.4GDI 4X4 2000г.

        Въпроса е, че колата се намира в Исперих, а за момента разнасяне с платформа не е вариант, който искаме да обмисляме. Да ти се намира сервизно ръководство за този модел? Мотора е 4g64. По всичко личи, че има недостиг на гориво, но искаме да диагностицираме поне причината. Дали помпата в резервоара или тази на ГДИ-ти, или пък нещо друго. В момента проверяваме да не би имобилайзера да се бъзика. Благодаря и на Стоян за идеята за контактния ключ - ще погледнем и там.

        П.С Има следи от разходка и престой на мишка в двигателния отсег, видимо няма засегнати снопове с кабели, но все пак и това ще проверим.

        П.П.С. Звъннахме на Милен от темата на колегата с Пинина за съвет. По някаква причина отговора му беше, че това е било преди 6 години, че е сменил помпата и нищо не се е получило.
        Последно редактирано от Scud_ti; 20-05-13, 20:01.

        Коментар


        • #5
          От: Проблем със Space Wagon 2.4GDI 4X4 2000г.

          Пали и угасва казваш? Този мотор има механична помпа за високото налягане която понякога създава проблеми заради лошите ни горива.Помпата която сте проверили усигурява гориво на механичната и прави някъкво налягане с което мотора припалва но до там. Ръководсво няма но и да намерите това което трябва да проверите е много специфично.Между другото в резевуара е и горивния филтър за , който съм почти сигурен , че не е сменян от панти века.Набутан е в кошницата на помпата и се сменя цялата .Ако видите зор тела ми е в подписа .Успех !
          Uaz 469 2.4 D MB
          KTM 600 ROTAX
          Hyundai Terracan 2.9 CRDI- 2 бр.
          Иво 0 9 8 осем 9 4 4 2 седем 9

          Коментар


          • #6
            От: Проблем със Space Wagon 2.4GDI 4X4 2000г.

            Първоначално публикуван от Scud_ti Преглед на мнение
            . Да ти се намира сервизно ръководство за този модел? Мотора е 4g64. По всичко личи, че има недостиг на гориво, но искаме да диагностицираме поне причината. Дали помпата в резервоара или тази на ГДИ-ти, или пък нещо друго. В момента проверяваме да не би имобилайзера да се бъзика.
            Имам, но на двулитровия на Пинин. Обаче там има troubleshooting на GDI, който ми се види универсален.

            Коментар


            • #7
              От: Проблем със Space Wagon 2.4GDI 4X4 2000г.

              Проблема е открит благодарение на изключително полезните съвети на Иво82 по телефона. Виновника е компютъра на ГДИ-то. Много благодарим на всички откликнали, а с Иво ще се запознаем на живо скоро.

              Утре ще опитам да снимам поразиите по компа.

              Поздрави и лека вечер на всички!

              Коментар


              • #8
                От: Проблем със Space Wagon 2.4GDI 4X4 2000г.

                Първоначално публикуван от Scud_ti Преглед на мнение
                Проблема е открит благодарение на изключително полезните съвети на Иво82 по телефона. Виновника е компютъра на ГДИ-то.
                Изтекли електролити.
                LZ5ZI qth HASKOVO
                Pajero II GLS 3000 V6

                Коментар


                • #9
                  От: Проблем със Space Wagon 2.4GDI 4X4 2000г.

                  Не точно изтекли.

                  Първо някой вече е бил пипал в компеца. Отделно цялата платка е обърната надолу и стои точно над ама и от вибрации и тежестта на самите елементи се стига до това състояние :

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG-20130521-00367.jpg
Прегледи:1
Размер:133.8 КБ
ID:5484514Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG-20130521-00368.jpg
Прегледи:1
Размер:165.3 КБ
ID:5484515

                  Цените втора ръка варират межу 80 до 200. А според търговците принципно били по 500лв

                  Коментар


                  • #10
                    От: Проблем със Space Wagon 2.4GDI 4X4 2000г.

                    Аз виждам един отлепен кондензатор. Други щети има ли? Защо да не се ремонтира, ами ще търсиш друг?

                    Коментар


                    • #11
                      От: Проблем със Space Wagon 2.4GDI 4X4 2000г.

                      Тва синичкото дето го надигаш с пръсче трябва да има още едно близначе.Ама при теб е малко система халифакс
                      И преди да боднеш новия , залей всичко обилно с силиконец
                      Uaz 469 2.4 D MB
                      KTM 600 ROTAX
                      Hyundai Terracan 2.9 CRDI- 2 бр.
                      Иво 0 9 8 осем 9 4 4 2 седем 9

                      Коментар


                      • #12
                        От: Проблем със Space Wagon 2.4GDI 4X4 2000г.

                        На втората снимка се вижда отлепена писта под трите резистора, където е и поискряло малко. Кондензатора не е отлепен, ами със скъсан крак от самото тяло. Единия транзистор е подменян от предишен собственик, както са ремонтирани още две изгоряли писти, пускани са разни мостчета напред назад и кой знае още какво. Всички транзистори изглеждат поизпържени. Абе общо взето тоя комп е ремонтиран на по- чести интервали от смяна на масло Като цяло предпочетохме друг компютър, да го отворим и предгледаме и да работим по него евентуално. Утре сутринта пристига и ще го пробваме и ще пиша за резултати.

                        Кондензатора изглежда доста време си е висял, а изгасянето се е поллучило при изпържването на пистата. Предполагаме, че разхода е бил завишен в следствие от повредите, но тия дни ще стане ясно дали наистина е така.

                        Коментар


                        • #13
                          От: Проблем със Space Wagon 2.4GDI 4X4 2000г.

                          Първоначално публикуван от Иво82 Преглед на мнение
                          Тва синичкото дето го надигаш с пръсче трябва да има още едно близначе.Ама при теб е малко система халифакс
                          И преди да боднеш новия , залей всичко обилно с силиконец
                          Сигурен ли си, че има втори кондензатор? Дори и в новия комп има само един, а новия не е отварян и пипан преди нас.

                          Сложихме и запали без проблем.

                          Покарах малко и тръгнах да правя обучението на ГДИ-то. Извадих клемата на акумулатора и следвах стъпките от форума на митсубиши. Тук обаче изникна странен момент- по инструкция трябва да се запали без газ и да се остави дапоработи така. Обаче не искаше да запали без газ- запалва и не успява да задържи оборотите. Преди го нямаше този проблем. На третия или четвъртия опит успя да задържи без да угасне. Сега дава среден разход 7.8л. Обаче не свети лампата на ГДИ-то. Тия дни ще отворя да видя дали не е изгоряла покраи всичките премеждия.

                          Ако имаш идеи казвай.

                          Коментар


                          • #14
                            От: Проблем със Space Wagon 2.4GDI 4X4 2000г.

                            Обърках ги с тоя на 3.0 ГДИ ,твоя е с един толуп .
                            Навърти и 100-тина км. преди да правиш опити за обучение.Иначе казано да издуха нагара , който е насъбрала и да си вкара
                            дюзите в пътя.После нещата ще се получат
                            П.п. Провери си маслото да не е с мирис на бензин.Ако е задължително го сменяй!
                            Uaz 469 2.4 D MB
                            KTM 600 ROTAX
                            Hyundai Terracan 2.9 CRDI- 2 бр.
                            Иво 0 9 8 осем 9 4 4 2 седем 9

                            Коментар


                            • #15
                              От: Проблем със Space Wagon 2.4GDI 4X4 2000г.

                              Хм, това в послеписа ме озадачи... как точно може да се получи и какво означава ако е с мирис на бензин.
                              Аз съм малко дизелова, а от известно време електрическа натура. Тоя вагон е на брат ми и с бензините не съм много запознат.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X