Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Въпрос за Хидравличен обтегач на Ангренажния ремък Мицубиши 3.8 6G75

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Въпрос за Хидравличен обтегач на Ангренажния ремък Мицубиши 3.8 6G75

    Има ли някой опит със смяна на хидравличен обтегач на 6G75 или 6G72/3.

    От известно време (не винаги) сутрин ... за около минута ми се обажда нещо (звука наподобява притропване .. като камъче в тенекиена кутия ). Не съм стигнал още до визуална инспекция, но из нета има теми, а и на мен ми звучи да е като такова.

    Въпроси:
    За да се махне пластмасомвия капак на ремъка - нужно ли е да се демонтира нещо друго
    Нужно ли е да се разхлабва (или изважда от ролката) ремъка за да се смени обтегача?


    Става дума за Ендевър 3.8 където мотора е напречно разположен като на Еклипс или Галант.
    Последно редактирано от Slick; 22-04-13, 21:00.

  • #2
    От: Въпрос за Хидравличен обтегач на Ангренажния ремък Мицубиши 3.8 6G75

    Endeavor2.pdf
    Endeavor1.pdf
    Endeavor3.pdf
    Разгледай тези файлове дали са ти от полза.

    Коментар


    • #3
      От: Въпрос за Хидравличен обтегач на Ангренажния ремък Мицубиши 3.8 6G75

      Благодаря за файлчетата.
      Ще го мисля това дали ми е по силите. Надявах се да не ми се налага да махам и външната ролка, ремък, както и да регулирам обтягащата ролка ... ама че работа ... всичко съм сменил (дадох частите и сервиза се кълнат че е сменено, когато сменях ангренажа) преди няма и 7 000 км.

      Коментар


      • #4
        От: Въпрос за Хидравличен обтегач на Ангренажния ремък Мицубиши 3.8 6G75

        Малко нова информация, предполагам ще е интересна за знаещите :
        такааа... след като тропането/тракането беше чуто и от сервизен техник (същия дето ми сменя ремъка и имам съмнение, че не ми е поставил както трябва обтегача) ... и неговата диагноза потвърди - хидравличния обтегач ...
        Интересното е че ... от известно време преди да почне да се обажда карах колата с обикновен бензин + добавка.
        След като установих, че смяната на обтегача не ми е по силите в домашни условия .. с си се вкиселих на 3те часа работа в сервиз + нов обтегач, се почесах по празното пространсто между ушите и реших да пробвам да си карам колата пак с премиум бензин - както си му пише в книжката. (Питах въпросния спец, маже ли да е от горивото - отговора беше твърдо НЕ! )
        Ами ... не , ама откак му напълних търбуха със високо октановия бензин - онова се умълча и дори и да то има замалко едва се чува (сигурен съм че само аз го чувам). Понеже на вид няма връзка, но го установявам с личен опит - затова реших да го споделя с тези на които би се сторило интересно.
        Аз си го обяснявам с разликата във времето на детонация при студен мотор, което съответна кара разпределителните валове да оказват по-ранен натиск (завъртане) при работа и съответно да обират евентуална същестуваща хлабина на ремъка, което елиминира луфта между механичния обтегач и хидравличния цилиндър, от където се чува (чуваше ) тракането сутрин.
        Друга възможна причина е че времето се позатопли (надявам се да не е от това) и сутрин мотора не е толкова студен при първия старт.

        Коментар


        • #5
          От: Въпрос за Хидравличен обтегач на Ангренажния ремък Мицубиши 3.8 6G75

          Първоначално публикуван от Slick Преглед на мнение
          Аз си го обяснявам с разликата във времето на детонация при студен мотор, което съответна кара разпределителните валове да оказват по-ранен натиск (завъртане) при работа и съответно да обират евентуална същестуваща хлабина на ремъка, което елиминира луфта между механичния обтегач и хидравличния цилиндър, от където се чува (чуваше ) тракането сутрин. .
          Това обяснение е ... хм, абе направо тропа Да търсиш обяснение в маслото - иди дойди, но в горивото... Сменявай го този обтегач, за да ти е мирна главата.

          Коментар


          • #6
            От: Въпрос за Хидравличен обтегач на Ангренажния ремък Мицубиши 3.8 6G75

            Паджероводе .. знаех си че обяснението ми ще предизвика интерес във Вашата ерудирана персона - поста ми беше за теб.
            А за обтегача .. то хубаво да го сменям - ма сега като си трае ? мълчи кат комунист на разпит .. или БГ политик след избори!
            Ще му дам втори шанс за жУвот .. пак като на избори .. и ако не изпълнва предизборните обещания и поетите ангажименти - на протест в сервиза - до промяната !

            А по въпроса за обяснението .. ми малко нескопосано съм го обЯснил .. ма то толкоз ми е акъла.

            Маслото ми е на ниво и е сравнително прясно. Минерално е, но за следващата съм планирал да го синтетизирам малко, че това минералното ... го яде помалко. Течове няма грам (пу - пу! ). Доливането между смените на 5 к км беше към един литър общо. За кола на 97 000 не ми се види да е много нормално това. Двете смени досега са правени в сервиз на Мицубиши и всеки път ми препълват над максимума на клечката към 1.5 см!! и слагат наливен Кастрол 5W20.

            Коментар


            • #7
              От: Въпрос за Хидравличен обтегач на Ангренажния ремък Мицубиши 3.8 6G75

              Първоначално публикуван от Slick Преглед на мнение

              Маслото ми е на ниво и е сравнително прясно. Минерално е, но за следващата съм планирал да го синтетизирам малко, че това минералното ... го яде помалко. Течове няма грам (пу - пу! ). Доливането между смените на 5 к км беше към един литър общо. За кола на 97 000 не ми се види да е много нормално това. Двете смени досега са правени в сервиз на Мицубиши и всеки път ми препълват над максимума на клечката към 1.5 см!! и слагат наливен Кастрол 5W20.
              Не ми се вярва 5W20 да е минерално. И понеже маслото е много важно за двигатели с хидравлични повдигачи и обтегачи изрових някакви данни за вашите там стандарти за твоя модел.

              https://htftp.offroad-bulgaria.com/p...fied%20O_5.jpg
              https://htftp.offroad-bulgaria.com/p...ation%20_2.jpg
              https://htftp.offroad-bulgaria.com/p...20Certif_3.jpg
              https://htftp.offroad-bulgaria.com/p...20Servic_4.jpg

              Коментар


              • #8
                От: Въпрос за Хидравличен обтегач на Ангренажния ремък Мицубиши 3.8 6G75

                Благодаря за бързия отговор - маслото ми в момента е минерално и е 5W20.
                Няма грешка, питах три пъти - това сипват в оторизирания сервиз. Даже поседната смяна там им казах да сложат синтетика, но .. толкоз са ме чули. Теглих им една. И за другата смяна ще си купя от магазина

                Коментар

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X