Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Кой какво направи по Джипката днес?
Свий
Това е залепена тема.
X
X
-
От: Да представим нашите Mitsubishi-та
Първоначално публикуван от DJ Tymbi Преглед на мнение........вчера сложих новите гумета и фланци на 38мм...Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...
Коментар
-
От: Да представим нашите Mitsubishi-та
Първоначално публикуван от stargazer Преглед на мнениеКакви фланци сложи? От плоските с големия отвор или от тия с центриращия ръб на 67.1?
Коментар
-
От: Да представим нашите Mitsubishi-та
Първоначално публикуван от DJ Tymbi Преглед на мнениеНа Вромос ,38 на 67.1мм.........Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...
Коментар
-
От: Да представим нашите Mitsubishi-та
Първоначално публикуван от stargazer Преглед на мнениеЯсно. А на пикапа какъв е офсета на фабричните джанти? +46 като на П3?
Коментар
-
От: Да представим нашите Mitsubishi-та
Първоначално публикуван от DJ Tymbi Преглед на мнение..... и 2 защото много джанти и гуми имам вече и няма къде да ги дяна......Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...
Коментар
-
От: Кой какво направи по Джипката днес?
Да съживим темата,моето с помощта на колегатаsvjokera почнах ме да го разкрасяваме,сложихме му фланци и ролбар.тук е без фланците.
тук в завършен вид
снимката не е с добро качество,но се добива представа как светят на габарити. Предстои ремонт по ходовата част и едни 31ци.
Коментар
-
От: Кой какво направи по Джипката днес?
Така не става!
Давай снимки да преценим стават ли или не!Yamaha T max 500i/ABS/2007/50hp
Zander 3.80m,Johnson 2T/8hp
Vw passat 6/2.0TDI-CR/DSG6/140hp/2009
Toyota Hilux/2KD-FTV/102hp/Double Cab/2005
Коментар
-
От: Кой какво направи по Джипката днес?
Първоначално публикуван от svjokera Преглед на мнениеТака не става!
Давай снимки да преценим стават ли или не!
Ти почвай да постиш,че събота или в неделя ще те водим на барбекю разходка. Ти ще караш аз ще се возим тъкмо да ги пробваш.
Коментар
-
От: Кой какво направи по Джипката днес?
Нека да поразмърдаме малко тази тема. Никой нищо ли не прави по джипката си? В този пост ще разкажа за направата на багажника на тавана, която се случи септември месец миналата година. Нямам идея защо не съм разказал по-рано, но явно сега е моментът.
Всичко започна от там, че исках багажник на тавана, с помощта на който да имам възможността да превозвам по-тежки и по-обемни предмети. За съжаление, обаче, нямам снимки от самия процес, понеже като се захвана с такъв тип дейност и изобщо не мисля за снимки.
Багажникът е направен почти изцяло от профили 25х25х2. Не помня колко 6-метрови пръчки бяха, но да кажем нещо от рода на 7-8 пръчки. Използвах също така шина (размера не го помня вече, но беше с дебелина 3 мм). Шината играе роля на стойка на самия багажник. Първо взех точните размери за дължината на шините. Направих 8 бройки. Мислех си да правя и 9-та бройка, която да бъде в задната част, но не видях особен смисъл, а и това щеше да ме ограничи да движа багажника напред-назад. Изрязох въпросните планки. Във всяка една от планките направих по една дупка, като същевременно от едната страна заварих по една гайка, където ще влиза болт. След това направих и държачите. Доколкото се сещам бях срязал един по-голям профил на две, защото нямах П-образен профил. След това сложих планките на джипа и взех разстоянието между тях във всяка от 4-те позиции. Гледах основите да са на горе-долу едно и също разстояние. В задния край багажника беше с ориентировъчна дължина от около 128 см, а в предния около 132 см. (по спомен). След това на място прикапах отрязаните 4 профила с точна дължина и ги прикапах на място. После ги свалих, за да се заварят както трябва. След това взех размера за дължината на самия багажник. Изрязах двата профила за дължината, а след това, като ги поставих, взех и размера за ширината. След това изрязохме и другите два профила, краищата ги срязохме на по 45 градуса. Отново поставихме 4-те пръчки за тест и всичко си пасваше. След това последва заваряване за шините и за долните носещи профили. След като направихме долната конструкция, се заехме с вземане на размери за слагане на профили на ширина. После изрязохме 3 профила, които ги поставихме по дължина, за да бъде по-здрава конструкцията. След това всичко се заварява както си му е реда. После, по образец на долната основа, се прави и горната, само че с няколко см. по-късо, за да може в началото на самия багажник да се направи скос. Изрязохме профили с дължина 10 см., за да може горната основа да е на такава височина от долната. Отново всичко се заварява както трябва. След това, в предницата на самия багажник поставихме малки профили, на които сложихме два халогена (преди бяха на предната броня, но ги разкарах и след 4-5 години отново ги сложих, само че на багажника). Също така изрязохме малки планки, които пробихме и им заоблихме ъглите. Тези планки са като уши, на които да мога да закача вантите. След това отново всичко се заварява, шмиргили. Като всичко е готово, грунд и боя. След това, преди поставяне, имах една спукана гума от колело, която ползвах, за да не се надраска тавана, когато поставяме багажника. За поставянето му ни бяха нужни 4-ма мъже. Оказа се не особено лек. Нямам представа колко килограма е излязал, но се вдига с 4-ма мъже над главите ни. Поставихме го, след това го хванах с П-образните планки, които бях направил предварително, а след това и вантите.
Стига вече с приказките, нека да пусна няколко снимки. Както казах, нямам снимки от самия процес, но имам снимки от крайния резултат. Лично аз съм доволен, а щом клиентът е доволен - това е важното.
Би могло да се направи и "ъпгрейд" на багажника, като се пуснат тръби или профили от багажника и се хванат било то за броня или за рамата, за да не се налага тавана да носи целия багаж. Но това едва ли ще го направя в скоро време. Също така си мислех да сложа някакъв тип решетъчна мрежа (не знам как точно се нарича), за да може лесно да се стъпва отгоре, защото в момента трябва да се внимава къде се стъпва, ако човек се качи на багажника.
Всичко това се случва към края на август и началото на септември миналата година. С приятеля, с когото правихме багажника, си казахме, че след като го направим, отиваме на събора в Приморско. Взехме още един приятел с нас и тръгнахме петък вечерта и пристигнахме там към 00:00 часа. Искаше ми се да го тествам багажника, като накачуля всякаквите неща, които имаме да носим, но уви, приятелите си мислят, че щяло да изглежда грозно. Понеже не ми се спори и стана на тяхната.
А тук може да се види през шибедаха, как се вижда багажника.
Малко като в затвор изглежда, затова и не го гледам много, хаха. Имах намерение да го направя багажника така, че да се отваря в тази си част, но по-голяма играчка е и тогава не ми се занимаваше.
И през лятото на тази година ми се наложи да ползвам багажника (най-накрая) по предназначение. Едни приятели си отдадоха къщата под наем на италианци, които бяха 5 момчета, на около 23-25 години, които идват във Варна или по-точно Златни Пясъци, за да си изкарах хубаво и да свалят по някоя мацка. Това с мацките не им се получи, тъй като въпросните момчета бяха по-слабички и се оплакваха, че българските мъже били по-добре сложени и момичетата не ги поглеждали италианците, хаха. Посмяхме се с тях няколко дни като цяло. Та да се върна на самия тест. Аз и собственичката на къщата отидохме да ги посрещнем. Таксито от Букурещ ги беше стоварило пред един хотел на Златните. След това им качихме багажа на багажника (отново най-накрая). Сложих и някакви колани от по 5-10 лв, но и без тях можеше.
След това реших да направя снимка на всички в джипа, преди да потеглим за самата къща.
След като ги оставихме тях, едно приятелче ми се обади да му помогна с преместването на багажа от една квартира в друга. Речено - сторено. Те са местили някои неща през деня, а други останаха за вечерта. Аз бях свободен вечерта и тогава, каквото беше останало, го качихме на багажника. Някои неща влязоха и в джипа, а други в колата на момчето.
И в крайна сметка, година по-късно от направата на багажника, за един ден ми се наложи да го ползвам два пъти. Все пак съм доволен, което е най-важното. Поздрави!
Коментар
-
От: Кой какво направи по Джипката днес?
Днес сложих крило на задния капак на Паджеро Спорт к90, без да е имало такова - интересното е ,че за направляващи за отворите могат да се ползват две технологични вдлъбнатини в горната част на капака и от там нататък всичко е лесно. С тези отвори крилото се фиксира изключително точно при отвори 6мм колкото са и болтовете за захващане. Успехи занапред. А и помпичката за чистачките, ако решат да ви цакат с такава за Паджеро и 100 лева за нова - на Хонда новата е 15 с доставката и работи вече година и нещо, а е абсолютно идентична и по букси и по закрепване и по посока на изводите и по диаметри. 100% съвпадение. Ако някой може да ми каже Булбар от ниските - дето са само за пред бронята и не минават над нея, от какво мога да взаимствам и от Фрилендър дали става на Паджеро Спорт ще съм благодарен.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар