Здравейте,
нов съм във форума, но от четири дни съм собстеник на Mitsubishi Pajero Pinin 1,8 MPI, дълга база, опитах с търсачката да намеря теми с отговори на въпросите, които имам за джипчето - на някой успях, на други не успях затова ще си позволя да ги запитам в отделна тема.
1.На таблото има надпис Pajero Pinin, доколкото разбрах това означава, че 4х4 не е включено постоянно, все едно съм само с предно предаване, а 4х4 се включва по компютърен път при необходимоост- това означава ли, че когато и задните колелета влязат в действие всяко колело е отделно за себе си или става 60 преден мост 40 заден и въобще ако някой знае на какъв принцип е 4х4 на джипа?
2. Какъв съвет бихте ми дали ако искам леко да го понадигна, без да го тунинговам специално или нещо такова - например да сложа малко по високи гуми и какъв размер бихте ми препоръчали, тъй като по каталог са предвидени 215х65х16 с каквито е и в момента, нови пружини ли да сложа. Джипа ще се кара и в града, а през уикендите и по черни пътища?
3. Протектора на двигателя отдолу под бронята/една ламарина/ е малко поизкривен и ръждясал, от Пловдив съм, къде могат на разумна цена да ми монтират нов от тази сивата ламарина, която я позлзват за тунинг на off road автромобилите/ извинявам се за описанието, ама не съм много в час с тези неща и не знам наименованията им/?
4. За газовите уредби е изписано безкрайно много във форума, но ще си позволя да попитам дали някой не знае нещо ново - търся си качествена уредба газ - инжекцион до около 1000лв. знам кои са най-добрите марки, но отиваме на 1350-1400лв с тях, а малко окъсях след покупката регистрацията и обслужването, а това ми е и втора кола, по - рядко ще я ползвам и не ми се ще да преминавам над горната сума.
5. Пластмасовата кора на лявия преден калник ми липсва, откъде мога да си поръчам нова?
Благодаря предварително!
нов съм във форума, но от четири дни съм собстеник на Mitsubishi Pajero Pinin 1,8 MPI, дълга база, опитах с търсачката да намеря теми с отговори на въпросите, които имам за джипчето - на някой успях, на други не успях затова ще си позволя да ги запитам в отделна тема.
1.На таблото има надпис Pajero Pinin, доколкото разбрах това означава, че 4х4 не е включено постоянно, все едно съм само с предно предаване, а 4х4 се включва по компютърен път при необходимоост- това означава ли, че когато и задните колелета влязат в действие всяко колело е отделно за себе си или става 60 преден мост 40 заден и въобще ако някой знае на какъв принцип е 4х4 на джипа?
2. Какъв съвет бихте ми дали ако искам леко да го понадигна, без да го тунинговам специално или нещо такова - например да сложа малко по високи гуми и какъв размер бихте ми препоръчали, тъй като по каталог са предвидени 215х65х16 с каквито е и в момента, нови пружини ли да сложа. Джипа ще се кара и в града, а през уикендите и по черни пътища?
3. Протектора на двигателя отдолу под бронята/една ламарина/ е малко поизкривен и ръждясал, от Пловдив съм, къде могат на разумна цена да ми монтират нов от тази сивата ламарина, която я позлзват за тунинг на off road автромобилите/ извинявам се за описанието, ама не съм много в час с тези неща и не знам наименованията им/?
4. За газовите уредби е изписано безкрайно много във форума, но ще си позволя да попитам дали някой не знае нещо ново - търся си качествена уредба газ - инжекцион до около 1000лв. знам кои са най-добрите марки, но отиваме на 1350-1400лв с тях, а малко окъсях след покупката регистрацията и обслужването, а това ми е и втора кола, по - рядко ще я ползвам и не ми се ще да преминавам над горната сума.
5. Пластмасовата кора на лявия преден калник ми липсва, откъде мога да си поръчам нова?
Благодаря предварително!
Коментар