Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Mitsubishi l200 десен волан. Избор

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Mitsubishi l200 десен волан. Избор

    Здравейте на всички OFF- Road фенове. Искам да си закупя L200 с десен волан, дизел, 5 местен, около 2000-2003 година. Но нямам достатъчно инфо за разновидностите на двигателите и различните модификации на модела. Затова ще помоля хората, които имат опит с този пикап да споделят малко полезна информация. Поразгледах темите по въпроса, но така и не намерих реално полезна информация. Важните въпроси са:
    1. Кой двигател е най- надежден?
    2. Има ли някаква разлика по шасито, окачването и двигателя за различните години на производство в периода 1999- 2003г.
    3. И като цяло може да споделите вашето мнение и опит с този пикап


    Пикапа ще се ползва за лек Off-road и работа. Няма да му правя никакви съществени Off- road модификации

  • #2
    От: Mitsubishi l200 десен волан. Избор

    0878786004

    Коментар


    • #3
      От: Mitsubishi l200 десен волан. Избор

      В тези години на производство не е ли само един двигателя - 2.5дизел 102к.с.? Имам познат с такъв, и то с десен волан. Кара го от 5-6 години вече, като той определено го използва по предназначение - кара го офроуд, товари го редовно, 2-3 пъти го е наводнявал, но проблеми с електрониката не е имал. Като цяло е много кораво куче, но вози доста дървено по асфалт и ми се струва доста нестабилен при по-високи скорости, понеже е тесничък, а висок.

      Коментар


      • #4
        От: Mitsubishi l200 десен волан. Избор

        Мисля че има два дизелови двигателя- 103к.с.- чист дизел и 113к.с ТД. Добре ще е ако някои сподели опита и мнението си и за двата двигателя- разход и надежност

        Коментар


        • #5
          От: Mitsubishi l200 десен волан. Избор

          Сега видях, че има две версии, по-слабата е предкамерен турбо дизел с интеркулер, а другата е първа генерация комън-рейл - DI-D, както е при Мицубиши. Въртящият момент и на двата, обаче, май е еднакъв, като при тази ситуация, аз бих избрал предкамерния дизел - по-непретенциозен към горивото, гори и тракторова нафта, за другия не знам, но при втората генерация на комън-рейл, където е 135к.с., при следващия модел L200, при ниски температури пали трудно, дори и с няколко подгрева, а за нафта - само от големите вериги, иначе пуши и не върви.

          Коментар


          • #6
            От: Mitsubishi l200 десен волан. Избор

            Първоначално публикуван от Patrol_4x4 Преглед на мнение
            ... първа генерация комън-рейл - DI-D, ...
            Това все още не е комън рейл, а е пак с ГНП, само че с директно впръскване в цилиндъра, без предкамера. Променени са главата и буталата за целта.

            Коментар


            • #7
              От: Mitsubishi l200 десен волан. Избор

              благодаря за инфото, като гледам ще заложа на класическия ТД

              Коментар


              • #8
                От: Mitsubishi l200 десен волан. Избор

                Принципно с директно впръскване би трябвало мотора да е по-икономичен, но с по - ограничен работен диапазон по обороти. Защо не с директно впръскване? Имам в предвид славят ли се с някакъв вроден недостатък въпросните двигатели?
                Следващ въпрос-има ли L 200 със супер селект, ако да как се води модификацията и от коя година се предлага. Толкова ли е некомфортен, друса ли прекалено при каране по асфалт , сравнено примерно с терано или ТЛК 90-95?
                Благодаря на отзовалите се!
                Последно редактирано от kikimora; 24-03-13, 11:00.

                Коментар


                • #9
                  От: Mitsubishi l200 десен волан. Избор

                  И аз си мисля, че класическият 4D56 вече си е отживелица, все пак е разработка отпреди повече от 30 години. Макар че и аз го ползвам без никакви проблеми, къде къде повече се радвам на новите.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Mitsubishi l200 десен волан. Избор

                    Отживелица ? Ми те белите хора ДНЕС не карат с калпава нафта и се РАДВАТ на новите двигатели дълго и безаварийно , ако имахме качеството на техните горива , масла пътища сервизи и пътна и извънпътна култура. Живеем в БГ все пак.
                    Поздрави
                    НЯМА НЕВЪЗМОЖНИ НЕЩА -ИМА САМО ПО ТРУДНИ И ПО СКЪПИ
                    Всички искат да се върнат към природата, но никой пеша...

                    Коментар


                    • #11
                      От: Mitsubishi l200 десен волан. Избор

                      Ами честно казано от сервизите им не съм впечатлен, в голям процент са пълни дебили, които не разсъждават , закачат компютърната диагностика и каквото каже компа се сменя.Ако не се оправи - вдигат рамене , ама трябва да си платиш "ремонта", сума която леко плаши обичайно. Също така има бонаци по пътищата , но естествено не в обема в който си ги имаме в милата ни татковина. За качестеството на горивата обаче... съм впечатлен. Лятото смених бензинов филтър на 13 годишна кошница-оргинален , външно леко позагнил, очевидно никога не сменян. Ей така за спорта, духнах през новия и през стария филтър за проба, не усетих никаква разлика. Колата все пак е на почити 200 хиляди км. Относно културата им на пътя , смятам, че се дължи почти изцяло на солените глоби които се налагат, без обяснения. След като те бръкнат с 55 евро за неправилно паркиране, ама ти нищо ,че си си платил за платен паркинг-паркирал си неправилно , или те глобят 300 евро за превишена скорост с 10 км в града със сигурност се изграждат железни рефлекси за правилно пътно поведение. А, и много интересно , несъбрани глоби - няма! Другото интересно е , че в чужбина , ние българите обичайно сме много примерни шофъори, защо ли така...

                      Коментар


                      • #12
                        От: Mitsubishi l200 десен волан. Избор

                        Първоначално публикуван от kikimora Преглед на мнение
                        А, и много интересно , несъбрани глоби - няма! Другото интересно е , че в чужбина , ние българите обичайно сме много примерни шофъори, защо ли така...
                        Дисциплината се държи върху глобите. Най важното е, че не правят разлика кой какъв е, сгрешил ли е - под ножа. Няма да забравя първото ми ходене до Германия. Стоя на едно кръстовище рано сутринта и чакам автобуса. На кръстовището светофари и на 200м има друг светофар с престрояване за обратен завой. Докато чаках 30мин на спирката през кръстовището минаха само 3 коли, като едната от тях чинно се престрои и изчака светофара за обратен завой да светне зелено за да завие обратно. Стоя и се здверя и не вярвам че това се случва. В БГ човека спокойно щеше да си завие обратно където му е кеф като вижда че няма никаква кола около него и толкова.
                        Но тази дисциплина с глобите е въведена още от времето на Хитлер, както и това че всеки може да докладва на властите за нарушител независимо на какво. Всички виждаме че това действа безотказно.

                        Коментар


                        • #13
                          От: Mitsubishi l200 десен волан. Избор

                          М да... в Дания примерно се накефих , че бяха глобили шефа на болницата в самата болница ,на която е шеф, поради това , че беше настъпил маркировката с едната гума...Е видя ми се малко прекалено , ама си го бяха глобили без да им мига окото. Има разни неписани правила/ то сякаш , съм им чел правилата за движение де../, примерно, че паркирането става по посоката на движение. Ей докато вдяна защо ме гледат съседите на криво, като си паркирам колата обратно..Съвсем нормално е в Швеция например да те глобят , ако си паркирал близо до пешеходна пътека/вадят рулетката и мерят, правят ти сника на возилото и ти лепят честитката на чистачката. Само дето нещо съвсем се изкриви идеята на темата. Никой ли няма желание да сподели мнението си за возията на това камионче, а и от други лични впечатления бих бил доволен. Заглеждам и следващото издание с комонрейл мотора та моля, ако има желаещи да споделят мнението си !

                          Коментар


                          • #14
                            От: Mitsubishi l200 десен волан. Избор

                            Около мен все е пълно с пикапи, мога да сравня возията например с Навара D22 или D40, мога и с по-новия модел L200, но Терано и LC90 не съм карал, не съм се и возил в такива. L200 и Навара D22 са си доста друсащи, когато са празни. Обяснявам си го с твърдите задни ресьори, за да може да товарят повече, поне за Наварата съм сигурен, че полезният товар е 1,2т. Освен че си подрусват, отзад са доста тесни, а при дръпната предна седалка, отзад става още по-зле. Новият модел L200, пък вози доста по-добре, отзад е и доста по-широко, но и полезният товар е по-малък, май е под 1тон. Навара D40 вози като по-новото L200, но ми се струва по-тясна отзад, тя май също товари под 1тон. От 4-те изброени, новото L200 вози най-добре, а и е най-широко отзад, а Навара D22 и по-старото L200 си друсат доста. Все пак и 4-те са предназначени да се товарят и возят не толкова комфортно като SUV-овете и джиповете. Може би, возията на по-старите 2 модела е сравнима с на TLC70 дълга база с ресьори.

                            Коментар


                            • #15
                              От: Mitsubishi l200 десен волан. Избор

                              Здравейте отново. След всички прочетени коментари и размисли се спрях на Mitsubishi l200 Warrior 2002г., 130к.с.. И като цяло първите впечатления са доста добри (все пак е първия ми пикап). Но все още не съм го обслужил и потърсих някакви сервизни ръководства и в форума попаднах на темата, която Паджеровод е публикувал по темата Сервизни ръководства за L200 1997 - 2002 г.. Но за съжаление не мога да я отворя (може би защото съм младши участник във форума), затова ще ви помоля ако някой разполага с Сервизно ръководство за Л200 2002г. да го споделите (danig681@gmail) . Или ако може някой от модераторите да ми помогне с достъп до темата.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X