Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Читав майстор за 2,5тд

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Читав майстор за 2,5тд

    Здравейте колеги.След 2 смени на гарнитури на глава(проверена),клапани и всичко друго по нея ,пак има налягане вав водата.Пуши бяло,парно-само на високи обороти.Сутрин пали трудно,но после се оправя.Вече не знам какво и при кой.Едни викат цилиндров блок,други нов мотор,трети.....Четох доста и май отивам в ВИЛИКАР.Ако ми препоръчате нещо ше съм БЛЕГОДАРЕН.

  • #2
    От: Читав майстор за 2,5тд

    И това за кой град иде реч?
    Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

    тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

    Коментар


    • #3
      От: Читав майстор за 2,5тд

      да не би да става въпрос за легендарния VM?

      Коментар


      • #4
        От: Читав майстор за 2,5тд

        Мисля, че вчера ти ми се обажда по тел. Така и не разбрах за пикап ли става въпрос, или микробус. Това във връзка с евентуално сваляне на мотора, защото с конструкцията на микробусите на Митцубиши нямам опит.
        Пропуснах да те попитам за челото на блока - сигурно ли е, че не е крив?
        Ако искаш ела днес на място и да видя, да ми кажеш и да се помисли, щото така по тел, по нета е трудно.

        Коментар


        • #5
          От: Читав майстор за 2,5тд

          Първоначално публикуван от bubi Преглед на мнение
          да не би да става въпрос за легендарния VM?
          Надали! VM се слага на JEEP, тука иде реч за 4D56 на Mitsubishi.
          Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

          тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

          Коментар


          • #6
            От: Читав майстор за 2,5тд

            Две са причините:
            1.Недостатъчно компетентен техник.
            2.Недостатъчно платежоспособен клиент.
            "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

            Коментар


            • #7
              За София,става въпрос.Мотора е на Л300.Относно причините ,колега ,след 2 пъти сваляне на глава-Виско-ново,2 гарнитури ,дюзи ремонт,турбо на Борово,2 пъти масла ,2 пъти антифриз и доста неща, които нямат връзка с надуването ,но реших да ги правя.Пара имааааааааааааааа.

              Да Андро говорихме по тела,но останах с впечатление ,че не ти се занимава.Става въпрос за Л300 4х4 .За блока мисля ,че не е проверяван.

              Пара има,колега - не правя икономии за такива неща.Много други неща смених само за спокойствие.
              Последно редактирано от Паджеровод; 21-02-13, 20:54.

              Коментар


              • #8
                От: Читав майстор за 2,5тд

                Първоначално публикуван от stoevv Преглед на мнение
                За блока мисля ,че не е проверяван...
                Блока трябва да се челоса. За целта двигателя трябва да се свали и разглоби. Тук има една голяма неизвестност - машината не е първа младост и е много голяма вероятноста износването в групата бутала - цилиндри да е над допуските. КВ отделно. Главата също, след безброй шлайфания, защото най вероятно и друг преди теб се е борил с тоя проблем.
                Свялянето на двигателя при тая конструкция е надолу, заедно със скоростите.
                Общо взето се очертава много презизна и същевременно трудоемка работа. Но, щом има бюджет нещата ще станат.
                Ако прецениш, ще ти направя двигателя.

                Коментар


                • #9
                  От: Читав майстор за 2,5тд

                  Опита показва, че стойноста на подобен ремонт за подобна генерация возило, често прехвърля реалната му пазарна стойност.
                  "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Читав майстор за 2,5тд

                    Сложи друг мотор и реши проблема като гледам камара пари си потрошип по този. Мотори има колкото искаш в БГ.
                    Pajero 2.8 tdi GLS къса база

                    Коментар


                    • #11
                      От: Читав майстор за 2,5тд

                      Натам отиват нещата.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Читав майстор за 2,5тд

                        Мерси Андро,ако не смена двигателя ше ти се обадя за ремонта.Доволен съм от теб за ПАТРУЛА,помогна.Ще мисля кво да правя.

                        Коментар


                        • #13
                          От: Читав майстор за 2,5тд

                          Блока е крив или имаш спукана глава някъде, често пукат в леглата на водачите на клапаните, там, където много трудно се хваща проблема, но все пак се хваща........във Виликар недей да ходиш.........

                          Коментар


                          • #14
                            От: Читав майстор за 2,5тд

                            Разбрах те колега.Мерси.

                            Коментар


                            • #15
                              От: Читав майстор за 2,5тд

                              колегата стругарев е напълно прав,ако си намериш мотор същия модел несе чуди,много по евтино излиза от ремонтите.Преди две седмици направих същия ход и сега имам почти цял резервен двигател,но новия колко ще трае само ВСЕВИШНИЯ знае

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X