Здравейте колеги.След 2 смени на гарнитури на глава(проверена),клапани и всичко друго по нея ,пак има налягане вав водата.Пуши бяло,парно-само на високи обороти.Сутрин пали трудно,но после се оправя.Вече не знам какво и при кой.Едни викат цилиндров блок,други нов мотор,трети.....Четох доста и май отивам в ВИЛИКАР.Ако ми препоръчате нещо ше съм БЛЕГОДАРЕН.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Читав майстор за 2,5тд
Свий
X
-
От: Читав майстор за 2,5тд
Мисля, че вчера ти ми се обажда по тел. Така и не разбрах за пикап ли става въпрос, или микробус. Това във връзка с евентуално сваляне на мотора, защото с конструкцията на микробусите на Митцубиши нямам опит.
Пропуснах да те попитам за челото на блока - сигурно ли е, че не е крив?
Ако искаш ела днес на място и да видя, да ми кажеш и да се помисли, щото така по тел, по нета е трудно.
Коментар
-
От: Читав майстор за 2,5тд
Надали! VM се слага на JEEP, тука иде реч за 4D56 на Mitsubishi.Първоначално публикуван от bubi Преглед на мнениеда не би да става въпрос за легендарния VM?Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....
тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...
Коментар
-
От: Читав майстор за 2,5тд
Две са причините:
1.Недостатъчно компетентен техник.
2.Недостатъчно платежоспособен клиент."...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.
Коментар
-
За София,става въпрос.Мотора е на Л300.Относно причините ,колега ,след 2 пъти сваляне на глава-Виско-ново,2 гарнитури ,дюзи ремонт,турбо на Борово,2 пъти масла ,2 пъти антифриз и доста неща, които нямат връзка с надуването ,но реших да ги правя.Пара имааааааааааааааа.
Да Андро говорихме по тела,но останах с впечатление ,че не ти се занимава.Става въпрос за Л300 4х4 .За блока мисля ,че не е проверяван.
Пара има,колега - не правя икономии за такива неща.Много други неща смених само за спокойствие.Последно редактирано от Паджеровод; 21-02-13, 21:54.
Коментар
-
От: Читав майстор за 2,5тд
Блока трябва да се челоса. За целта двигателя трябва да се свали и разглоби. Тук има една голяма неизвестност - машината не е първа младост и е много голяма вероятноста износването в групата бутала - цилиндри да е над допуските. КВ отделно. Главата също, след безброй шлайфания, защото най вероятно и друг преди теб се е борил с тоя проблем.Първоначално публикуван от stoevv Преглед на мнениеЗа блока мисля ,че не е проверяван...
Свялянето на двигателя при тая конструкция е надолу, заедно със скоростите.
Общо взето се очертава много презизна и същевременно трудоемка работа. Но, щом има бюджет нещата ще станат.
Ако прецениш, ще ти направя двигателя.
Коментар
-
От: Читав майстор за 2,5тд
Опита показва, че стойноста на подобен ремонт за подобна генерация возило, често прехвърля реалната му пазарна стойност."...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.
Коментар
-
От: Читав майстор за 2,5тд
колегата стругарев е напълно прав,ако си намериш мотор същия модел несе чуди,много по евтино излиза от ремонтите.Преди две седмици направих същия ход и сега имам почти цял резервен двигател,но новия колко ще трае само ВСЕВИШНИЯ знае
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар