Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Паджеро спорт - проблем с хидравличните повдигачи

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Паджеро спорт - проблем с хидравличните повдигачи

    Здравейте
    от 2 седмици съм собственик ( искаше ми се да кажа горд) на бензиново паджеро спорт. Обаче от както го взех е в бокса защото работи на 4-6 цилиндъра. След като почистих дюзи, смених свещи, престъргах легла на клапани се оказа че хидравличните повдигачи( макар че при паджерото май не са точно повдигачи) са блокирали или блокират от време на време.
    В един "сервиз мануал" намерих инструкции как да се по чистият и проверят.
    Та въпроса ми е .. някой имал ли е подобен проблем и има ли смисъл да си ги чистя или направо да сменям.

    Също така гледам че има разни присадки за поддръжка на хидравличните повдигачи дали има смисъл от тях или просто им са минали километрите?

  • #2
    От: Паджеро спорт - проблем с хидравличните повдигачи

    Здрасти, предполагам малко повече информация за мотора и симптомите няма да е излишна.
    За тия течности има доста писано и явно помагат понякога. Предполагам не вреди да се ползва преди по-сериозен ремонт.
    На кои видове си се спрял?

    Коментар


    • #3
      От: Паджеро спорт - проблем с хидравличните повдигачи

      прав си колега .... Ами спорта е 3.0 бензин. кода на ДВГ то е 6G72

      Коментар


      • #4
        От: Паджеро спорт - проблем с хидравличните повдигачи

        Без претенции да съм изцяло запознат с проблема ... hydraulic lash adjusters тоест елементите на повдигачите обикновенно не дават такива ядове, освен ако не са изцяло сдали багажа.
        Има ли изразена симптоматика - пазлика при студен и топъл двигател?

        Тези освен че тракат помалко и мотора звучи малко като дизел (често само при студен мотор) не се отразяват на работата на мотора.

        Често се лекуват със смяна на масло (с подходящо) и евентуално добавка. Има и схема за "обезвъздушаване" на тези същите - в рамките на 15 сек вдигаш плавно оборотите до 3 000, задържаш 5-10 сек на 3 000 и отпускаш газта. Цикъла се повтаря 15 - 30пъти.

        Пак казвам, че това е при вярното масло. И другото важно е маслото да е на ниво! Нито над нито под максимума на пръчката.

        Сменяй маслото, слагай добавката ... и после ще му мислиш, ако още го има проблема. Ако си намерил решетие на проблема - споделяй или дай повече подробности за проблема да го мислим.
        Последно редактирано от Slick; 13-02-13, 21:20.

        Коментар


        • #5
          От: Паджеро спорт - проблем с хидравличните повдигачи

          Колега .. колата пали безгрижно. Не се чува да тракат повдигачи дори и на студен двигател.
          Първоначална симптоматиката - работа на 4 до 6 цилиндъра според зависи.
          До тук
          1 .сменени свещи, почистени дюзи. Диагностика с резултат = ОК
          2. При проверка на компреси а 5 цилиндър с 11.6 ( до колкото знам това е даже много добре) един с 0.0.
          3. Заради този дето е 0.0 сваляне на глава. 80% от клапаните с нагар, при бърз тест с вода .. не задържат.
          4. Двете глави на шлайфане и препасване на клапани в шлаиф база.
          5. Сглобяване, смяна на масло.
          6. Обратно в изходно положения - работа на 4 до 6 цилиндъра според зависи.
          8. Майстора ще ги свали сега тези "повдигачи". Той иска да ги сменяме за да не блокират пак. Аз на база сметката и съвети да ги чистим и да сглобяваме.( не ме питайте защо не са почистени преди това)
          Та за това се чудех някой да ли го е брал това и дали чистенето е помогнало или да минавам на варианта нови. Ама си е цифра като почне човек да умножава по 24.
          За това ако мога да разбера кои ще минат с чистене и кои ще трябва да сменям ще е добре.


          За сега .. това е ..
          От 15 дена моя .. от 14 е в сервиза .

          .. и не ми се мисли за вариант в които проблема е другаде.

          Коментар


          • #6
            От: Паджеро спорт - проблем с хидравличните повдигачи

            Бе не го познавам този двигател, ама може ли така да са блокирали повдигачите, та да държат клапана отворен?
            Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

            тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

            Коментар


            • #7
              От: Паджеро спорт - проблем с хидравличните повдигачи

              След свалянето не ги е изпразнил?
              Бои по пръстите...
              Калин Владов,09РСПБЗН

              Коментар


              • #8
                От: Паджеро спорт - проблем с хидравличните повдигачи

                Тази компресия от 11,6 ми се струва нереална - на мотора му дават 10,1 - виж в книгата какво пише. А за другия дето е 0,0 !!! да няма наистина запекъл повдигач и да държи клапана на цилиндъра отворен?
                От далеч и отстрани мога само да препоръчам - слагай добавката за почистване на повдигачите - ако може да е докато работи на 6 цилиндъра. Остави го да работи и даже ако може го карай - да развърти малко. Би следвало до 2 часа да имаш ефект.
                Дано това да помогне ако ли не - смяна на тези. Провери дали няма проблеми и по тока - моя има едни бобини на всяка свещ - ако трябва смени от работещ цилиндър да се види има ли промяна ... въпреки че това няма общо с компресията.
                А тия хидравлични гадости струват към 100 долара комплекта в иБей за твоята кола .. стават и от Крайслер 3,0 SOHC - виж дали ги няма налични по дилърите.

                Имаш ли история на колата - да не е седяла някъде дълго без да се кара ??

                Коментар


                • #9
                  От: Паджеро спорт - проблем с хидравличните повдигачи

                  Първоначално публикуван от fushe Преглед на мнение
                  ...

                  6. Обратно в изходно положение...
                  Сега пак компресия + пневмо-тест на проблемния цилиндър (махат се хидрокомпенсаторите).
                  11,6 е съвсем нормална компресия за тоя двигател.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Паджеро спорт - проблем с хидравличните повдигачи

                    Първоначално публикуван от fushe Преглед на мнение
                    .................
                    престъргах легла на клапани
                    Ако не си сложил нови клапани това е една възможна причина.Компенсаторите имат много малък ход и при вкопаване на леглата държат клапаните отворени.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Паджеро спорт - проблем с хидравличните повдигачи

                      Така колеги ... ето как се развиха нещата.

                      След анализ на хидравличните повдигачи/компенсатори на едната глава където чезнеха цилиндрите сменихме 6 от тях и една сдвоена кобилица( всичките с износване в резултат на което имаха ръбчета. Сглобихме. Резултат колата не губи цилиндри ама пък не върви.( имах къдет 1.3 на газ 86г. на над 500 000 вървеше повече)

                      Следващата стъпка беше поливане на мъката с кило ракия и хайде на сутринта на газаджия с тайната надежда че проблема е в бензина и че на газ ще работи ( газта беше елиминирана в самото начало с премахване на бушоните)

                      Газаджията се опита да се върже към копа на газта и се оказа че не става. По рови по рови човека и откри цял сноп кабели за маса които не са закрепени към купето. Човека ги закрепи/замаси и ..... всичко тръгна.
                      Тръгна бензина. тръгна газта .. колата почна да мърка.

                      Сега ми остава един тампон на скоростната кутия, и да се отърва от луфта в кормилната кутия и хебела и ще е перфектното паджеро-спорт.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Паджеро спорт - проблем с хидравличните повдигачи

                        Демек всички проблеми са идвали от газовата и управлението и, а не от самия мотор??
                        Кой'т не скача е червен, кой'т не скача е червен!

                        Коментар


                        • #13
                          От: Паджеро спорт - проблем с хидравличните повдигачи

                          Първоначално публикуван от fushe Преглед на мнение
                          Така колеги ... ето как се развиха нещата.

                          След анализ на хидравличните повдигачи/компенсатори на едната глава където чезнеха цилиндрите сменихме 6 от тях и една сдвоена кобилица( всичките с износване в резултат на което имаха ръбчета. Сглобихме. Резултат колата не губи цилиндри ама пък не върви.( имах къдет 1.3 на газ 86г. на над 500 000 вървеше повече)

                          Следващата стъпка беше поливане на мъката с кило ракия и хайде на сутринта на газаджия с тайната надежда че проблема е в бензина и че на газ ще работи ( газта беше елиминирана в самото начало с премахване на бушоните)

                          Газаджията се опита да се върже към копа на газта и се оказа че не става. По рови по рови човека и откри цял сноп кабели за маса които не са закрепени към купето. Човека ги закрепи/замаси и ..... всичко тръгна.
                          Тръгна бензина. тръгна газта .. колата почна да мърка.

                          Сега ми остава един тампон на скоростната кутия, и да се отърва от луфта в кормилната кутия и хебела и ще е перфектното паджеро-спорт.
                          ......на калпав майстор и инструментите му са криви........

                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X