Здравейте колеги! Моля за помощ.
Казуса е следния:
След един час кормуване и престой около 10 мин., при паленето завъртя трудно. Нови акумулатори, всичко наред. Почвам да оглеждам, отварям и капака. Гледам, оня масов кабел от купето да мотора /под чистачките дето уж гаси смущения за радиото/ нагорял и прекъснат. На майтап го усуках и като видя ключа запали веднага. Това не ми хареса. Погледнах при левия калник - гледам, скъсал се минуса от мотора през шасито и купето до акумулатора при левия калник. Явно съм го закачил някъде из гората. Прибрах се и го смених целия с нов. След часове, при студен двигател запали след първия подгрев. Угасих и толкова. На сутринта въртя и няма стартер. Всичко работи, свети, щракат релета, греят свещи но стартер няма. Обърнах колата наопаки и стигнах до бушоните при педалите. Там е някакъв кадаиф и пак релета. Схемата за тоците на стартера е проста но дали от контакта до бушоните при левия калник минава пак през релета? Моля помогнете! /Стартера е здрав/
Казуса е следния:
След един час кормуване и престой около 10 мин., при паленето завъртя трудно. Нови акумулатори, всичко наред. Почвам да оглеждам, отварям и капака. Гледам, оня масов кабел от купето да мотора /под чистачките дето уж гаси смущения за радиото/ нагорял и прекъснат. На майтап го усуках и като видя ключа запали веднага. Това не ми хареса. Погледнах при левия калник - гледам, скъсал се минуса от мотора през шасито и купето до акумулатора при левия калник. Явно съм го закачил някъде из гората. Прибрах се и го смених целия с нов. След часове, при студен двигател запали след първия подгрев. Угасих и толкова. На сутринта въртя и няма стартер. Всичко работи, свети, щракат релета, греят свещи но стартер няма. Обърнах колата наопаки и стигнах до бушоните при педалите. Там е някакъв кадаиф и пак релета. Схемата за тоците на стартера е проста но дали от контакта до бушоните при левия калник минава пак през релета? Моля помогнете! /Стартера е здрав/
Коментар