Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Mitsubishi Pajero 3.8

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Mitsubishi Pajero 3.8

    Моля за съвет :
    Попадна ми "Паджеро" 2006 година, 3.8 V , 3 врати , на 130 000 км, цена около 10-11 000 евро.
    Човекът от когото евентуално ще я купувам я е поддържал в перфектно състояние.
    Интересува ме какви "подводни камъни" могат да се появяват за в бъдеще - кое се троши, кое се сменя и т.н. ?
    Климатичните условия в които е карана са доста летни така да се каже - Катар - и лятото стига до 50 на сянка , а зимните месеци не спада трайно под 10-12 градуса.
    Благодаря предварително.

  • #2
    От: Mitsubishi Pajero 3.8

    Привет,
    ако вярно предполагам, мотора е 6G75, като моя. На тези километри е добре да се смениако не са сменени вече)
    - свещи (смяната е гнус!, но се прави на 100 000 ако сложиш NGK Иридиум Лазер )
    - ангренаж (помисли дали да не се смени и водната помпа) към него се сменят и аксесоарните ремъци и две ролки + един хидравличен обтегач
    - масла - мотор, раздатка, дифове

    ако ще го правиш в сервиз ... към 12 часа работа отделно части. (при теб може да е по-малко, защото на моя мотора е обърнат "на навъпреки")
    Не зная как вървят колите при вас, но мен ми се чини че може да приспаднеш от цената тотала от гореописаните ремонти.

    Вероятно ще са за смяна и датчиците на TPMS-a
    виж в тази тема какво съм писал за моя .. може да намериш нещо полезно.
    http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=152451

    Въпреки че само моторите са еднакви, ако мога да съм полезен с нещо, заповядай
    Последно редактирано от Slick; 31-01-13, 00:06.

    Коментар


    • #3
      От: Mitsubishi Pajero 3.8

      Благодаря за отговора
      От това което разбрах от собственика : ангренажа вече е сменен , с всичките му там джаджи
      Тук масла сменяме на 5-6000 км - просто лятото стават на дъвка от жегата
      Има обаче един тънък и лош момент : "майсторите" по официалните сервизи са невероятно неграмотници и обикновено не поправят , а сменят с ново ако ти е нова колата - иди-дойди
      ама ако не е - дупе да ти е яко
      Другото е че дори и да намаля цената с малко , ще е наистина малко , защото точно тези марки са изключително популярни тук и да се намери "секънд хенд" е трудно - продвата се за около 5-10 минути след обявяването
      Друг приятел със същото , но 2010 модел, смени водна помпа на 70 000 км - не знам това дали е нормално.
      Друг момент - собственика е европеец , познавам го лично , защото работим заедно и е поддържал машината - пича е манияк на коли , лодки , двигатели и прочие Още повече , че и тези коли са супер конвертируеми тук - 3 врати , компактна , в пустинята или друг оффроуд е "дзвер" - виждал съм ги в действие - само няколко други модела могат да им се опънат на тукашните условия : Land Cruiser, FJ Cruiser, XTERRA и т.н.
      Държа да уточня , че разбиранията ми относно автомобили са нищожни и всяка по-детайлна информация ще ми бъде от полза.
      Пак ти благодаря

      Коментар


      • #4
        От: Mitsubishi Pajero 3.8

        Това че в сервизите не поправят, а предпочитат да слагат ново е е задължително да е лошо. Удря по джоба и по наше виждане е ненужно, ама кат толко ни е мерак .. бъркаш у карантиите, сменяш правиш и така - на който му изнася.

        Разбери само истинската причина за продажбата, виж сервизна история, попитай какво има да се прави по нея в скоро време (рутинни ремонти) и си правиш сметката.

        Водната помпа по принцип не дава ядове, аз мойта я смених заради скъпия труд, така и така се сменяше ангренажа ...
        Чуй мотора на студено как пали, работи и върви. Тези мотори често им тракат едни хидравлични тъпни към клапаните. Не е болка за умиране, но някои ги дразни (при студен мотор около 1800 - 2000 при вървене) се чуват едни леки тракания почти като при дизел. Кат загрее мотора .. изчезват.
        Бензин ... бих слагал отсреден клас нагоре .. ама при вас там едвали това ти е грижата.

        Щом тоя се грижи за колата и разбира, пък и работите заедно ... вземай я. Пък кат ти писне един ден - засилвай и готово.

        Аз съв отскоро в отбора и едвва ли ти давам най-изчерпателно мнание по въпроса. Поразрови се с търсачката за особености при огледа и кое как работи - особено по задвижването и 4х4 компонентите. Като се позапознаеш по-обстойно питай тук конкрето и съм сигурен, че ще получиш отговор - има хора с много опит тук.
        Просто се навъдиха много "питачи" дето ги мързи да четат и на членовете на форума с основание им писва да пишат.


        Поздрави и успех

        Коментар


        • #5
          От: Mitsubishi Pajero 3.8

          Имам такова от около 2,5г. и съм много доволен. Проблеми почти нула.

          Коментар


          • #6
            От: Mitsubishi Pajero 3.8

            Ами за тази цена - тук - колата е добра и даже може да се намали още.
            Фактът че изключително трудно се намират втора ръка "Паджеро"-та и то в добро състояние говори само по себе си
            Slick - аз да проверявам разни детайли по това което ми казваш ще е все тая защото не разбирам от тези неща От продавача задължително ще изискам "Service History" - всичко което е правено по ремонтите , смяната на части и прочие. Ще изискам и пълна инспекция от официалният сервиз преди да я взема и като намаля и цената ще си стиснем ръцете дет се вика
            Другото ми колебание е дали да взема една нова XTERRA - която също е супер популярна и много се харчи тука , по-голяма от 3-вратото "Паджеро" , също проходима навсякъде и най-важното : нова ;-)

            Коментар


            • #7
              От: Mitsubishi Pajero 3.8

              Ооо,взимай новото.Само си прочети добре при какво/къде важи гаранцията.

              поздрави

              Коментар

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X