Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Препоръки за Паджеро 2.5ТД 97г.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Препоръки за Паджеро 2.5ТД 97г.

    Здравейте колеги имам желание да се сдобия с такъв звяр едно приятелче ми намери такъв от Ангия, но каза, че е с проблем в двигателя по точно като работи изкарва бял дим отзад и загрява, следователно вкарва вода в цилиндрите. Явно е обичайният проблем гарнитура на главата в наи добрия случай. Но се двуумя, дали да го взимам. Дайте съвет и вие. Зная , че ще ми кажете, че 2.8 е по добрия мотор,но твърдо съм се спрял на 2.5. Колко би ми излезнал ремонта без труда имам впредвид, като сложим гарнитури, проверка на главата, шлайфане , заварка евентуално. Има ли някакви признаци, по които може да се разбере дали главата е спукана с просто око смисъл такъв при които двигателя работи. Продавача казъл, че не е прегряван пали и върви ама до колко може да му се разчита нали все пак е за продажба.

  • #2
    От: Препоръки за Паджеро 2.5ТД 97г.

    белият дим може да е и сурова нафта ,сдедователно центровка ,но трябва да се изследва по обстойно
    >>MI SUBI HI >< ShoguN<< 3.0 V6 24, автоматик , къса база
    Защото така ми харесва...
    Телефон: НЯМАМ
    Когато немогат да стигнат нивото ти,хората започват да те плюят

    Коментар


    • #3
      От: Препоръки за Паджеро 2.5ТД 97г.

      Както и да го въртиш по добре си вземи от тук работещо за 3500 - 4000лв ще е по-добре, ако си направим сметка да го купиш за 1000 лв + транспорт 1000лв + ремонт 1000 лв + регистрация застраховка 400лв = 3400 лв незнам къде е му далаверата от Англия ти си знаеш...
      Дидо
      Без Паджеро 2

      Коментар


      • #4
        От: Препоръки за Паджеро 2.5ТД 97г.

        Първоначално публикуван от Ne_Razbral_4o Преглед на мнение
        белият дим може да е и сурова нафта ,сдедователно центровка ,но трябва да се изследва по обстойно
        Да, прав е колегата - има и други признаци, които трябва да са налице, за да е сигурно, че има проблем с гарнитурата или главата.
        За съжаление ако се окаже, че там е проблема, няма никакъв начин, без да се свали и провери главата, да се каже със сигурност спукана ли е или проблема е само от гарнитурата.
        Пак за съжаление, сигурно в 90% от подобни случаи проблема не е само в гарнитурата, а и в главата.
        НО едно да знаеш от мене - двигателя като цяло никак не е лош - не е случайно, че японците го произвеждат повече от 30 години . Всичките проблеми с този двигател идват от НЕМЪРЛИВА подръжка на мазителната, хранителната и охладителната система от знайни и незнайни "специалисти", а не от конструктивни недостатъци на самия мотор. Със сигурност не е от най-идиотоустойчивите двигатели, които човешкия инженерен гений е измислил, но е повече от добър за целите, за които е създаден, а именно - "работно добиче".
        Ако не ти трябва джип за състезания и някакви супер екстреми си мисля, че 2,5 (особено на къса база) си е много добър.

        Първоначално публикуван от dido6i Преглед на мнение
        Както и да го въртиш по добре си вземи от тук работещо за 3500 - 4000лв ще е по-добре, ако си направим сметка да го купиш за 1000 лв + транспорт 1000лв + ремонт 1000 лв + регистрация застраховка 400лв = 3400 лв незнам къде е му далаверата от Англия ти си знаеш...
        От тук, "работещо" Паджеро 97 год. в добро състояние на купе и шаси за 3500 лева, просто НЯМА или, ако има то е и толкова "работещо".
        Не знам колко ще му излезе на колегата сметката да го докара от Англия, но със сигурност е по-добре да знае, че го взима с проблем (на съответната цена!!!) и после той да си му направи един кадърен ремонт, за около 1000 лв., отколкото тук някой джамбазин да го излъже, че всичко е ОК, да му вземе една капа с пари и след един месец пак да започне същия ремонт!

        Коментар


        • #5
          От: Препоръки за Паджеро 2.5ТД 97г.

          Не е на добре, щом станаха две темите за купуване на паджера с неработещи двигатели. Май краят на кризата се не види.
          Аз лично не бих взел такова, рискът е прекалено голям.

          Коментар


          • #6
            От: Препоръки за Паджеро 2.5ТД 97г.

            Минах по този път с докарване на паджеро от Англия,не си заслужава.Докарването на ход/което в твоя случай е невъзможно/ излиза със застраховка ферибот,патерини,винетки и гориво около 600-700 евро с автовоз 560 паунда.Ако все пак решиш да го правиш там звънни ми,имам братовчет в Лондон който има собствен сервиз.Колкото до покупката от България трети месец обикалям и попадам само на морги.То това е и нормално ,ако отвориш някой германски или швейцарски сайт цените на читаво паджеро са над 4000 евро
            0878535960-Боби
            YAMAHA WR 400
            MITSUBISHI PAJERO 3,0 V6
            SUZUKI GRAND VITARA 1,6 16V 04

            Коментар


            • #7
              От: Препоръки за Паджеро 2.5ТД 97г.

              Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
              Не е на добре, щом станаха две темите за купуване на паджера с неработещи двигатели. Май краят на кризата се не види.
              Аз лично не бих взел такова, рискът е прекалено голям.
              Аз бих го вземал за 1000лв максимум.
              Помогни си сам,за да могат и другите да ти помогнат.
              АСК Ален Мак

              Коментар


              • #8
                От: Препоръки за Паджеро 2.5ТД 97г.

                Първоначално публикуван от borkir Преглед на мнение
                Минах по този път с докарване на паджеро от Англия,не си заслужава.Докарването на ход/което в твоя случай е невъзможно/ излиза със застраховка ферибот,патерини,винетки и гориво около 600-700 евро с автовоз 560 паунда.Ако все пак решиш да го правиш там звънни ми,имам братовчет в Лондон който има собствен сервиз.Колкото до покупката от България трети месец обикалям и попадам само на морги.То това е и нормално ,ако отвориш някой германски или швейцарски сайт цените на читаво паджеро са над 4000 евро
                Прав си колега за докарването ми искат 700 лири автовоз,а самата джипка 1200лири. Не зная защо, но не мога да намеря нищо хубаво в БГ. А относно до правене мисля аз да си я ремонтирам.Не зная и аз какво да правя.

                Коментар


                • #9
                  От: Препоръки за Паджеро 2.5ТД 97г.

                  Няма такъв филм приятел англичаните се усетиха че се търсят и цените за тези стари боклуци са страшно високи. Дори дъртанян 91г. няма по евтин от 2000лв, а този които ми предлагат е за 2800, но плаче за ремонт.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Препоръки за Паджеро 2.5ТД 97г.

                    Много му са тия пари аз преди 2 год щях да взимам същото за 3 хил. лева до бг всичко ,право здраво и читаво само дето беше 95год. а и ако питаш мен 2.5 е по добрия мотор от 2.8.

                    С две думи не си заслужава!

                    Коментар


                    • #11
                      От: Препоръки за Паджеро 2.5ТД 97г.

                      Първоначално публикуван от потс Преглед на мнение
                      Много му са тия пари аз преди 2 год щях да взимам същото за 3 хил. лева до бг всичко ,право здраво и читаво само дето беше 95год. а и ако питаш мен 2.5 е по добрия мотор от 2.8.

                      С две думи не си заслужава!
                      По-добър-другия път!

                      Коментар


                      • #12
                        От: Препоръки за Паджеро 2.5ТД 97г.

                        Първоначално публикуван от pantata Преглед на мнение
                        Прав си колега за докарването ми искат 700 лири автовоз,а самата джипка 1200лири. Не зная защо, но не мога да намеря нищо хубаво в БГ. А относно до правене мисля аз да си я ремонтирам.Не зная и аз какво да правя.
                        Ела да видиш Sport-o 2.8 TDI,може да ти хареса..тамън и резервоара му е фул..
                        [SIGPIC][/SIGPIC]0877368068 Зарие Дестанофф
                        Всеки ден гледам "Отечествен фронт"...макар,че не го дават всеки ден...хъ-хъ.:|

                        Коментар


                        • #13
                          От: Препоръки за Паджеро 2.5ТД 97г.

                          Първоначално публикуван от потс Преглед на мнение
                          Много му са тия пари аз преди 2 год щях да взимам същото за 3 хил. лева до бг всичко ,право здраво и читаво само дето беше 95год. а и ако питаш мен 2.5 е по добрия мотор от 2.8.

                          С две думи не си заслужава!
                          Спамиш ли или си още пиян ?
                          >>MI SUBI HI >< ShoguN<< 3.0 V6 24, автоматик , къса база
                          Защото така ми харесва...
                          Телефон: НЯМАМ
                          Когато немогат да стигнат нивото ти,хората започват да те плюят

                          Коментар


                          • #14
                            От: Препоръки за Паджеро 2.5ТД 97г.

                            Първоначално публикуван от pantata Преглед на мнение
                            ......... Колко би ми излезнал ремонта .......
                            Колко не зная, ама ми се струва, че над 2000лв. при всички положения (ако се прави читаво де). Та така погледнато не ми се струва удачна покупката. Има разни теми тука. Попрочети ги!
                            http://www.offroad-bulgaria.com/show...E4%E6%E5%F0%EE
                            http://www.offroad-bulgaria.com/show...E4%E6%E5%F0%EE
                            http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=154884
                            Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

                            тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

                            Коментар


                            • #15
                              От: Препоръки за Паджеро 2.5ТД 97г.

                              Глава нова с наилон необурудвана - 720 и нещо лева с отстъпка.
                              Това е само стартовата сума..

                              Преди нова година възродихме едно Л200 2.5 със спукана кратуна..
                              - глава нова необурудвана
                              - карантията от главата я ползвахме от старата, имаме само припасване на клапаните, нови гумички, водачи и т.н. / дюзите бяха добре, останаха старите
                              - нови болтове за главата
                              - подгревни свещи нови
                              - гарнитура на главата
                              - гарнитура капак клапани
                              - масло/маслен филтър
                              - антифриз
                              - използвахме разглобяването и за нови ремъци/нови филтри
                              Сигурно изпускам някой работи, можеш да си направиш сметка със и без пари за труд.
                              '98г. Mitsubishi Pajero II 2.8tdi Super Select къса база фейслифт
                              '95г. Mitsubishi Pajero II Super Select къса база - за "лек" offroad - coming soon :)
                              И разни BMW-та...

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X