Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Смяна на крушки - Паджеро 2 - 2,5ТДИ 1996 г.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Смяна на крушки - Паджеро 2 - 2,5ТДИ 1996 г.

    Досега не знам защо, нито една крушка не ми е горяла, освен една на левия фар.
    Тя се сменя лесно, като се издърпа и извади разширителния съд на радиатора. Обаче днес се оказа, че не светят левия габарит отпред и светлината за мъгла вляво отзад. Та въпросите са: как се вади мигачът с габарита за смяна на крушката- кората под левия калник ли се сваля или има някаква тънкост откъм купето? Каква е крушката за габарита, някаква стандартна ли е или е нещо по-мицубишеско, за да я купя предварително? Освен това, къде и кои са предпазителите на тези две светлини, защото тази за мъглата е читава, но до нея не отиват 12 в?
    Благодаря предварително на отзовалите се.
    Най-страшното в България е, че хората, които пращат SMS-и във ВИП-Брадър,
    имат право да гласуват на избори.

  • #2
    От: Смяна на крушки - Паджеро 2 - 2,5ТДИ 1996 г.

    Първоначално публикуван от Hala Преглед на мнение
    Досега не знам защо, нито една крушка не ми е горяла, освен една на левия фар.
    Тя се сменя лесно, като се издърпа и извади разширителния съд на радиатора. Обаче днес се оказа, че не светят левия габарит отпред и светлината за мъгла вляво отзад. Та въпросите са: как се вади мигачът с габарита за смяна на крушката- кората под левия калник ли се сваля или има някаква тънкост откъм купето? Каква е крушката за габарита, някаква стандартна ли е или е нещо по-мицубишеско, за да я купя предварително? Освен това, къде и кои са предпазителите на тези две светлини, защото тази за мъглата е читава, но до нея не отиват 12 в?
    Благодаря предварително на отзовалите се.
    Предния мигач и габарит се свалят много лесно, без никакви кори и подкалници. За левия, в горния десен край на фара (като си пред него) има едно винтче,отвиваш го и след това под разширителното казанче има една тел завита в кръг и закачена за купето(дано ме разбра), откачаш я и изтегляш цялото тяло.
    Ако не ме разбираш, ще снимам.
    А крушките са най-обикновени, 5в. за габарита и 21в. за мигача.
    MITSUBISHI MONTERO 3.0 V6
    (А1+)
    О877ООО98О

    Коментар


    • #3
      От: Смяна на крушки - Паджеро 2 - 2,5ТДИ 1996 г.

      Благодаря, Тони. Утре ще се пробвам. А нещо за лампата за мъгла?
      Най-страшното в България е, че хората, които пращат SMS-и във ВИП-Брадър,
      имат право да гласуват на избори.

      Коментар


      • #4
        От: Смяна на крушки - Паджеро 2 - 2,5ТДИ 1996 г.

        Така и така е отворена темата за светлините Каво ще кажете за допълнително монтиране на ксенони

        Коментар


        • #5
          От: Смяна на крушки - Паджеро 2 - 2,5ТДИ 1996 г.

          Категорично против.
          Помогни си сам,за да могат и другите да ти помогнат.
          АСК Ален Мак

          Коментар


          • #6
            От: Смяна на крушки - Паджеро 2 - 2,5ТДИ 1996 г.

            Първоначално публикуван от Hala Преглед на мнение
            ....... А нещо за лампата за мъгла?
            В горните стопове ли? Ако да, като отвориш задната врата и погледнеш стопа се виждат винтчетата, от вътрешната страна на всеки.
            Крушките по принцип са всички в отделна секция с по една светлина.Има и изключения като при мен.На едното място е само стоп а на друго и габарит с крушка с две светлини.А усиления габарит си е в отделна секция с крушка 21в.
            MITSUBISHI MONTERO 3.0 V6
            (А1+)
            О877ООО98О

            Коментар


            • #7
              От: Смяна на крушки - Паджеро 2 - 2,5ТДИ 1996 г.

              Обосновете се моля Защо ДА и защо НЕ допълнително поставяне на ксенон

              Коментар


              • #8
                От: Смяна на крушки - Паджеро 2 - 2,5ТДИ 1996 г.

                Защото оптиката на фара е проектирана за Н4 и с ксеноните няма да стане нищо смислено, освен че тези с които се разминаваш ще споменават роднините ти. Друг е въпросът, че болшинството от продаваните ксенони са със странни параметри. На всичко отгоре Паджерото има разкошни фарове.
                "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                Коментар


                • #9
                  От: Смяна на крушки - Паджеро 2 - 2,5ТДИ 1996 г.

                  Всеки сам решава сам за себе си какво да постави. Аз разчитам на 100W крушки с жълта светлина- достатъчно силно светят и при мъгла видимоста ми е що годе нормална
                  Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
                  Защото оптиката на фара е проектирана за Н4 и с ксеноните няма да стане нищо смислено, освен че тези с които се разминаваш ще споменават роднините ти. Друг е въпросът, че болшинството от продаваните ксенони са със странни параметри. На всичко отгоре Паджерото има разкошни фарове.
                  Твърдо и непоколебимо заставам зад това мнение
                  >>MI SUBI HI >< ShoguN<< 3.0 V6 24, автоматик , къса база
                  Защото така ми харесва...
                  Телефон: НЯМАМ
                  Когато немогат да стигнат нивото ти,хората започват да те плюят

                  Коментар


                  • #10
                    От: Смяна на крушки - Паджеро 2 - 2,5ТДИ 1996 г.

                    При поставянето та ксенони има винаги много незивестни - дали ще е добър доставчика и крушките ще са малко от малко качествени. Дали ще паснат добре на рефлектора и няма да разсейват не накъдето трябва. Дали баластите няма да ти донесат допълнително главоболия - шумове и влошен радиосигнал. Фактът че ще загубите възможността за присветване .. както и бързия старт на крушката.

                    Аз не съм против ксеноните - на предната каляска си карах с такива до последно преди да я махна. Но поставянето си беше експеримент в началото ! - При мен само фактът че монтажът позволява въртенето на крушката във фара по оста си спаси положението - огромна разлика само в четвърт оброт в концентрацията и насочването на лъчите. НИкога не са ми присветвали насрещните, и не съм заслепявал. Нямаше да ги пусна в обръщение ако беше така и бах готов да поема риска при покупката.
                    Определено беше по-добре, добри и от предните халогени - Силвания Ултра Силвър Стар - най-силния халоген на пазара.

                    Дано съм бил полезен.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Смяна на крушки - Паджеро 2 - 2,5ТДИ 1996 г.

                      Първоначално публикуван от ТониМонтеро Преглед на мнение
                      В горните стопове ли? Ако да, като отвориш задната врата и погледнеш стопа се виждат винтчетата, от вътрешната страна на всеки.
                      Крушките по принцип са всички в отделна секция с по една светлина.Има и изключения като при мен.На едното място е само стоп а на друго и габарит с крушка с две светлини.А усиления габарит си е в отделна секция с крушка 21в.
                      Да, задния ляв стоп. При мен най-горе няма нищо, в средната част е крушката за заден ход/работеща/ и най-долу е крушката за мъгла - същата като за мигач - 21 вата. Тя не свети, въпреки че е здрава и до нея не щат да дойдат 12 волта.
                      Най-страшното в България е, че хората, които пращат SMS-и във ВИП-Брадър,
                      имат право да гласуват на избори.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Смяна на крушки - Паджеро 2 - 2,5ТДИ 1996 г.

                        А на копчето има ли чакащи 12 волта.Провери си буксите и прозвъни кабела от копчето до буксата която влиза в стопа
                        >>MI SUBI HI >< ShoguN<< 3.0 V6 24, автоматик , къса база
                        Защото така ми харесва...
                        Телефон: НЯМАМ
                        Когато немогат да стигнат нивото ти,хората започват да те плюят

                        Коментар


                        • #13
                          От: Смяна на крушки - Паджеро 2 - 2,5ТДИ 1996 г.

                          Първоначално публикуван от BRO Преглед на мнение
                          Обосновете се моля Защо ДА и защо НЕ допълнително поставяне на ксенон
                          Взимаш без да се колебаеш ,но взимаш от тези дет се вграждат лупи в фара 5000к ,ако силите ти са за повече вземи 55вата .Около 200лв . Ще ти пусна линка на лично ,че да не стане че правя реклама!
                          Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!

                          Коментар


                          • #14
                            От: Смяна на крушки - Паджеро 2 - 2,5ТДИ 1996 г.

                            За ксенон във щатния фар или за допълнителни дълги светлини иде реч?

                            Коментар


                            • #15
                              От: Смяна на крушки - Паджеро 2 - 2,5ТДИ 1996 г.

                              Колеги аз също съм доволен от фаровете на Паджерото си! Пуснах въпросът за да се коментира и да е от полза на други колеги Знам колко заслепяват допълнително поставените ксенони останалите водачи в движението И аз доста съм поздравявал роднините им За келвините съм на ясно Не съм пускал отделна тема за това защото може да е дискотирана вече, а и колегата понеже пише за светлини Пуснете я като тема ако си заслужава

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X