Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Новото ми ( старо) диамантче

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Новото ми ( старо) диамантче

    Първоначално публикуван от kabak Преглед на мнение
    Благодаря за пожеланията! Да Ви се връща .
    Рамата е добре-минавали са я в Австрия с някаква гадост от сорта на бонкит/шагрен. Има тук там повърхностни ръдички по купето, които веднага бяха "туширани" от мен - все пак борил съм се с много по-голяма ръжда по Шогуна...
    Гумите са му направо малки, ама имам зимни гуми от Шогуна у съм му ги сложил тях. Замислям се за леееееко повдигане с натягане на торсиона и подложки на пружините и 33' BF Goodrich All Terrain за пролетта .
    Да, имаше такова в Драгичево, ама моето не е от там...
    Да ти кажа не обичам много шегрена, под него може да е имало ръжда която да си продължава да расте, а ти не я виждаш. Особенно отвътре е по-благоприятна среда за ръждата, за това през дупките дето ги има в рамата пръскам с пистолет (купил съм си едно малко компресорче) горяло масло, мисля че ще гони ръждата
    Според мен не се занимавай с окачването и така ще носи 33-ки, аз бих сменил и джантите за оригиналните
    '98г. Mitsubishi Pajero II 2.8tdi Super Select къса база фейслифт
    '95г. Mitsubishi Pajero II Super Select къса база - за "лек" offroad - coming soon :)
    И разни BMW-та...

    Коментар


    • #17
      От: Новото ми ( старо) диамантче

      Също има и едно резонансно притрисане когато паднат оборотите на 2-ра и 3-та под 1500 об/мин. Не знам дали е добре. Може би тампони на двигател ???

      Честито колега с здраве да го караш.Относно резонанса и при мен го има и не мога да установя от къде идва сменил съм с нови оригинални тампони на двигателя но нещата не се оправят вече две години го карам така.Пиши ако откриеш проблема.
      Pajero 2.8 tdi GLS къса база

      Коментар


      • #18
        От: Новото ми ( старо) диамантче

        Първоначално публикуван от Bavarcho Преглед на мнение
        Да ти кажа не обичам много шегрена, под него може да е имало ръжда която да си продължава да расте, а ти не я виждаш. Особенно отвътре е по-благоприятна среда за ръждата, за това през дупките дето ги има в рамата пръскам с пистолет (купил съм си едно малко компресорче) горяло масло, мисля че ще гони ръждата
        Според мен не се занимавай с окачването и така ще носи 33-ки, аз бих сменил и джантите за оригиналните
        И аз не го долюбвам, но изтърках тук-там и не е зле отдолу. сложили са първо някакъв грунд. А маслото е добра идея, но нямам компресор...
        Калин 0886 117877, Mercedes ML 270 cdi,Mercedes E250 CDI

        Коментар


        • #19
          От: Новото ми ( старо) диамантче

          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:SDC10006.jpg
Прегледи:1
Размер:148.0 КБ
ID:5445683Натиснете снимката за да я уголемите

Име:SDC10007.jpg
Прегледи:1
Размер:146.7 КБ
ID:5445684Натиснете снимката за да я уголемите

Име:SDC10008.jpg
Прегледи:1
Размер:157.6 КБ
ID:5445685Натиснете снимката за да я уголемите

Име:SDC10009.jpg
Прегледи:1
Размер:170.4 КБ
ID:5445686Натиснете снимката за да я уголемите

Име:SDC10010.jpg
Прегледи:1
Размер:170.2 КБ
ID:5445687Натиснете снимката за да я уголемите

Име:SDC10011.jpg
Прегледи:1
Размер:167.0 КБ
ID:5445688
          Малко снимки с 33' гуми и халогени...
          Дали не иска малко лифт???
          Калин 0886 117877, Mercedes ML 270 cdi,Mercedes E250 CDI

          Коментар


          • #20
            От: Новото ми ( старо) диамантче

            Много е готяно, а тези 33ки колко сантиметра?Много е лъскаво за оффроуд, но ако го вдигнеш и рошави гуми ще е злобно
            Дидо
            Без Паджеро 2

            Коментар


            • #21
              От: Новото ми ( старо) диамантче

              С 33-ките и оригиналните джанти е трепач
              Малко повдигане ще се отрази супер. Торсиона не си го натягал нали?
              '98г. Mitsubishi Pajero II 2.8tdi Super Select къса база фейслифт
              '95г. Mitsubishi Pajero II Super Select къса база - за "лек" offroad - coming soon :)
              И разни BMW-та...

              Коментар


              • #22
                От: Новото ми ( старо) диамантче

                [QUOTE=Bavarcho : Торсиона не си го натягал нали?[/QUOTE]
                Не съм го натягал, и не знам как. Все още се колебая изобщо дали да го натягам. Като стане по-висок ще почне да се люшка...
                А и трябва да слагам подложки на пружините отзад ( или пружини от дълго паджеро 2..
                Май обаче ще се наложи...
                Калин 0886 117877, Mercedes ML 270 cdi,Mercedes E250 CDI

                Коментар


                • #23
                  От: Новото ми ( старо) диамантче

                  По-добре пружини от дълга база отколкото подложки, по-твърди са и ще люшка по-малко.
                  П.п. много ти е готино паджерото
                  Y61

                  Коментар


                  • #24
                    От: Новото ми ( старо) диамантче

                    Първоначално публикуван от Сашко Преглед на мнение
                    По-добре пружини от дълга база отколкото подложки, по-твърди са и ще люшка по-малко.
                    Да, ама тъй като няма пълно щастие ще започне да друса повече. То и сега не е най-комфортното и понеже е късо си потръсква отзад. Ще помисля какво да правя.
                    Знае ли някой колко е разликата във височините на пружините за дългата база и късата 2.8 ТД ?
                    Калин 0886 117877, Mercedes ML 270 cdi,Mercedes E250 CDI

                    Коментар


                    • #25
                      От: Новото ми ( старо) диамантче

                      До колкото си спомням, когато сменявах моите, разлика във височината нямаше. Пружините от дългата са с 2мм по-дебели.
                      Y61

                      Коментар


                      • #26
                        От: Новото ми ( старо) диамантче

                        Първоначално публикуван от Сашко Преглед на мнение
                        До колкото си спомням, когато сменявах моите, разлика във височината нямаше. Пружините от дългата са с 2мм по-дебели.
                        И се смачкват по-малко от по-леката къса база... А как се промени твърдостта? Драстична ли е разликата от оригиналните пружини?
                        Калин 0886 117877, Mercedes ML 270 cdi,Mercedes E250 CDI

                        Коментар


                        • #27
                          От: Новото ми ( старо) диамантче

                          Да, разликата се усети. Преди да ги сменя ми се струваше, че предницата ми е по-твърда и подскачаше повече. След това твърдостта на преден и заден мост се изравни и се получи доста добър баланс м/у двата.
                          Y61

                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X