Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Паджеро 2 (93') Раздатката сълзи.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Паджеро 2 (93') Раздатката сълзи.

    Здравейте,

    Имам Паджеро 2 от 93-та или 94-та година. Бензин 3л V6 със Супер Селект скорости и раздатка. Прекара няколко месеца по майстори за да се върне в състояние годно за употреба, понеже бившия собственик го беше занемарил до престъпни висини. Имаше масло по скоростната кутия, по раздатката по капака на картера, от гарнитурите на клапаните и т.н. Всичко това + предното окачване беше отремонтирано. На раздатката доляхме 700мл масло за да се възстанови нормалното количество (което разбирам е около 2800мл), след което сменихме гарнитурката на раздатката. Оказа, че след целия ремонт при превключване на 4х4 започна сълзене отново от раздатката. Въпроса ми е, ако по някакъв начин раздатката остане без масло и се счупи докато например си карам на задно, дали ще си остана на задно и няма да мога да сменям с 4х4 или изобщо няма да има въртящ момент нито към задно нито и към предно?

    Също така забелязвам, че като превключвам от задно на 4х4 лампичките на предния мост мигат известно време преди да светнат постоянно когато съм спрял. Ако съм в движение светват почти ведната или много по-малко мигат. Това нормално ли е?

    Предварително благодаря.

  • #2
    От: Паджеро 2 (93') Раздатката сълзи.

    При спрял автомобил е нормално по-бавно да включи раздатката (все пак са зъбни колела). По време на движение съответно е нормално по-бързо да включи. При изключване не винаги веднага изключва. Затова се препоръчва да се движи малко (примерно два три метра) автомобилът назад при изключване. Ако остане без масло раздатката то тя ще почне да се чува (да "вие"). Ама всъщност от къде тече? Нали сте правили ремонт!?
    Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

    тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

    Коментар


    • #3
      От: Паджеро 2 (93') Раздатката сълзи.

      Първоначално публикуван от Стоян Боюков-Sariones Преглед на мнение
      При спрял автомобил е нормално по-бавно да включи раздатката (все пак са зъбни колела). По време на движение съответно е нормално по-бързо да включи. При изключване не винаги веднага изключва. Затова се препоръчва да се движи малко (примерно два три метра) автомобилът назад при изключване. Ако остане без масло раздатката то тя ще почне да се чува (да "вие"). Ама всъщност от къде тече? Нали сте правили ремонт!?
      С това, ама въобще не съм съгласен!

      Коментар


      • #4
        От: Паджеро 2 (93') Раздатката сълзи.

        И моята раздатка остана без масло, сташно клопане се чуваше от долу. Днес наляхме масло и всичко е наред, но не съвсем семерингът към задния кардан продължава да си тече и то доста , не помня колко пъти вече го сменях. Има доста голям луфт в опашката ако някой е правил нещо по този проблем нека сподели. Благодаря...

        Коментар


        • #5
          От: Паджеро 2 (93') Раздатката сълзи.

          Първоначално публикуван от radikyokushin Преглед на мнение
          С това, ама въобще не съм съгласен!
          С кое? Най-много при спрял автомобил да не може да включи.
          п.п.И ДА. При и изключване понякога не ще да изключи (особено, ако рядко се ползва). Та тогава се изключва като се кара малко назад.
          п.п.п. И ДА. Общо взето са зъбни колела и тук таме шлици. http://www.awdwiki.com/en/super+select/
          Последно редактирано от Стоян Боюков-Sariones; 12-12-12, 08:55.
          Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

          тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

          Коментар


          • #6
            От: Паджеро 2 (93') Раздатката сълзи.

            Първоначално публикуван от Стоян Боюков-Sariones Преглед на мнение
            С кое? Най-много при спрял автомобил да не може да включи.
            п.п.И ДА. При и изключване понякога не ще да изключи (особено, ако рядко се ползва). Та тогава се изключва като се кара малко назад.
            Ами със всичко.
            Раздатката "приема командата" от лоста, на секундата, в която го преместваш на съответната позиция - при нея няма никакво забавяне.
            При супер селекта въртящият момент достига до предните колелета след като се зацепи предния диф. посредством вакуумна муфа, която се управлява от отделна пневматична система. Именно там се получава "забавянето". Докато се достигнат нужните стойности на налягането (подналягането) в системата и се задейства муфата, лампичките мигат, защото датчика на дифа не подава същата информация, като този на раздатката за положението на лоста. Когато сигналите от двата датчика станат "еднакви" лампичките на таблото за предния мост, спират да мигат и изгасват или светват постоянно, в зависимост от това на каква позиция ни е лоста на раздатката - 2H или 4Н.
            Ако има голямо забавяне след "командата" от лоста най-вероятно самата муфа има нужда от профилактика - раздвижване и смазване. По-честата употреба също помага понякога. Другото, което може да доведе до въпросното забавяне е загуба на херметичност в системата за управление на муфата - маркучета, тръбички, клапанчета...
            Също така карането назад (което също не е съвсем точно, защото всъщност трябва да се кара в обратната посока на тази, в която последно се е движил автомобила, преди да изключиш "двойното") не мисля, че като приом има място при Паджеро със Супер Селект, а при автомобили със парт тайм 4Х4 задвижване и хъбове на предните колелета.

            Коментар


            • #7
              От: Паджеро 2 (93') Раздатката сълзи.

              Мерси за отговорите. До колкото разбрах, когато остава без масло раздатката няма начин да не я чуя, а това забавяне при смяна от 2Н на 4Н е съвсем нормално. Само не разбрах, ако остане съвсем без масло както си карам на 2Н или 4Н дали ще се блокира и няма да мога да сменя, или ще имам по-голям проблем.

              Иначе относно ремонта, това което знам е, че беше сменена някаква гарнитура по нея която принципно си е част от обслужването, а в момента тече или сълзи успоредно от две страни, но и аз не съм на ясно къде точно. Майстора който я обслужи ми каза, че явно предния собственик я е омазал цялата с някъв оранжев силикон, който има малък живот и явно вече пропуска.

              Другото, което се сетих да ви питам е - как се сваля раздатката за да и се направи рециклаж например? Понеже до колкото разбрах на пример на блейзър-а май се откачва купето от шасито за да може да се извади раздатката и скоростите, та дали ще има такива усложнения при паджерото?

              Коментар


              • #8
                От: Паджеро 2 (93') Раздатката сълзи.

                Относно първата част на поста. Не виждам нещо по-различно да съм писал (просто ти по-подробно си го описал).
                Относно това:
                Също така карането назад (което също не е съвсем точно, защото всъщност трябва да се кара в обратната посока на тази, в която последно се е движил автомобила, преди да изключиш "двойното") не мисля, че като приом има място при Паджеро със Супер Селект, а при автомобили със парт тайм 4Х4 задвижване и хъбове на предните колелета.
                Ти не мислиш, ама при мене (докато не се раздвижи) го практикувах и работеше.
                п.п.Ааа. Ето тук има по-подробно описание на Part Time и Super Select със схеми даже.http://club-l200.ru/forum/viewtopic.php?f=68&t=455
                Последно редактирано от Стоян Боюков-Sariones; 12-12-12, 10:05. Причина: допълнение
                Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

                тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

                Коментар


                • #9
                  От: Паджеро 2 (93') Раздатката сълзи.

                  Това, Ви е последния коментар, ако продължавате с този тон!

                  ИЗТРИТО!


                  Моя въпрос остана по-горе не-отговорен

                  Първоначално публикуван от solomyr Преглед на мнение
                  Само не разбрах, ако остане съвсем без масло както си карам на 2Н или 4Н дали ще се блокира и няма да мога да сменя, или ще имам по-голям проблем.
                  Първоначално публикуван от solomyr Преглед на мнение
                  Другото, което се сетих да ви питам е - как се сваля раздатката за да и се направи рециклаж например? Понеже до колкото разбрах на пример на блейзър-а май се откачва купето от шасито за да може да се извади раздатката и скоростите, та дали ще има такива усложнения при паджерото?
                  Последно редактирано от CarTest™; 14-12-12, 17:10. Причина: Коментар на модератор

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X