Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Pajero 3.0 V6 93'

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Pajero 3.0 V6 93'

    Кой побългарява с релета за време в автомобилите особенно ?
    >>MI SUBI HI >< ShoguN<< 3.0 V6 24, автоматик , къса база
    Защото така ми харесва...
    Телефон: НЯМАМ
    Когато немогат да стигнат нивото ти,хората започват да те плюят

    Коментар


    • #17
      От: Pajero 3.0 V6 93'

      Един малко странен въпрос - ключа транспондер ли е (има ли чип в него)? Гаснене може да се получи при неразпознаване на ключа по някаква причина.

      Коментар


      • #18
        От: Pajero 3.0 V6 93'

        Ако въпроса ти е за имобилаизера ... на два джипа които гледах приличаха на USB флашка и си имаха букса на таблото за поставянето им. На третия ми е трудно да ти опиша на какво приличаше, но там само беше моментно поставен - изваден и после палене.И последния които гледах нямаше нито букса нито микрочип ,а ключа си беше лъскав и железен(предполагам цялата система е била шунтирана ). С две думи не видях ключ които да се разглобява за да се постави микрочипа освен на първия които имаше фенерче за да не си драска боята покрай ключалките в тъмното ама той беше с аларма и централно
        >>MI SUBI HI >< ShoguN<< 3.0 V6 24, автоматик , къса база
        Защото така ми харесва...
        Телефон: НЯМАМ
        Когато немогат да стигнат нивото ти,хората започват да те плюят

        Коментар


        • #19
          От: Pajero 3.0 V6 93'

          Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
          С даване на контакт нищо не би трябвало да се получи, ако инсталацията не е побългарявана. При Паджеро II V6 3.0, помпата сработва единствено и само след завъртане на двигателя. Релето, което я пуска се намира отдясно под таблото до вентилатора за отоплението. До кафявия конектор за вкарване в сервизен режим, (намиращ се в двигателния отсек отдясно) има още един черен сервизен конектор, който пуска помпата при подаване на +12V.
          Най-вероятно имаш повреден възвратен клапан на самата помпа. Пусни я принудително с парче проводник и пробвай да запалиш.
          Също така, за лесен старт е важна центровката на запалването. Прави се при кафяв конектор на маса (базов ъгъл) и 5 градуса предварение. На тези коли (12 клапнните) в прекъсвач-разпределителя е и датчика за положение на коляновия вал.
          Не си написал с кой двигател си, щото при 12 и 24 клапанния нещата са различни.
          Мерси! Този възвратен клапан е някъде до помпата или филтъра предполагам ...(
          Паджеро II V6 3.0 12 клапана
          Toyota RAV4 III 2.2 D-4D 136 Hp
          Nissan Terrano II R20 2.7 TDi 125 Hp

          Коментар


          • #20
            От: Pajero 3.0 V6 93'

            Клапанът е вграден в помпата. Може да се приспособи външен, но си е цигания.
            Нищо не ти пречи да си нагласиш превключвателя за газта, да пали директно на газ, като бял човек. Това, ако не ти се купува помпа. Еднаква е с почти всички пълноинжекционни Мицубишита.
            Преди да си изтърбушил колата, пусни принудително помпата и виж дали ще иска да желае
            "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

            Коментар


            • #21
              От: Pajero 3.0 V6 93'

              Първоначално публикуван от Ne_Razbral_4o Преглед на мнение
              Кой побългарява с релета за време в автомобилите особенно ?
              Няма реле за време . При въртене на стартер, сработва релето което управлява и помпата. Помпата тръгва. При запалване отпушва един силов транзистор в блока за управление на двигателя, който поддържа същото реле захранено, така че и при изключен стартер релето работи. Управляващият сигнал е от датчика за положение на коляновия вал, който при 12 клапанния 6G72 е в делкото и представлява фотодиод, както и този за запалването.
              "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

              Коментар


              • #22
                От: Pajero 3.0 V6 93'

                Може ли по подробно да обясниш за центровката със кафевия конектор,че и аз имам едно 2.4 да я регулирам точно

                Коментар


                • #23
                  От: Pajero 3.0 V6 93'

                  На 2.4 не знам дали е така, но на другите този конектор се свързва към маса, двигателят се пали и се гледа предварението със стробосоп. Идеята е да игнорираш динамичните корекции, които ЕКУто прави непреъснатои да регулираш базовия ъгъл.
                  "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                  Коментар


                  • #24
                    От: Pajero 3.0 V6 93'

                    Аз съм с датчик на Хол и фото-диода неможе да ме стопли.И кой храни мравката дето чисти окото на фото-диода от прахта и саждите появили се в резултат на искренето.Според личните ми наблюдения съм склонен да повярвам ,че запалването на ферозата и на камиончето ми са идентични и от към изпълнение и от към етапи
                    >>MI SUBI HI >< ShoguN<< 3.0 V6 24, автоматик , къса база
                    Защото така ми харесва...
                    Телефон: НЯМАМ
                    Когато немогат да стигнат нивото ти,хората започват да те плюят

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X