Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Pajero 3.0 V6 93'

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Pajero 3.0 V6 93'

    Здравейте,

    Искам малко хелп за проблем при палене на Паджерото. Джипката е автомат, с газ. На бензин работи добре, на газ също.

    При палене имам следният проблем: Джипката е стояла 1 месец без да я карам. Качвам се, въртя - не пали (3-4 пъти), въртя припалва и угасва ( 3-4 пъти) и чак след това запалва и си работи ок. Всичкото това на бензин, ключа е автоматичен (винаги пали на бензин).

    Ако джипката е карана през предишния ден, качвам се и пали от раз.
    Акумулатора е ок.
    Прилича ми на недостиг на гориво, по-скоро на регулатор на налягане, който изпуска след известно време.

    Въпроса ми е някой знае ли къде се намира регулатора за налягане при тези модели двигатели.

    Поздрави
    Toyota RAV4 III 2.2 D-4D 136 Hp
    Nissan Terrano II R20 2.7 TDi 125 Hp

  • #2
    От: Pajero 3.0 V6 93'

    Ако разбираш малко руски чети Тук.
    Последно редактирано от Стоян Боюков-Sariones; 11-12-12, 07:34. Причина: Грешен линк.
    Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

    тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

    Коментар


    • #3
      От: Pajero 3.0 V6 93'

      Точно регулатор е наи вероятно изпуска, имах същият проблем сложих клапан за обратна нафта и всичко се оправи
      Cherokee XJ 99''
      Ignis Sport 04''
      A3 1.8T 99"

      Коментар


      • #4
        От: Pajero 3.0 V6 93'

        Мерси много за инфото. Проблема още си е налице...оглеждам връзки и датчици.

        Поздрави
        Toyota RAV4 III 2.2 D-4D 136 Hp
        Nissan Terrano II R20 2.7 TDi 125 Hp

        Коментар


        • #5
          От: Pajero 3.0 V6 93'

          Аз подозирам температурен датчик и регулатор на налягане. Първо ще ги търся къде се намират и после ще мисля как да ги тествам. Ако имате идеи моля споделете...
          fanfast, при мен е бензинов двигател.
          Toyota RAV4 III 2.2 D-4D 136 Hp
          Nissan Terrano II R20 2.7 TDi 125 Hp

          Коментар


          • #6
            От: Pajero 3.0 V6 93'

            Няма логика да е температурния датчик защото и колкото опита да си направил за палене температурата си е все една и съща ,ното пък ако е карана предния ден си пази малко градуси за следващият ден. Мисля ,че проблема е механичен и е свързан с подаването на гориво.Следващият път когато не запали от раз, подкачи 2-3 пъти гориво и чак тогава пробвай да запали отново.Ако и тогава неще може да е комутация свързана с вакумите и да не забравиш да пишеш къде се крие птичето като го откриеш. Успех
            >>MI SUBI HI >< ShoguN<< 3.0 V6 24, автоматик , къса база
            Защото така ми харесва...
            Телефон: НЯМАМ
            Когато немогат да стигнат нивото ти,хората започват да те плюят

            Коментар


            • #7
              От: Pajero 3.0 V6 93'

              Първоначално публикуван от Ne_Razbral_4o Преглед на мнение
              Няма логика да е температурния датчик защото и колкото опита да си направил за палене температурата си е все една и съща ,ното пък ако е карана предния ден си пази малко градуси за следващият ден. Мисля ,че проблема е механичен и е свързан с подаването на гориво.Следващият път когато не запали от раз, подкачи 2-3 пъти гориво и чак тогава пробвай да запали отново.Ако и тогава неще може да е комутация свързана с вакумите и да не забравиш да пишеш къде се крие птичето като го откриеш. Успех
              Прав си, че няма логика да е температурен датчик. Но ще ме светнеш ли как и откъде да подкача гориво преди палене ръчно? Като направя опита ще пиша задължително за резултата!

              Поздрави
              Toyota RAV4 III 2.2 D-4D 136 Hp
              Nissan Terrano II R20 2.7 TDi 125 Hp

              Коментар


              • #8
                От: Pajero 3.0 V6 93'

                Нищо му няма на джипа,карай го почесто на бензин.Моя прави същите чалъми.
                Последно редактирано от Венци В; 25-12-12, 13:03.
                Помогни си сам,за да могат и другите да ти помогнат.
                АСК Ален Мак

                Коментар


                • #9
                  От: Pajero 3.0 V6 93'

                  Като дадеш на контакт и ти светнат лампите по таблото без да въртиш стартера помпата подкачва гориво за 4-5 секунди и спира. Когато завъртиш да запалиш се получава вакум във всмукателния колектор които командва вакумно реле което подава ток на помпата (и не само на нея ) за да подържа налягането необходимо на дюзите. Идеята ми е ако горивото от тръбопроводите за периода 3-4 дни се е върнало в резервоара поради някаква причина и при няколкото ти опита да запалиш може да няма впръскване на бензин При дизелите му казват - засмукване на въздух
                  Прав е Венци ... при по-често каране се получават и по-малко главоболия

                  ПП: Венци помогни на човека за скоростната кутия ,че не се чувствам много в свои води с тия автомати пък би трябвало после да почерпи
                  >>MI SUBI HI >< ShoguN<< 3.0 V6 24, автоматик , къса база
                  Защото така ми харесва...
                  Телефон: НЯМАМ
                  Когато немогат да стигнат нивото ти,хората започват да те плюят

                  Коментар


                  • #10
                    От: Pajero 3.0 V6 93'

                    Като дойде на разходка в гората ще му обесним всичко.Ти вече си от клуба доколкото разбрах си се сдоби с червено Паджеро.
                    Помогни си сам,за да могат и другите да ти помогнат.
                    АСК Ален Мак

                    Коментар


                    • #11
                      От: Pajero 3.0 V6 93'

                      Прехвърляй го на бензин и да поработи 1-2 минути преди да го изгасиш
                      Лудак

                      Коментар


                      • #12
                        От: Pajero 3.0 V6 93'

                        Първоначално публикуван от Венци В Преглед на мнение
                        Като дойде на разходка в гората ще му обесним всичко.Ти вече си от клуба доколкото разбрах си се сдоби с червено Паджеро.
                        Мдам ... до ден-два ще започне да се търкаля из Варна и ще трябва да се черпи
                        >>MI SUBI HI >< ShoguN<< 3.0 V6 24, автоматик , къса база
                        Защото така ми харесва...
                        Телефон: НЯМАМ
                        Когато немогат да стигнат нивото ти,хората започват да те плюят

                        Коментар


                        • #13
                          От: Pajero 3.0 V6 93'

                          Първоначално публикуван от Венци В Преглед на мнение
                          Като дойде на разходка в гората ще му обесним всичко.Ти вече си от клуба доколкото разбрах си се сдоби с червено Паджеро.
                          Обещавам да се включа. Стига само да оправя кутията, че сега се замислям къде да спирам, защото посоката е само една - напред.
                          Вчера на един му викам да се премести, че не мога да дам назад, а той ми се прави на пич. Като го подпрях с бронята отпред, изражението на лицето му доби коледен цвят ))

                          Сега сериозно, дайте сервиз за Паджеро във Варна, където могат да погледнат автомата.

                          Поздрави
                          Toyota RAV4 III 2.2 D-4D 136 Hp
                          Nissan Terrano II R20 2.7 TDi 125 Hp

                          Коментар


                          • #14
                            От: Pajero 3.0 V6 93'

                            Първоначално публикуван от Ne_Razbral_4o Преглед на мнение
                            Като дадеш на контакт и ти светнат лампите по таблото без да въртиш стартера помпата подкачва гориво за 4-5 секунди и спира. Когато завъртиш да запалиш се получава вакум във всмукателния колектор които командва вакумно реле което подава ток на помпата (и не само на нея ) за да подържа налягането необходимо на дюзите. Идеята ми е ако горивото от тръбопроводите за периода 3-4 дни се е върнало в резервоара поради някаква причина и при няколкото ти опита да запалиш може да няма впръскване на бензин При дизелите му казват - засмукване на въздух
                            Прав е Венци ... при по-често каране се получават и по-малко главоболия

                            ПП: Венци помогни на човека за скоростната кутия ,че не се чувствам много в свои води с тия автомати пък би трябвало после да почерпи

                            Мерси, ще завъртам ключа няколко пъти преди палене.
                            Почерпката е сигурна ))

                            Поздрави
                            Toyota RAV4 III 2.2 D-4D 136 Hp
                            Nissan Terrano II R20 2.7 TDi 125 Hp

                            Коментар


                            • #15
                              От: Pajero 3.0 V6 93'

                              С даване на контакт нищо не би трябвало да се получи, ако инсталацията не е побългарявана. При Паджеро II V6 3.0, помпата сработва единствено и само след завъртане на двигателя. Релето, което я пуска се намира отдясно под таблото до вентилатора за отоплението. До кафявия конектор за вкарване в сервизен режим, (намиращ се в двигателния отсек отдясно) има още един черен сервизен конектор, който пуска помпата при подаване на +12V.
                              Най-вероятно имаш повреден възвратен клапан на самата помпа. Пусни я принудително с парче проводник и пробвай да запалиш.
                              Също така, за лесен старт е важна центровката на запалването. Прави се при кафяв конектор на маса (базов ъгъл) и 5 градуса предварение. На тези коли (12 клапнните) в прекъсвач-разпределителя е и датчика за положение на коляновия вал.
                              Не си написал с кой двигател си, щото при 12 и 24 клапанния нещата са различни.
                              "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X