Здравейте, от скоро ми е влязла идеята за закупуване на Паджеро 2 3.5. Марката и двигателя са избрани. Обаче почвам да се сблъсквам с избор на купе - късо или дълго, както и на скоростна кутия - автомат или ръчна. Имам Паджеро 2.8 дизел - автомат, дълга база, та горе долу съм запознат с модела. Принципно ще се ползва за не хард разходки, ще се движа зимата с него и рядко на лов. Бях сигурен, че искам къса база с ръчни скорости, но вече не съм толкова убеден. Пробвах такова, но за 2-3км не разбрах много. От дизела съм недоволен от липсата на динамика, та си мисля че автомата ще скопява и този мотор. Но пък дългата база вози перфектно, късата как е? Търся динамика и горе долу проходимост от сток вариант. Освен гуми (33" примерно) и леко повдигане, не планирам да го надджипвам?! Знам ли, може пък да трябва...
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Размисли относно Паджеро II 3.5
Свий
X
-
От: Размисли относно Паджеро II 3.5
Първоначално публикуван от mirodo Преглед на мнениеЗдравейте, ...
Примерно да почнеш от ТУК.
Там съм писал и Това.Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....
тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...
Коментар
-
От: Размисли относно Паджеро II 3.5
Първоначално публикуван от r_vardarov Преглед на мнениепо добре 3.0 мотор,става,идеално на газ,и има достатъчно мощност.3.5 е ГДИ система,а тя нещо не се обича с газта,а и икономията и е чужда.
Паджеро с 3.0 двигател е с по-малки дифове в сравнение с 3,5.
По темата. От преки впечатления аз бих заложил на дългата база автомат. Достатъчно проходима е и за доста хард изпълнения. Автомата е голяма благина и добре се справя с 33" гуми.
Коментар
-
От: Размисли относно Паджеро II 3.5
Проблема за газифицирането се отнася само за системите ГДИ,тъй като ижекторите впръскват горивото директно в горивната камера.А когато сму се сложи газ,и се прекъсне подаването на гориво за тях те се опичат ,защото бензина не само се впръсква от тях а и ги охлажда.Не знаех че има 3.5 да не е ГДИ
Коментар
-
От: Размисли относно Паджеро II 3.5
Първоначално публикуван от r_vardarov Преглед на мнениеПроблема за газифицирането се отнася само за системите ГДИ,тъй като ижекторите впръскват горивото директно в горивната камера.А когато сму се сложи газ,и се прекъсне подаването на гориво за тях те се опичат ,защото бензина не само се впръсква от тях а и ги охлажда.Не знаех че има 3.5 да не е ГДИХипопотамът е интересно животно- колкото по-затъва в калта, толкова по-голяма уста отваря.
0878226696; 0876927507
Коментар
-
От: Размисли относно Паджеро II 3.5
Ами ок и да е възможно ще церкулира през рейката ,но на върха на инжектора жегата ще си казва думата при положение ,че нямаме охлаждането от преминаващия бензин...Няма как да се избегне това...Стандартна Витара c20ne с уазов мост...Изпълнение за България
Коментар
-
От: Размисли относно Паджеро II 3.5
Това за газта не бях се замислял. Ако всички са ГДИ с проблемно газифициране, малко променя нещата. Варианта с 3.0 с газ е добър, но целта е повече мощност. Някой карал ли е автомат и ръчни, за да направи разлика. Аз карах с ръчни и ми хареса много, но автомата ако не е много муден, не е лош вариант. Късото май повече ми харесва, но и аз почнах като жена да избирам - по цвят.Не за друго, но си имам дълго дизел, което вози перфектно и това ме кара да умувам.
Последно редактирано от mirodo; 05-11-12, 18:31.[SIGPIC][/SIGPIC]
Коментар
-
От: Размисли относно Паджеро II 3.5
Първоначално публикуван от mirodo Преглед на мнениеТова за газта не бях се замислял. Ако всички са ГДИ с проблемно газифициране, малко променя нещата. Варинта с 3.0 с газ е добър, но целта е повече мощност. Някой карал ли е автомат и ръчни, за да направи разлика. Аз карах с ръчни и ми хареса много, но автомата ако не е много муден, не е лош вариант. Късото май повече ми харесва, но и аз почнах като жена да избирам - по цвят.Не за друго, но си имам дълго дизел, което вози перфектно и това ме кара да умувам.
Последно редактирано от ahead70; 05-11-12, 16:15.Хипопотамът е интересно животно- колкото по-затъва в калта, толкова по-голяма уста отваря.
0878226696; 0876927507
Коментар
-
От: Размисли относно Паджеро II 3.5
Първоначално публикуван от mirodo Преглед на мнениеНякой карал ли е автомат и ръчни, за да направи разлика. Аз карах с ръчни и ми хареса много, но автомата ако не е много муден, не е лош вариант.
Коментар
-
От: Размисли относно Паджеро II 3.5
Първоначално публикуван от ahead70 Преглед на мнениеА не е ли възможно да се остави притока на бензин до тях, а да се спре само отварянето им? Бензина би трябвало да циркулира и да ги охлажда. Така го бях направил при обикновена газова уредба на пълен инжекцион и работеше идеално.
Коментар
-
От: Размисли относно Паджеро II 3.5
В мобилето пише за едно че е газифицирано, но явно си е проблем. То и автомата е задължителен ако е десен волан. Та май отиваме на късо с автомат. Няма да вози като дългото, но дано не друса много. Принципно този двигател има ли по сериозни болежки?[SIGPIC][/SIGPIC]
Коментар
-
От: Размисли относно Паджеро II 3.5
Първоначално публикуван от r_vardarov Преглед на мнениене си направил същото колега,защото ,при теб ижекторите не са в горивната камера а в смукателните колектори и там температурата е друга.Хипопотамът е интересно животно- колкото по-затъва в калта, толкова по-голяма уста отваря.
0878226696; 0876927507
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар