Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Помощ при подготовката на Pajero 2 за Trophy

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Помощ при подготовката на Pajero 2 за Trophy

    Здравейте колеги, решил съм се да подготвям джипката(Паджеро 3.0 V6 150 к.с. автоматик Super select) Натиснете снимката за да я уголемите

Име:7883436960_0c6e643284_b.jpg
Прегледи:1
Размер:486.5 КБ
ID:5987286 за Trophy състезанията догодина. Тази година исках да пробвам какво ще се получи на Teteven 4x4 2012, което беше достатъчно за да засили силно интереса ми в тази насока. Но също така установих какво още се желае от колата. За сега съм реши да направя следните промени :

    1. Смяна на автоматичната скоростна кутия+раздатка с ръчна такава (мога да изброя много причини за това ми желание, но не е от значение.Решил съм категорично това да бъде първото, което ще се прави по колата)
    2. Ново амове + пружини и евентуално торсиони (ако се налага)
    3. Нова лебедка
    4. 5 бр. Нови гуми ( сега съм с регенерат, който е доста тежък и спъва доста джипа. Също така сегащните гуми са сравнително ниски (265/70/15), обмислям нещо за 33/10.5 или 11.5/15R)
    5. Изграждане на външна клетка
    6. 2 бр. спортни седалки
    7. 2 бр. 4 или 5 точкови колани
    8. 4 бр джанти за новите гуми ( старите (9J) ще са много широки за новите гуми )
    9. Нов акумулатор
    10. + пълна ревизия на двигател, окачване, дифове, скорости+раздатка
    11. Също така премахване на излишния интериор и екстериор
    12. Премахване на гюрука и затваряне на задния отсег.
    13. Издраждане на допълнителни защити отдолу

    Това е първоначалната концепция. От тук нататък искам да се посъветвам с вас относно смяната на скоростната кутия(Предварително четох във форума, но за съжаление не успях да намеря в кой сервиз(София) може да стане смяната и каква е приблизителната сума за закупуването и работата) и също така за избора на coilover амове подходящи за Trophy и съвместими с паджеро 2. Може да давате каквито и да е други съвети относно бъдещия проект, защото до сега не съм се захващал с такова начинание и съм сигурен, че е по-добре да не научавам нещата по-тръдния начин.

    Поздрави,
    Иво Краев
    Life Begins Where The Road Ends.
    Nissan Patrol Y60 GR RD28T
    0889 9две 99 55 Иво

  • #2
    От: Помощ при подготовката на Pajero 2 за Trophy

    Лебедката задължително вътре в купето , след като ще махаш мекия таван слагай радиатора от зад така печелиш от ъгъл на атака което ще ти е нужно в екстремните участъци. Ако нямаш блокаж на задния диф си сложи за трофи формата е задължителен. Това са малко от нещата за които се сещам от моя опит натрупан от състезанията на които съм участвал с Бакалов.
    ПОЛУДЯВАМЕ БАВНО, НО СИГУРНО.
    тел. 0889 017703
    0897 516030

    Коментар


    • #3
      От: Помощ при подготовката на Pajero 2 за Trophy

      Сетих се и нещо много важно . Нали си с бензинка намери начин да качиш максимално високо всичката електроника, с удулжаване на кабели или не знам как се прави но е наложително . На България трофи това лято под моста в реката почти всички бензинки здадоха багажа като газиха 1.2 вода.
      ПОЛУДЯВАМЕ БАВНО, НО СИГУРНО.
      тел. 0889 017703
      0897 516030

      Коментар


      • #4
        От: Помощ при подготовката на Pajero 2 за Trophy

        Браво за ентусиазма!Ще следя темата с интерес!Ще имаш доста работа!
        Макар че на Паджерото отпред полуоските и каретата са доста здрави,мислил ли си за цял преден мост,че на трофи.....
        driving Offroad .. IPSC shooting and hunting

        Коментар


        • #5
          От: Помощ при подготовката на Pajero 2 за Trophy

          Първоначално публикуван от Gargata72 Преглед на мнение
          Лебедката задължително вътре в купето , след като ще махаш мекия таван слагай радиатора от зад така печелиш от ъгъл на атака което ще ти е нужно в екстремните участъци. Ако нямаш блокаж на задния диф си сложи за трофи формата е задължителен. Това са малко от нещата за които се сещам от моя опит натрупан от състезанията на които съм участвал с Бакалов.
          Да, забелязал съм, че на доста джипки лебедката е в купето, но какво освен по-голям ъгъл на атака(не,че и това не е достатъчен мотив) се печели този начин на поставяне. Ще помисля над врианта с изместването на радиатора отзад, но от това, което съм чел на тази тема съм останал с впечатлението, че може водната помпа да не успее да насмогне. Иначе паджерото има блокаж на задния мост.
          Life Begins Where The Road Ends.
          Nissan Patrol Y60 GR RD28T
          0889 9две 99 55 Иво

          Коментар


          • #6
            От: Помощ при подготовката на Pajero 2 за Trophy

            Първоначално публикуван от Гробаря Преглед на мнение
            Браво за ентусиазма!Ще следя темата с интерес!Ще имаш доста работа!
            Макар че на Паджерото отпред полуоските и каретата са доста здрави,мислил ли си за цял преден мост,че на трофи.....
            Да, и този вариант съм го обмислял, даже доста, но взех да се отказвам, защото не знам къде може да бъде направена "трансформацията".
            Life Begins Where The Road Ends.
            Nissan Patrol Y60 GR RD28T
            0889 9две 99 55 Иво

            Коментар


            • #7
              От: Помощ при подготовката на Pajero 2 за Trophy

              Първоначално публикуван от Ivokraev Преглед на мнение
              Да, забелязал съм, че на доста джипки лебедката е в купето, но какво освен по-голям ъгъл на атака(не,че и това не е достатъчен мотив) се печели този начин на поставяне.
              Няма да Ви тежи на предницата.
              Един вид,по-добро разпределение на тежестта,между преден и заден мост.
              Пожелавам Ви успех в начинанието!
              0осем9осем7шест0осем7едно
              Миро

              Коментар


              • #8
                От: Помощ при подготовката на Pajero 2 за Trophy

                Първоначално публикуван от bochkata Преглед на мнение
                Няма да Ви тежи на предницата.
                Един вид,по-добро разпределение на тежестта,между преден и заден мост.
                Пожелавам Ви успех в начинанието!
                и да добавя...........по добре защитена от удари,по добро намотаване на въжето както и постоянен контрол от страна на пилота!
                driving Offroad .. IPSC shooting and hunting

                Коментар


                • #9
                  От: Помощ при подготовката на Pajero 2 за Trophy

                  Първоначално публикуван от Ivokraev Преглед на мнение
                  Да, забелязал съм, че на доста джипки лебедката е в купето, но какво освен по-голям ъгъл на атака(не,че и това не е достатъчен мотив) се печели този начин на поставяне. Ще помисля над врианта с изместването на радиатора отзад, но от това, което съм чел на тази тема съм останал с впечатлението, че може водната помпа да не успее да насмогне. Иначе паджерото има блокаж на задния мост.
                  Първо заради ъгъла на атака и най-вече при всяко влизане в локва или блато ако е отпред се пълни с кал и буклуци които и е....ват мамата. Когато е отпред трябва навигатора да следи нареждането на въжето и други неща едновременно (повярвай неприятно е) когато е вътре поради разтоянието от тръбата до лебедката се реди само. За помпата не бери грижа ще се справи без проблеми.
                  ПОЛУДЯВАМЕ БАВНО, НО СИГУРНО.
                  тел. 0889 017703
                  0897 516030

                  Коментар


                  • #10
                    От: Помощ при подготовката на Pajero 2 за Trophy

                    Аз съм с изкривено съзнание - та ще ми прощавате.....

                    Защо автомобил, конструктивно по подходящ за ралли, да го правите за трофи? Не е ли по-лесно, и по икономически оправдано, да вземете един Самурай, например, и него да го подготвите за трофи?

                    Само хамалогия по смяна на автоматична трансмиссия с ръчна такава, може да стъпи на цената на придобиване на Самурай....
                    Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
                    Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

                    Коментар


                    • #11
                      От: Помощ при подготовката на Pajero 2 за Trophy

                      Първоначално публикуван от Злой Преглед на мнение

                      Защо автомобил, конструктивно по подходящ за ралли, да го правите за трофи?
                      +1
                      Един ден ще съжаляваш че не си с цял мост отпред.Да изброявам ли защо?Ако не се сетиш,ще кажа.
                      Радиатора отзад защото се затлачва с кал и не охлажда,завираш и не завършваш.
                      Лебетката вътре заради килограмите.Задната ос е лека и няма сцепление.Стремиш се да стигнеш съотношение отпред-отзад 50:50.
                      Ако може да чипосаш двигателя,го направи.
                      Има и други ама това ти стига за сега.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Помощ при подготовката на Pajero 2 за Trophy

                        Знам Паджерото ти / на Тетевен карахме заедно / и съм съгласен с колегите , че джип предвиден за бегачка ще се мъчиш да го правиш машина за тежко трофи . Но щом си решил не бива да ти охлаждаме ентусиазма . Ако ще караш трофи сериозно трябва да се замислиш за два Патрулски моста - на стръмната каменна река беше непосредствено зад мен и догоре бях ти дръпнал с поне 200 м . Със цял преден мост отпада проблемите със карета и полуоски , както ще имаш ходове които ще ти позволят със малко газ да имаш постоянен контакт със терена .Радиатора трябва да е малко по голям от стоковия и задължително отзад заради , олекотяването , ъгъла на атака , защитата от удари и запълване със кал . Пътя до радиатора със тръби / медни или стоманени / , гъвкави съединения само там където е нужно , тръбите да не минават през купето , но да са защитени от удари . Радиатора с дифузьор и двоен вентилатор , датчика за включването на вентилаторите да е поставен на изхода на радиатора и да е захранен през ключ за принудително спиране и пускане на перките . Лебедката - 12500 либри , вътре зад седалката , със стоманено въже и дистанционно управление за навигатора , кабелното дистанционно и управлението качено високо , но така че да можеш да го командваш и ти отвътре. Всички кабели , релета и предпазители по възможност най високо за да не се мокрят .Ел частта в мотора - идеално изолирана . Задни пружини можеш да сложиш задни от Патрол Y60 и ще се вдигне с около 80 мм . Амортисьори каквито намериш / аз съм с Кони и съм много доволен от тях / . Защити на предния и задния диф ще са ти нужни , за отдолу не ти трябват . Акумулатора и резервоара отзад за да се балансира джипа , но възможно най ниско в купето за да не се вдига центъра на тежеста . Джанти - ЕТ -40 и кални гуми , джантите по възможност ги направи бедлок против разбортиране . Това е горе долу на първа време което нужно за да стане джипа за трофи , другото ще го научиш по време на състезанията . За справка - Тетевен е много леко трофи , трябва да участваш на едно истинско трофи състезание за да разбереш как е .
                        VEREYA MOTORSPORT TEAM

                        Коментар


                        • #13
                          От: Помощ при подготовката на Pajero 2 за Trophy

                          Карай си с твоите мостове- ако не правиш глупости да подлагаш на шарнирите за удължаване на ходовете няма да имаш проблеми с каретата- моето пажеро го убивах от бой и каре не съм чупил. Вярно е, че целите мостове са по-здрави, но нищо не се държи така стабилно при висока скорост както независимото окачване. Задължително разкарай стабилизиращата щанга отзад- малко се увеличават ходовете. Ако махнеш предната много се накланя по завоите. Предния капак го направи с външни закопчалки- купето му отпред е слабо около тампоните към рамата и след известно каране в пресечена местност , а и ако срещнеш някое дърво гредичката, която държи оригиналната закопчалка на капака се криви и или се самоотваря, или не можеш да го отвориш. Всички удушници на мостове и кутии ги изведи високо.
                          На сърбела майката му е чесането.
                          Борислав Борисов Русе О885 О37815

                          Коментар


                          • #14
                            От: Помощ при подготовката на Pajero 2 за Trophy

                            Най-добре си вземи витара...

                            Майтап де.
                            Колегите са казали основното, мога да добавя и шнорхел който даже и да не се ползва по точното си предназначение-газене в дълбока вода, смуче въздух от високо, което си е доста добре за филтъра и двигателя като цяло. С шнорхел имаш и опцията да махнеш филтъра ако се намокри, и да караш без него без кой знае какви бели по двигателя. Това за малко де...

                            И да подчертая защитата на запалителната система от вода. Оригинално трябва да има добра защита, но с годините уплътненията се спичат. Слагай навсякъде нови. Не знам този мотор с делко ли е, ако да-пусни през него да минава част от въздушния поток за двигателя. С два щуцера и маркучи преди и след филтъра. Така в делкото има постоянно течение и издухва влажния въздух и не се получава конденз. Колкото и да е добре уплътнено-влажния въздух си намира откъде да влезе...
                            Има ли желание-има и начин!

                            Коментар


                            • #15
                              От: Помощ при подготовката на Pajero 2 за Trophy

                              Това ми хареса с махането на стабилизиращата щангата, а някакви проблеми възникват ли като се махне?да махам ли без да му мисля?
                              Дидо
                              Без Паджеро 2

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X