Pajero III - 'що за животно е?, полезна информация, дефекти, предимства/недостатъци и достоен заместник ли е на Pajero II!
В форума, както и в този на мицубиши има теми за модела, но всички са стари, доста бедни от конкретна информация.
От четири (да не кажа пет) години баща ми има Pajero II 2.8тди това първото от подписа ми, доста време се оглеждахме за такъв джиБ, докато в Англия ни изпадна това което търсехме и един приятел ни го докара. Джипа постепенно се превърна в евридей кар, той не иска да слезне на лека кола, аз го карам от време на време и така. Оффроуд няколко пъти е видял, тук в форума надали ще го сметнат за оффроуд , за риба ходим с него с което и доста "по-паркетен" джип ще се справи, последно време най-важното което върши е да дърпа една платформа за коли, с това се справя перфектно. За тези години от както е наш не сме имали никакви проблеми, никакви ремонти. Лятото му направихме малко "освежаване" на двигателя - смяна на гарнитура на главата, естествено главата беше мината през контролен шлайф, смяна на маслото, всички филтри, промиване на охладителната система, нов антифриз, радиатора беше леко модван (пластмасовата горна част беше заменена с метална) и промит, смяна термостат, водната помпа беше подменяна преди, монтиране на допълнителна ел.перка (с копче вътре, до сега не сме я ползвали веднъж). По окачването е нямало никакви проблеми, като го купихме бяха сменени само четирите амортисьора в Ратола, нищо друго и още е бетон. Купето като цяло е добро, без най-големия враг на Паджеро ръждата, по шасито където е имало избила ръжда е чистена, всяка година преди зимата е минано с грунд и боя, на няколко места е усилено с допълнителна ламарина (зад задните гуми предимно).
С две думи перфектната работна кола!
Обаче от известно време с баща ми сме на едно мнение, че са му излишни две коли - джип и лека кола, може да се съчетаят в едно, като се имат предвит и минусите естествено. Паджерото е супер, но като семейна кола не е най-подходящо. Говоря за късата база, дългата е съвсем друго нещо. Друса, няма климатик, не че на мен ми пречат, но има други дето се возят отзад и им пречат
Одавна гледаме и "3-ката" и двамата ни харесва дизайна, пък и от едно Паджеро сме доволни, защо да не минем на следващото?!
Трябва си паркетник, които поне малко да става за извън пътя, а да и да дърпа платформата. Паджеро 3 ги съчетава доста добре тези изисквания.
В един момент обаче започвам да чета малко повече за модела, и преди съм чел но не толкова задълбочено, започнаха да излизат доста "подводни камъни" и се замислих дали Pajero III е достоен заместник на Pajero II? Ясно е, че не е толкова проходим, толкова здрав и толкова джиБ колкото Pajero II, няма и как всички джиБ-ве леко по леко се превърнаха в СУВ-ове или там както се казва.
Дизелите са два 3.2ДИ-Д и 2.5ТД...
За 3.2ДИ–Д чета доста лоши коментари, за 2.5 почти няма писано...
1. Първото нещо което се пише за 3.2 е пролема с ГНП–то, наистина ли проблема е толкова сериозен? Пише, че в БГ никой не рециклира такива помпи, но пък темите са старички?
2. Ръчните скорости имали проблем с маховика?!
3. За 2.5 както казах не пише почи нищо... това същия 2.5 дизел ли е като при Паджеро 2? Помпата каква е?
4. Всички имали проблем със спирачките, къде е проблема и какво коста отстраняането му? Може ли да се вземат мерки предварително?
Бензина е ясен 3.5ГДИ, за жалост труден за газифициране, а с тези цени на бензина...
Изобщо всичко за модела ще е полезно да го има в една тема.
Оффроуд възможностите са ясни. С едни хубави А/Т гуми мисля, че ще се справя добре по родните полянки, без излишно заиграване.
В форума, както и в този на мицубиши има теми за модела, но всички са стари, доста бедни от конкретна информация.
От четири (да не кажа пет) години баща ми има Pajero II 2.8тди това първото от подписа ми, доста време се оглеждахме за такъв джиБ, докато в Англия ни изпадна това което търсехме и един приятел ни го докара. Джипа постепенно се превърна в евридей кар, той не иска да слезне на лека кола, аз го карам от време на време и така. Оффроуд няколко пъти е видял, тук в форума надали ще го сметнат за оффроуд , за риба ходим с него с което и доста "по-паркетен" джип ще се справи, последно време най-важното което върши е да дърпа една платформа за коли, с това се справя перфектно. За тези години от както е наш не сме имали никакви проблеми, никакви ремонти. Лятото му направихме малко "освежаване" на двигателя - смяна на гарнитура на главата, естествено главата беше мината през контролен шлайф, смяна на маслото, всички филтри, промиване на охладителната система, нов антифриз, радиатора беше леко модван (пластмасовата горна част беше заменена с метална) и промит, смяна термостат, водната помпа беше подменяна преди, монтиране на допълнителна ел.перка (с копче вътре, до сега не сме я ползвали веднъж). По окачването е нямало никакви проблеми, като го купихме бяха сменени само четирите амортисьора в Ратола, нищо друго и още е бетон. Купето като цяло е добро, без най-големия враг на Паджеро ръждата, по шасито където е имало избила ръжда е чистена, всяка година преди зимата е минано с грунд и боя, на няколко места е усилено с допълнителна ламарина (зад задните гуми предимно).
С две думи перфектната работна кола!
Обаче от известно време с баща ми сме на едно мнение, че са му излишни две коли - джип и лека кола, може да се съчетаят в едно, като се имат предвит и минусите естествено. Паджерото е супер, но като семейна кола не е най-подходящо. Говоря за късата база, дългата е съвсем друго нещо. Друса, няма климатик, не че на мен ми пречат, но има други дето се возят отзад и им пречат
Одавна гледаме и "3-ката" и двамата ни харесва дизайна, пък и от едно Паджеро сме доволни, защо да не минем на следващото?!
Трябва си паркетник, които поне малко да става за извън пътя, а да и да дърпа платформата. Паджеро 3 ги съчетава доста добре тези изисквания.
В един момент обаче започвам да чета малко повече за модела, и преди съм чел но не толкова задълбочено, започнаха да излизат доста "подводни камъни" и се замислих дали Pajero III е достоен заместник на Pajero II? Ясно е, че не е толкова проходим, толкова здрав и толкова джиБ колкото Pajero II, няма и как всички джиБ-ве леко по леко се превърнаха в СУВ-ове или там както се казва.
Дизелите са два 3.2ДИ-Д и 2.5ТД...
За 3.2ДИ–Д чета доста лоши коментари, за 2.5 почти няма писано...
1. Първото нещо което се пише за 3.2 е пролема с ГНП–то, наистина ли проблема е толкова сериозен? Пише, че в БГ никой не рециклира такива помпи, но пък темите са старички?
2. Ръчните скорости имали проблем с маховика?!
3. За 2.5 както казах не пише почи нищо... това същия 2.5 дизел ли е като при Паджеро 2? Помпата каква е?
4. Всички имали проблем със спирачките, къде е проблема и какво коста отстраняането му? Може ли да се вземат мерки предварително?
Бензина е ясен 3.5ГДИ, за жалост труден за газифициране, а с тези цени на бензина...
Изобщо всичко за модела ще е полезно да го има в една тема.
Оффроуд възможностите са ясни. С едни хубави А/Т гуми мисля, че ще се справя добре по родните полянки, без излишно заиграване.
Коментар