Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Mitsubishi Endeavor 3.8 V6 AWD

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Mitsubishi Endeavor 3.8 V6 AWD

    Първи впечатления:

    досега не бях карал AWD - стои доста добре и стабилно на шосето. Разхода е малко повече от гореописаното (може да е от климатичните условия и трафика), но е в норма, въпреки че оше експериментирам с видове и октани бензин.

    Двигателя го "водят" шумен. Аз смятам че си е дори тих. Оказва се че повечето от оплакванията са от eлемент на хидравличтните повдигачи на клапаните (hydraulic lifter lashes ) и това не е болка за умиране. При мен се чуват пренебрежимо слабо и ще го лекувам при смяна на маслото. Което е една от причините - (под ниво, над ниво или не изцяло подходящо масло).
    Изключително мазно се движи и реагира моментално без видимо усилие. Особеност е че го няма голяма инерция - дигнеш ли крака от газта - намалява си сам, по.-чувствително е отколкото при други автомобили, и не помня да съм усщал същото при друи 4x4 които съм карал.

    Спирачките - имат едно интересно действие при лек натиск си реагират меко и плавно, но ако усилиш натиска се действието им се усилва кратно ..нещо като икономичен и пълен режим на работа (подобно на турбо ефект).

    Някои се оплакват от шум и свистене при по-висока скорост .. при мен е ок- чува се много малко шум.

    За в гората .. не зная още как е (@ Чавдар): а и токущо го пастирах за зимата , но ще му дойде времето. Първо мисля на сняг и лед да видя как е . уж сме с хубави гуми .. да видим.

    За сега това е от мен - ако някой се интересува конкретно - питайте.

    Коментар


    • #17
      От: Mitsubishi Endeavor 3.8 V6 AWD

      Първоначално публикуван от teopajero Преглед на мнение
      Не е лошо,но не ви ли пролича малко на Jeep Grand Cherokee?
      Малко
      Прикачени файлове
      О, ефимерност! О, най-безсилно и позорно време в живота на моя народ — времето от разсъмване до отварянето на магазините за спиртни напитки! Колко излишни бели косми е вплело то във всички нас, в бездомните и страдащи шатени!

      Коментар


      • #18
        От: Mitsubishi Endeavor 3.8 V6 AWD

        @ droba - Благодаря за нагледното сравнение и Мерси за спама.

        Както отбелязах и по-горе, приликата е само визуална. Бих се радвал да има тема за ТОЗИ автовобил където на когото му трябва да намери нужното ... Ако държиш да обсъждаме и сравняваме едното и другото - отвори си отделна тема моля.
        Предварително благодаря за разбирането.

        P.S. Ако съм искал да си взема ГЧ ... щях да пиша в подфорум jeep .

        Коментар


        • #19
          От: Mitsubishi Endeavor 3.8 V6 AWD

          Една доста добре написана статия за модела (на руски)- за тези които се интересуват

          http://www.vvm-auto.ru/8_Mitsubishi_Endeavor.html

          Коментар


          • #20
            От: Mitsubishi Endeavor 3.8 V6 AWD

            Нещо ми е странен тоз..автомобил-не мога да го нарека джип.Хем ми прилича на Гранд Чероки,хем на китайски и то от тези 2-3-4 в 1 дето последно време ги правят.На платформа на Галант,със напречен двигател и независимо окачване на четирите колела си е едно по-голямо комби с 4х4.Иначе в горната статия пише,че е не лош и обичан автомобил-в топ 5 на най-купуван от жените в Америка.И жалко,че бил спрян от производство през 2011 г.
            Най-важното е теб да си те кефи и слуша,което явно е така,разбрано от постовете ти.Още дълго да си го караш !!
            [SIGPIC][/SIGPIC]0877368068 Зарие Дестанофф
            Всеки ден гледам "Отечествен фронт"...макар,че не го дават всеки ден...хъ-хъ.:|

            Коментар


            • #21
              От: Mitsubishi Endeavor 3.8 V6 AWD

              Благодаря на peterbg1 за пожеланията .. за частичния превод на статията и за мнението от “първа“ ръка.
              това ми напомня на един лаф от Банско: `Бе я не знам как е ... ама така - не е !`

              Държа да се извиня на тези които четат темата - но както казах бих искал да слагам полезна информация за модела, защото такава систематизирана просто няма. Не виждам нищо ценно в това някой да ми преразказва статия която има пусната по-горе или изказвания от сорта на `ми мен не ме кефи таа кола`
              Последно редактирано от Slick; 26-11-12, 08:49.

              Коментар


              • #22
                От: Mitsubishi Endeavor 3.8 V6 AWD

                Първоначално публикуван от peterbg1 Преглед на мнение
                Нещо ми е странен тоз..автомобил-не мога да го нарека джип ...
                Аз дотук не видях някой да претендира колата да е джип. Какво ти е толкова странното в един кросоувър?!? Естествено, че ще е голяма лека кола с 4х4. На повечето хора в "белите" страни не им и трябва нещо друго.
                Ние не сме неутрални!

                Коментар


                • #23
                  От: Mitsubishi Endeavor 3.8 V6 AWD

                  Привет

                  Първо - честито Със здраве да го караш.

                  За тези които не са чували никога за машината и я оприличават с джип - миии, да сте чували В Щатите това е един от най-разпространените модели на Мицубиши.

                  Конкретно за модела:

                  - Никога не съм имал такъв

                  - За сметка на това дълги години търкаляхме седан Мицубиши Диаманте (двигател 3.5, не 3.8. 3.8 двигателя го качиха на последния модел Диаманте с грозните фарове). Ще споделя неща които може да са общи между двете машини. Сравни дали проблемите и типово поведение на моята кола се забелязват при твоята машина.

                  - Спирачните дискове на всички дебели американски мицубишита са под-оразмерени. Просто навик. Моите ги кривях на поразия. Естествено, моето за беля беше австралийска сглобка за щатския пазар, с австралийски дискове. Твоето е вероятно щатска сглобка, може да изкараш късмет.

                  - За спирачните проблеми спомагаше невероятно "тъпата" автоматична скоростна кутия. Винаги се стремеше да мине на по-горна предавка. Никакъв "ум" при спускане на баири. При спиране на кръстовище ако седиш на D колата направо дърпаше напред. В смисъл - по-устремено от нормалното за автоматична кола. Отделно - веднъж включи ли на втора, трябваше почти да спреш за да се навие да включи обратно на първа. Независимо как го ръчкаш. В общи линии - трябваше да слезеш до скорости при които на първа ще си да речем под 3500 оборота, за да благоволи да включи на първа. В кръстовища си беше направо опасно на моменти.

                  - Твоята кутия има ръчен режим, това е направо манна небесна.

                  - Климатроник: ако имаш автоматичен режим и просто НЕ ИСКА да поддържа температурата която му зададеш (блъска или много топло, или много студено, и като работи в автоматичен режим - като се заслушаш непрекъснато цъка клапите от едно положение в друго нон стоп) - не ползвай автоматичен режим. На нашето се строшиха някакви джаджи по превключване на клапите, от постоянното превключване. А май си беше и крехка пластмаса цялата част. Та - ако не ти харесва климатроника в автоматичен режим - ползвай го в ръчен.

                  - При теб вероятно е различно, НО: при огромен процент от Диаманте-тата протича радиаторчето на парното. До тук добре, но капе върху едно реле което управлява автоматика. Въпросното пък, поне в нашия "мъдроавстралийски" вариант, не беше с найлонова защита. Съответно даде фира от водата. Осем долара реле, осемстотин долара работа по смяната (е, със смяна на радиаторчето на парното разбира се).

                  - На осмата година колата започна да пали много трудно при студено и влажно време. Подозирам кабели на свещите (като сменяхме колата дилъра ни я откупи и проблема остана негов).

                  - Внимавай при слагането на аларми, при нас пипа един "майстор" и нещо успя да прецака. Каквото и да направиш - колата просто "обичаше" да седи заключена. Отключиш ли - щракваше обратно на заключено. При диагностика даваше грешка с "компютъра" на врати, заключване и километраж. Не беше самия модул, а нещо предобрено при окабеляването от алармаджията. Така си я и продадохме.

                  Иначе всичко останало беше безкраен празник. Двигателят е приятен Мицубиши си е Мицубиши. При нас какъвто проблем имаше все беше от австралийците. Жалко че поради финансовите си проблеми в момента рискуват да напуснат американския пазар. В Европа не знам как са.
                  Издъних се на Тюринг теста

                  Коментар


                  • #24
                    От: Mitsubishi Endeavor 3.8 V6 AWD

                    Чавдаре - съвсем точно казано!

                    Гоблин - благодаря за пожеланията и описаните проблеми - някои от тях не че ги има то мисля че са латентни - като климатроника например - за охлаждане не съм засега но при затопляне пробвах автоматичната функция и нещо не ме впечатли. Затова съм го сложил на една позиция (прозорец и долу) и да се оправя. Така хем не ми запотява стъклото хем не ми духа в муцуната.

                    Тоз модел не тече парното но за сметка на това задръства отходния отвор на кутията на климатика и водата престава да се оттича където трябва ... лекува се. засега не ми се налага да му правя байпас .

                    Дисковете са ОК. Двойни вентилирани. Засега съм ок и не ми изглеждат сменяни. Обмислям вариянт за двойно вентилирани, пробити, прошнуровани, надрани сО диаманД и какво ли не още барабар със керамични накладки ... но по-нататък като им дойде време за смяна

                    Ск. кутия е добре според мен. Даже като чели има тенденцията да сваля предавки особено при движение по инерция. За включването на втора ... въртящия момент му е толкова нисък че на практика си работи без грижи .. ако го сритам да свали надолу - направо излита.

                    Пали си нормално почти без промна след смяна на свещите - кабели не съм сменял.

                    Четох за алармите и дистанционното палене. За щастие не мисля да слагам нито едното нито другото. А и има някаква защита - транспорндер ключ и т.н.

                    Независимо от гореописаните (за мен нито едно от тях не ми се е налагало да правя или поправям) да чукна на дърво

                    Коментар


                    • #25
                      От: Mitsubishi Endeavor 3.8 V6 AWD

                      Първоначално публикуван от Slick Преглед на мнение
                      Държа да се извиня на тези които четат темата - но както казах бих искал да слагам полезна информация за модела, защото такава систематизирана просто няма.
                      Има напълно систематизирано инфо за модела в "Mitchell On Demand", предназначено изключително за вашия континент, но е ясно че не може да се сложи тук, само ако има нужда и при запитване...

                      Коментар


                      • #26
                        От: Mitsubishi Endeavor 3.8 V6 AWD

                        За тези които се интересуват:
                        Сводка за разхода на камиончето ...пардон - колата ! от по-продължителна употреба в задръстване магистрално и градско (80% от пътя е rush hour трафик) - 15,6 л/100. Бензина 94 октана (води се премиум).

                        Коментар


                        • #27
                          От: Mitsubishi Endeavor 3.8 V6 AWD

                          Интересно... Имаш ли лепенка съветваща те да караш с високооктанов ?

                          В инструкцията на Диамантето пишеше изрично "Можете да карате с всякакъв октан бензин, но с нискооктанов колата ще е малко по-маломощна понеже запалването ще е в друг режим".

                          В Импрецата за сметка на това си беше задължителен "премиум", което на моменти си беше ядосващо за портфейла. Пусто че мерак се гаси знаеш с какво

                          PS: Северноамериканските октани са други. По европейските мерки тези 94 октана са някъде към 99. Горе-долу по тая схема е:

                          Северна Америка (AKI/PON) <> Европа (RON)

                          87 <> 91
                          89 <> 93
                          91 <> 95
                          93 <> 98
                          Последно редактирано от Goblin; 13-12-12, 19:05.
                          Издъних се на Тюринг теста

                          Коментар


                          • #28
                            От: Mitsubishi Endeavor 3.8 V6 AWD

                            Ехеее Goblin Този въпрос е Bang on! Както се казва.

                            В лепенка ньет, а по спомен в мануала казва както и ти си написал - желателно е. Не е задължително - но имате по-малко мощност и възможно чукане от мотора. По форумите (доколкото ги има) се водят спорове отдавна по този въпрос required или recommended е премиум горивото и няма еднозвачен отговор.

                            Според мен ако си FWD или го караш по магистрлала и ненатоварени пътища иможе да минеш метър и да си караш с обикновен. При мен (AWD и трафик) мисля е хубаво да си с по-доброто. Мотора е от спортен автомобил и там се търси и по-оптимално функциониране на мотора, а не да се прави че работи.

                            Тази сметка я правих още докато вземах решението дали ще е тази колата. Спрямо CR-V тази ми излиза с около 6$ на 100 км повече да я експлоатирам. Да, ама : за това получавам повече комфорт, място и много повече мощност. Освен това хонда в това състояние щеше да ми струва поне $5 -6 000 повече. Демек давам ги напред на продавача, мерси дет се казва. Тази ралика в цената между колите, която сега давам помалко в гориво ще ми се изравни едва след 90 000 км каране.
                            За бензина - разликата между 91 и 94 е 3 цента. (разликата между 87 стандартния и 91 е 12 цента и е твърда - без значение колко мърда основния бензин).

                            Не зная дали на всеки тази сметка излиза, но тук при мен с цените на труд, части и сервизи - да карам с най-доброто възможно гориво със сигурност ми пести от влизане в бокса.

                            Коментар


                            • #29
                              От: Mitsubishi Endeavor 3.8 V6 AWD

                              За протокола - Диамантето го карах само с най-евтиния бензин, и само в червеното на оборотомера - когато можеше. А често можеше

                              Друга кола която да вдига 140 на втора не съм имал. Е, не съм имал и друг четирискоростен автоматик .

                              Никога не е детонирала, никога нищо не е причуквало. Тия гадории си имат кусури, но електроника и инжекцион не са сред тях. Моята 2002ра модел беше със секвенциален инжекцион (не знам има ли кокретен термин на български), което тогава не беше чак толкова често срещано, и въобще - поне в това отношение двигателя е опасан с всякакви защити.
                              Издъних се на Тюринг теста

                              Коментар


                              • #30
                                От: Mitsubishi Endeavor 3.8 V6 AWD

                                Малко ъпдейт. Моторетката ми беше с 5W20, но минерално - слагано от тъпия дилър. .. и така два пъти
                                Малко ми го ядеше и в крайна сметка си сложих Кастрол Едж 5W20 пълна синтетика. За момента не съм установил загуби
                                Според мен дали поради това, а и дали поради по-добрия маслен филтър старта сутрин е по-добър.
                                Горивото в града продължава да върти 14 а извън е към 10 и половина. Повдигача не се чува .. освен съвсем леко и то при старта. Ще трябва да погледна аксесоарните ремъци, тъй като на студено ми присвирва в първата секунда като запаля.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X