Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Pinin - проблем с "вървенето", профилактика на ходова част и трансмисия

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Pinin - проблем с "вървенето", профилактика на ходова част и трансмисия

    Здравейте,

    От скоро притежавам Мицубиши Паджеро Пинин, 2000г, 1.8GDI, автоматик, Супер Селект, 95000км. Направих му добра, според мен, профилактика (имам списък, ако възникне като уточнение по повод тази тема), но ми остана да свърша две неща, за които имам нужда от помощ:

    1. Не-"вървене": чувствам колата мудна за мощността си, а двигателя -- необичащ работа под 4000об/м (след 4000 оборота става ракета). Колата посети официалния сервиз на Балканстар в София по повод други проблеми, където ми казаха, измежду другата свършена работа, че датчика на това колко гориво се подава към двигателя, показва винаги една и съща стойност, и това може да е знак за проблем в подаването на гориво, което се изразява в мудност и неравномерна работа на двигателя. Аз имам точно тези симптоми, а средният разход на гориво според компютъра след 5-6 измервания за 5000км (пълниш резервоар, нулиране на брояча, после на следващия резервоар -- пак нулираш) не мърда от 11.5л/100км. Питах тогава в Балканстар колко ще струва ремонта, те казаха "около 500лв", което и беше причината да не задълбая в проблема тогава (скъпо, особено на фона на дотогава изразходените средства за профилактика). Сега, обаче, искам да разреша проблема. Въпросът: някой от вас сблъсквал ли се е с подобен проблем, и как го е разрешил (и като извод, аз какво да направя)? Само да уточня, че колата не е OBDII-съвместима, а е MUT-2 или MUT-3 (ако стане въпрос за диагностика)...

    2. Профилактика, "част 2": на 90000км трябва да се направи профилактика на скоростната кутия. Нямам представа какво включва тя, но си преставям от смяна на масло, до отваряне, инспекция и поправка/замяна на износени части. Искам да се възползвам от момента и да направя профилактика (или поне преглед и смяна на масла) също на всички диференциали и раздатъчната кутия. Попълних уеб форма за връзка, писах електронна поща и звънях по телефона на "Джемини", на телефона или затварят, или не вдигат, на пощата не са ми отговорили... Въпросът: къде мога да направя такава профилактика, и какво бихте посъветвали да включва тя?

    Благодаря предварително за отговорите. Желая ви приятен ден!

  • #2
    От: Pinin - проблем с "вървенето", профилактика на ходова част и трансмисия

    Здрасти, много добре си формулирал въпросите. За съжаление за Пинин тук въпросите са доста повече от отговорите. Не е много популярен тук.

    че датчика на това колко гориво се подава към двигателя, показва винаги една и съща стойност, и това може да е знак за проблем в подаването на гориво, което се изразява в мудност и неравномерна работа на двигателя.
    Доколкото виждам от схемите, няма такъв датчик. Има само датчик за налягане на горивото. Другите са на въздуха - температура, налягане и MAF. Останалите са за позиция - на кол. и разпр. валове; тротъл педал и мотор позишън...
    Ако си решил сам да се справяш с проблема, първо уточни за кой точно датчик става дума чрез самодиагностиката и тогава го търси и сменявай.

    Коментар


    • #3
      От: Pinin - проблем с "вървенето", профилактика на ходова част и трансмисия

      Разгледай и Митсубиши форума. Може да излезе нещо.
      Hyundai Tucson JM 2.0 CRDI 4WD

      Коментар


      • #4
        От: Pinin - проблем с "вървенето", профилактика на ходова част и трансмисия

        Здравейте отново,

        В Мицубиши форума помогнаха Един от съфорумниците там закачи откачения (не знам дали "откачилия се" или "забравения след първия ремонт") датчик за налягането и донастрои подаването на гориво. Също, смени маслата на диференциалите и скоростната и раздатъчна кутии. Като резултат, поведението на колата осезаемо се подобри -- малко по-добра динамика, осезаемо по-тиха работа, по-незабележимо и по-навременно сменяне на предавки. Неспокойната работа на двигателя в спряло състояние не изчезна съвсем, но ще изчакам да застуди, и ако проблемът се задълбочи, тогава ще му обръщам внимание.

        Последният "наследен" проблем е необичайна вибрация на волана (само на волана, колата не се тресе), която се появява м/у 90 и 110 км/ч, и то не винаги (бих казал "само при ускорение и само при изкачване", но не ми е останало време да я карам само за да изследвам как се държи точно, така че ще правяоще опити). Автомобилът мина регулиране на сходимостта на преден и заден мост след "основната профилактика", също направих баланс на гумите, но това не помогна. Колегата от Мицубиши форума прегледа ходовата част, но не откри нещо не в ред. Ако някой има идея каква може да е причината, бих бил благодарен да я сподели...

        Коментар

        Активност за темата

        Свий

        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

        Зареждам...
        X