Обява

Свий
Няма добавени обяви.

История

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • История

    Японская машиностроительная компания "Мицубиси" дебютировала в автомобильном мире в 1917 году, начав производство легковой модели "А" - копии итальянского ФИАТа Дзеро (FIAT Zero). Удалось продать 20 таких машин. С 1921 года фирма выпускала автобусы и грузовики, а в 1934 году изготовила несколько образцов первого в Японии полноприводного легкового автомобиля "РХ-33".

    После второй мировой войны "Мицубиси" потребовалось почти целое десятилетие, чтобы восстановить свои разрушенные предприятия. В 1959 году фирма вновь приступила к производству легковых машин. На рынок выпустили микролитражный 4-местный седан с 2-цилиндровым двигателем воздушного охлаждения в 500 см3. В 60-е годы основу программы составляли известные и сегодня модели - миниатюрная "Миника" (Minica) с мотором рабочим объемом всего 356 см3 и малолитражный "Кольт" (Colt), который предлагался тогда с двухтактным двигателем мощностью 41 л.с.

    В 70-е годы "Мицубиси" выпускала более солидные автомобили с объемом двигателей 1088 и 1189 см3. Тогда же появился седан среднего класса Талант" (Galant), который по соглашению с американским концерном "Крайслер" (Chrysler) продавался в США под маркой "Додж" (Dodge). В 1973 году на базе "Кольта" был создан популярный автомобиль "Лансер" (Lancer) с рабочим объемом двигателей 1,2-1,5 л. В 1977 году увидел свет представительский автомобиль "Дебонэйр" (Debonair) с автоматической коробкой передач. Средний класс пополнился моделью "Челесте" (Celeste), к которой позднее присоединились модели "Сигма" (Sigma) и "Лямбда" (Lambda) с 2-литровыми двигателями, имевшими верхние распределительные валы. В 1978 году появился автомобиль "Саппоро" (Sapporo) с независимой пружинной подвеской передних и задних колес. В том же году "Мицубиси выпустила переднеприводный легковой "Мираж" (Mirage) с поперечным расположением двигателя. В 80-е годы основу программы "Мицубиси" составляли три популярные модели: 3-дверная "Кольт", 4-дверная "Лансер", а также "Талант" среднего класса. В это десятилетие фирма активно развивала свою программу, строила новые предприятия в Японии и за границей, успешно участвовала в ралли и межконтинентальных пробегах.

    Сегодня "Мицубиси" производит обширную гамму легковых автомобилей практически всех типов и любого назначения. Программу открывают микроавтомобили семейства "Миника", оснащаемые высокофорсированными 3- и 4-цилиндровыми двигателями рабочим объемом всего 659 и 657 см3 мощностью от 40 до 64 л.с. Основная часть производственной программы - переднеприводные модели малого и среднего классов. Семейство моделей малого класса "Мираж'У'Кольт"/ "Лансер" с 3-, 4- и 5-дверными кузовами последнего поколения (1995 год) предлагается с бензиновыми и дизельными двигателями рабочим объемом 1,3-2,0 л мощностью 75-205 л.с.

    С 1995 года "Мицубиси" специально для европейского рынка совместно с компанией "Вольво" (Volvo) и правительством Нидерландов (на территории последней)производит семейство моделей среднего класса "Каризма" (Саrisma) с 1,6-1,9-литровыми моторами в 90-140 л.с.

    Модель "Талант" 8-го поколения заслуженно завоевала в Японии титул "Автомобиль 1996/1997 гг." Выпускаются машины с кузовами седан и универсал, с 4- и 6-цилиндровыми (V6) двигателями рабочим объемом 1,8-2,5 л мощностью 90-280 л.с.

    Модели более высокого класса и тоже переднеприводной компоновки серий "Диамант"/"Сигма" (Diamante/Sigma) и "Дебонейр" комплектуются только моторами V6 в 2,5-3,5 л мощностью 170-260 л.с.

    Программа спортивных моделей сформировалась только в начале 90-х годов. Она включает переднеприводные и полноприводные купе серий "Эклипс" (Eclipse), "FTO" и "GTO/3000GT". Первое поколение "Эклипс" на шасси "Талант" было показано в конце 1989 года. Автомобили производятся в основном для американского рынка. "Мицубиси Эклипс" является базовым шасси для аналогичной "крайслеровской" модели "Игл Тэлон" (Eagle Talon). Обе серии моделей оснащаются бензиновыми 2-литровыми двигателями мощностью 140-213 л.с. (последний с турбонаддувом).

    Для японского рынка с 1994 года производится аналогичмая модель "FTO" с 4- и 6-цилиндровыми моторами в 1,8 и 2,0 л мощностью 125-200 л.с.

    Наиболее мощные модели "СТО" и "3000GT" выпускаются с 1990 года, в исполнениях 1997 года оборудуются только 3,0-литровыми двигателями V6 мощностью 224 и 286 л.с. (последний с турбонаддувом). В период 1990-1996 годов "3000GT" с незначительными изменениями была известна в США как "Додж Стеле" (Dodge Stealth).

    Все более важную роль в производственной программе играют многоцелевые полноприводные легковые автомобили, главным из которых является известный "Паджеро" (Pajero), выпускающийся с 1982 года. Сегодня он предлагается с 3- и 5-дверными кузовами на 5-7 мест с бензиновыми и дизельными двигателями рабочим объемом 2,4-3,5 л мощностью 99-194 л.с. В некоторых странах он известен как "Монтеро" (Montero). Всемирную славу серии "Паджеро" принесли многократные победы в рейде-марафоне Париж-Дакар, в котором специальные варианты этих машин принимают участие с 1983 года.

    Специально для японского рынка производятся две малогабаритные модели "Паджеро Мини" (Mini) и "Паджеро Юниор" (Junior) с моторами рабочим объемом 659 и 1095 см3 мощностью 54-80 л.с. Летом 1996 года на шасси "Паджеро" появился более комфортабельный 5-дверный универсал "Челленджер" (Challenger), известный в США с 1997 года как "Монтеро". От базового "Паджеро" он отличается видоизмененным кузовом и постоянно включенным приводом всех колес. Гамма силовых агрегатов дает возможность выбрать автомобили с 4- и 6-цилиндровыми бензиновыми и дизельными двигателями в 2,4-3,0 л мощностью 105-185 л.с.

    Кроме этого, компания производит три семейства универсалов повышенной вместимости (УПВ). К хорошо известному с 1983 года семейству "Спейс Вэгон"/"Чэриот" (Space Wagon/Chariot) в 1991-м прибавилось чуть меньшее, но аналогичное по конструкции семейство "Спейс Раннер" (Runner), известное в Японии как RVR. Эти передне- и полноприводные модели по своим эксплуатационным характеристикам мало чем отличаются от легковых автомобилей и оснащаются 1,8-2,0-литровыми моторами в 82-160 л.с. С мая 1994 года на шасси "Паджеро" предлагаются вместительные 6-9 местные УПВ типа "Спейс Гир"/"1400 Вэгон" (Space Gear/L400 Wagon) с бензиновыми и дизельными двигателями в 2,0-2,5 л мощностью 100-128 л.с.
    Танки грязи не боятся!

  • #2
    До: История

    това не трябва ли да е на български
    Bertone freeclimber 1.8 115hp

    Коментар


    • #3
      До: История

      Нищо лошо няма да е на Български. Уважаемия ни колега KamAZadjiq го е намерил и го е публикувал тук. Сега някой пък може да вземе и да го преведе за обща полза... Например вие щом имате желание да е на Български...
      VPetrov.photography

      Коментар


      • #4
        До: История

        историята я има на български във форума на мицубиши, и не е ли редно във форума да се пише на български, че утре може да качите и на японски , сами ли ще си го превеждаме
        Bertone freeclimber 1.8 115hp

        Коментар


        • #5
          До: История

          Първоначално публикуван от sapporo Преглед на мнение
          историята я има на български във форума на мицубиши, и не е ли редно във форума да се пише на български, че утре може да качите и на японски , сами ли ще си го превеждаме
          като я има на български що не я качиш.

          Коментар


          • #6
            До: История

            http://www.mitsubishibg.com/forum/in...?showtopic=876
            Bertone freeclimber 1.8 115hp

            Коментар


            • #7
              До: История

              Аз преведох и горната статия защото източниците може да са различни, а и нямам разрешението на Big boss от mitsubishibg.com/forum/ да копирам тук неговия труд


              "Японската машиностроителна компания Мицубиши дебютира в автомобилния свят през 1917 година, започвайки с производството на лекия модел "А" - копие на италианския Фиат Зеро (Fiat Zero). Успели да продадат 20 такива машини. От 1921 г. фирмата произвеждала автобуси и камиони, а през 1934 год. направила няколко образци на първия в Япония лек автомобил с 4Х4 задвижване "РХ-33".
              След втората световна война на "Мицубиши" им е необходимо почти цяло десетилетие за да възстановят своите разрушени предприятия. През 1959 год. фирмата отново пристъпила към производство на леки автомобили. На пазара се появил малолитражния 4-местен седан с двуцилиндров двигател с въздушно охлаждане и 500 см3. През 60-те години в основната програма били известни и сега модели - миниатюрната "Миника" (Minica) с мотор с работен обем само 356 см3 и малолитражния "Колт" (Colt), който се предлага тогава с двутактов двигател с мощност 41 к.с.
              През 70-те години Мицубиши произвеждала по-солидни автомобили с обем на двигателите 1088 и 1189 см3. Тогава се появява седанът Галант "Galant", който по споразумение с американския концерн Крайслер се продавал САЩ под марката Додж (Dodge). През 1973 год. на базата на Колт бил създаден
              популярния автомобил Лансер с работен обем на двигателите 1.2 - 1.5 л. През 1977 год. бял свят вижда и представителния автомобил Дебонейр, към който после се присъединили моделите Сигма и Ламбда с двулитрови двигатели, снабдени с горни разпределителни валове. През 1978 год. се появява автомобилът Сапоро с независимо пружинно окачване на предния и задния мостове. В същата година Мицубиши пуска и машина с предно предаване и напречно разположен отпред двигател - Мираж. През 80-те години в програмата на Мицубиши влизали трите популярни модели: 3-вратия Колт, 4-вратия
              Лансер, а също и Галант в средния клас. В това десетилетие фирмата активно развивала своята програма, строила нови заводи в Япония и зад граница, успешно участвала в ралита и междуконтинентални състезания.
              Сега Мицубиши произвежда обширна гама леки автомобили от практически всички видове и с всякакво предназначение. Гамата започва с микроавтомобилите Миника, снабдени с високофорсирани 3- и 4-цилиндрови двигатели с работен обем 659 и 657 см3 с мощности от 40 до 64 к.с. Основна част на производствената програма са модели от малкия и среден клас с предно задвижване. Семейството на моделите от малкия клас Мираж/Колт/Лансер с 3-, 4-, 5- врати от последно поколение (1995 г. - статията е стара!) се предлагат с бензинови и дизелови двигатели с работен обем 1.3 - 2.0 л. и мощности 75 - 205 к.с.
              От 1995 г. Мицубиши специално за европейския пазар съвместно с компанията Волво и правителството на Холандия (на територията на последната) произвеждат семейство модели от средния клас Каризма с 1.6 - 1.9 литрови двигатели с 90 - 140 к.с.
              Моделът Галант от 8-мо поколение заслужено завоюва в Япония титлата "Автомобил на 1996/1997 г." Произвеждани са коли с купе седан и универсал, с 4- и 6-цилиндрови (V6) двигатели с работен обем 1.8 - 2.5 л. и мощности 90 - 280 к.с.
              Моделите от по-високия клас и също с предно предаване от серията Сигма / Диамант и Дебонейр се комплектуват само с двигатели V6 с 2.5 - 3.5 л. и мощност 170 - 260 к.с.
              Програмата на спортните автомобили е сформирана в началото на 90-те години. Тя включва купето Еклипс с предно и 4х4 задвижване, FTO и GTO/3000GT. Първото поколение Еклипс е на шасито на Галант и е показано в края на 1989 год. Автомобила е произвеждан основно за американския пазар.

              Мицубиши Еклипс се явява прототип на модела на Крайслер Игъл Талон. И двете серий модели имат бензинов двулитров двигател с мощност 140 - 213 к.с. (последния с турбокомпресор)
              За японския пазар от 1994 г. се произвежда аналогичния модел FTO с 4- и 6-цилиндрови мотори с 1.8 - 2.0 л. и мощност 125 - 200 к.с.
              Най-мощните модели GTO и 3000GT се произвеждат от 1990 г., а от 1997 г. се оборудват само с 3.0 -литрови двигатели V6 с мощност 224 и 286 к.с. (втория с турбо). В периода 1990 - 1996 г. 3000GT е известен в САЩ като Додж Стелт с незначителни изменения.
              Все по-важна роля в производствената програма играят 4Х4 моделите, главният от които - Паджеро се произвежда от 1982 г. Сега той се предлага с 3- и 5- врати и 5 - 7 места с бензинови и дизелови двигатели с работен обем 2.4 - 3.5 литра и мощности 99 - 194 к.с. В някои страни той е известен като Монтеро. Световна слава на Паджеро донасят многократните победи в рали Париж- Дакар, в което специални варианти на тези машини участват от 1983 г.
              Специално за японския пазар се произвеждат два малогабаритни модела Паджеро Мини и Паджеро Джуниър с мотори с работен обем 659 и 1095 к.с. с мощности 54 - 80 к.с. През лятото на 1996 г. на шасито на Паджеро се появява по-комфортния универсал Челенджър, известен в САЩ от 1997 г. като Монтеро. От базовото Паджеро той се различава с видоизменено купе и перманентно 4Х4. Гамата на силовите агрегати дава възможност за избор между 4- и 6-цилиндрови бензинови и дизелови двигатели от 2.4 до 3.0 л. и мощности 105 - 185 к.с.
              Освен това фирмата предлага три семейства комбита с повишен обем. Към добре известния от 1983 г. Спейс Вагон през 1991 г. се добавя малко по-малкия, но аналогичен по конструкция Спейс Рънър, известен в Япония като RVR. Тези модели с предно и 4Х4 предаване по своите характеристики малко се отличават от лек автомобил и имат 1.8 - 2.0 литрови мотори с 80 - 162 к.с. От май 1994 г. на шасито на Паджеро се предлагат голямообемните комбита Спейс Гиър/Л400 Вагон с бензинови и дизелови двигатели 2.0 - 2.5 л. и мощности 100 - 128 к.с."

              Коментар


              • #8
                До: История

                това е друго, вече разбирам какво пише, значи аз карам първото мицу с независимо окачване
                Bertone freeclimber 1.8 115hp

                Коментар


                • #9
                  До: История

                  Браво !!! ..... за превода ...... изпревари ме ..
                  Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

                  Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X