Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Съвет за шаси Паджеро II 97

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Съвет за шаси Паджеро II 97

    Здравейте,
    Наскоро се сдобих с Паджеро 97 година, малко импулсивно го взех и май не дооцених проблема с ръждата по шасито. Първоначално забелязах наличието на такава, но ми се стори нормално, впоследствие след като обиколих няколко сервиза и успях да разгледам по обстойно колата на подемник, се оказа че шасито е доста ръждясало и се нуждае или от сериозен ремонт или изцяло от подмяна. Колата е била пръскана отдолу направо върху ръждата и не се е виждало всичко. Какво ще ме посъветвате, стрували си инвестиция в смяната на шаси и можели да се намери подобно по моргите??? Колко би струвала смяната на шасито и самото шаси??? Има ли смисъл си да пробвам да закърпвам сегашното шаси??
    Колата е предимно да се стига с нея до вилата, където има 1500м черен път, по който минава и лека кола, и за зимата да се ходи по планините на сноуборд. За сега не се предвиждат сериозни офроуд трасета.

    Благодаря Ви, дано не досаждам с толкова лаични въпроси.

  • #2
    До: Съвет за шаси Паджеро II 97

    едва ли на 10 годишна кола ще е изгнило шасито, за ръжда е нормално. Добре е ръждата да е третираш с ръждопреобразовател. Има вариант да се разглоби и да го минеш на пясъкоструй и да го направиш както трябва
    Bertone freeclimber 1.8 115hp

    Коментар


    • #3
      До: Съвет за шаси Паджеро II 97

      Абе виждали сме и на 3 години изгнило до дупки шаси от Австрия... И то пак на японска кола...
      Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

      Коментар


      • #4
        До: Съвет за шаси Паджеро II 97

        то ще е било на японска лада нива
        Bertone freeclimber 1.8 115hp

        Коментар


        • #5
          До: Съвет за шаси Паджеро II 97

          Пикап беше, няма да казвам на коя фирма че ще ме бият...
          Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

          Коментар


          • #6
            До: Съвет за шаси Паджеро II 97

            Първоначално публикуван от Житомир Преглед на мнение
            Има ли смисъл си да пробвам да закърпвам сегашното шаси??
            Да, има, ако дупките са малко и не са на критични (силови) места. Ако се е скапало тотално моя съвет е да пробваш да се отървеш, иначе приключението е голямо!

            Коментар


            • #7
              До: Съвет за шаси Паджеро II 97

              Има дупки само на две места, и аз не знам как е възможно на десет години. По-голямата дупка е зад предният калник. Всичко отдолу си е ръждясало много стабилно, а купето и салона са доста запазени, имам съмнения че е била удавяна тази колица.... или в Австрия зимата по шосетата хвърлят някаква сериозна химия. Купето е пребоядисано, но едва ли в България.
              Има ли смисъл да се откача купето за да се обработи п качествено шасито или е голяма хамалогия??

              Коментар


              • #8
                До: Съвет за шаси Паджеро II 97

                Да, и химията е голяма, но и други неща има щом е пребоядисван целия... Трудно се дава съвет от далече. По-добре да го види спец, да ти назове цена за нещата, които предстоят и тогава решаваш

                Коментар


                • #9
                  До: Съвет за шаси Паджеро II 97

                  Първоначално публикуван от Житомир Преглед на мнение
                  Има дупки само на две места, и аз не знам как е възможно на десет години. По-голямата дупка е зад предният калник. Всичко отдолу си е ръждясало много стабилно, а купето и салона са доста запазени, имам съмнения че е била удавяна тази колица.... или в Австрия зимата по шосетата хвърлят някаква сериозна химия. Купето е пребоядисано, но едва ли в България.
                  Има ли смисъл да се откача купето за да се обработи п качествено шасито или е голяма хамалогия??
                  най кадърно става със сваляне на купето от шасито.който ти разправя че може да го направи с несваляне кадърно те лъже.ама струва пари и то доста.и поне 20 дена работа.смятай го .ама след това ще е като от завода ако не и по добре.

                  Коментар


                  • #10
                    До: Съвет за шаси Паджеро II 97

                    Някаква идея за компетентен сервиз в София, който би могъл да закърпи положението да изкара поне година две?

                    Коментар


                    • #11
                      До: Съвет за шаси Паджеро II 97

                      Ако не можеш да си го направиш сам не се захващай с това....
                      Обикновено под "кърпене на шаси" повечето майстори разбират затваряне на дупките, което с нищо не подобрява нещата. Това е носеща конструкция, която не се оправя с козметика. Аз си направих сам шаси, но никога вече няма да повторя тази манипулация. Много е чанчът и трябва супер прецизност за да спазиш ТОЧНО геомертията на оригиналното. Друг ключов момент е материалът и оборудването.
                      Помисли дали си готов на подобно приключение.
                      Почти никой сервиз не се хваща с такава дейност. Всеки предпочита да опъва ударени коли, вместо да кърпи гнили. На мен ми костваше 2 месеца робски труд след работа. Резултатът е добър, но и усилията са огромни...
                      Защо не опиташ да намериш шаси от Паджеро с по-малко поражения?
                      На Исусуто ми шасито беше наистина неспасяемо...
                      "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                      Коментар


                      • #12
                        До: Съвет за шаси Паджеро II 97

                        Здравейте,

                        Бих желал да споделя още едно мнение.

                        А защо да не си го подсили + закърпи човека и да го поцинкова цялото, във вана за горещо поцинковане...

                        Поздрави,
                        Бъдете живи и здрави!

                        Коментар


                        • #13
                          До: Съвет за шаси Паджеро II 97

                          Първоначално публикуван от BatGeorgeone Преглед на мнение
                          Здравейте,

                          Бих желал да споделя още едно мнение.

                          А защо да не си го подсили + закърпи човека и да го поцинкова цялото, във вана за горещо поцинковане...

                          Поздрави,
                          Трябва да прецениш добре дали може да мине с някаква временна консервация ако не са сериозно засегнати основни структури на рамата.
                          Защото слагането на кръпки върху гнил метал има много краткотраен ефект и отвън изглежда здраво, но отвътре е гнило. Обикновено се троши непосредствено до кръпката. Поне при моето имаше такъв ефект...
                          Освен това поцинковането на гнили железа не е особено смислено.
                          В определени участъци моето шаси изглеждаше здраво отвън, но при разрязването се оказа, че там където е било дебело 3мм корозията отвътре го е направила под милиметър
                          Та дори да сложиш здрава кръпка, когато тя няма за какво неизгнило да се завари резултатът е само козметичен и се усеща при първото по-сериозно окантарване или дупка...
                          Друг ефект е, че корозията е силно заразна и при контакт с ръжда и здравият метал заминава за норматив... В повечето случаи химията не помага - особено, когато я нанасяш върху силно поразен метал.
                          "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                          Коментар


                          • #14
                            До: Съвет за шаси Паджеро II 97

                            Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
                            Трябва да прецениш добре дали може да мине с някаква временна консервация ако не са сериозно засегнати основни структури на рамата.
                            Защото слагането на кръпки върху гнил метал има много краткотраен ефект и отвън изглежда здраво, но отвътре е гнило. Обикновено се троши непосредствено до кръпката. Поне при моето имаше такъв ефект...
                            Освен това поцинковането на гнили железа не е особено смислено.
                            В определени участъци моето шаси изглеждаше здраво отвън, но при разрязването се оказа, че там където е било дебело 3мм корозията отвътре го е направила под милиметър
                            Та дори да сложиш здрава кръпка, когато тя няма за какво неизгнило да се завари резултатът е само козметичен и се усеща при първото по-сериозно окантарване или дупка...
                            Друг ефект е, че корозията е силно заразна и при контакт с ръжда и здравият метал заминава за норматив... В повечето случаи химията не помага - особено, когато я нанасяш върху силно поразен метал.
                            Ето,ти напълно точно си изяснил причините повечето "мойстори"да избягват "кърпенето".Тръгваики от 3мм-ва дупчица,сменяш няколко дециметра ламарина,и най-лошото е ,че ефекта е съмнителен.
                            Поздрави.
                            Онзи,който не слуша съвети е обречен да слуша упреци.

                            Коментар


                            • #15
                              До: Съвет за шаси Паджеро II 97

                              съвет няма да давам щото има по знаещи
                              но искам да споделя впечатление
                              вчера един колега взе мицубиши паджеро 2.8 98 година - къса база и естествено го вкара при нас в гаража за оглед
                              външен вид - перфектен ---няма никъде одраскано
                              гланца на боята е перфектен детайлите се водят идеално
                              стойката на колата е добра
                              с две думи на пръв поглед перфектна джипка
                              оглед на двигателя - всичко ок
                              окачването също
                              скорости 4х4 - ок
                              обаче - както винаги има едно гадно обаче
                              шасито беше прясно боядисано направо върху ръжда на доста места
                              а на някои места върху откровен гнилоч
                              това ни откритие свали умивката на колегата ни
                              както и нашата
                              просто се оказа че шасито противно на очакванията вече беше тръгнало да не казвам пристигнало
                              бившият собственик беше позапълнил с болкит няколко по фрапантни дупки и след то ва пръснал под калниците и отдолу с черна боя

                              неприятна констатация - може да кара и така ама не много дълго
                              остава неприятното чувство че си прекаран и че има недобросъвестни продавачи
                              BMW X6

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X