Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Галопер 2.5 TDI не пали !

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Галопер 2.5 TDI не пали !

    Здравейте ,понеже галопера 2.5 TDI е като паджеро 1 да питам във вашия раздел,вчера не запали,карам го с отработено масло,реших че се е здръстил горивния филтър,свалих го,изсипах всичко от него ,продухах до резервоара с компресора и нямаше запушване/затлачване.....Надух с уста горивния филтър и въздух минаваше през него....След това надух резервоара с компресора като уплатних капачката с парцали да качи гориво (масло 80% и 20% нафта) до филтъра, пробвах да запали,въртях около 1-2 мин. с малки почивки...развих горивния филтър и нямаше гориво вътре.....Нивото на маслото в резервоара е почти до горе....Четох че някои колеги се оплакват че при ниско ниво помпата трудно засмуква....В интерес на истината над една година го карам с отработено масло но никога не съм го оставял да падне почти до нулата досега.(криза ...и маслото взе да свършва)..предишния ден изминах над 300 км. в централен балкан,направи ми впечатление че през деня започна да пали с повече въртене,даже от втория път ....по принцип пали от четвърт както се казва......Взел съм филтър вече ....Обаче ме съмнява проблема да е в него.Мисля си че дори да не качва гориво...трябваше да припали и гасне при условие че е влязъл на собствен ход в гаража без и най малки признаци за непалене....Сега се сещам че не съм проверил обратната нафта...Някакви идеи ще са ми от полза,въпроса не е спешен,джипа е втора кола в гаража е ,мога да го разглабям през почивните дни колкото трябва .....добре че отказа да пали на възможно най-подходящото място инъче не ми се мислеше !


    п.п 4D56 е мотора..Това е помпата.....! Може ли също някой да покаже този "стоп клапан" къде се намира !

    Последно редактирано от Roninn; 30-07-12, 23:46.
    Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
    Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
    Анатолий Пейчинов o8875о9815
    https://dvrbg.com/

  • #2
    От: Галопер 2.5 TDI не пали !

    Стоп клапана се намира отгоре на елемента, от който излизат тръбичките към дюзите. Не се вижда на тази снимка, но това трябва да му е кабелчето
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:50257803416865857991284319574P6wJrvsAFwVcouqgwX3D.JPG
Прегледи:1
Размер:133.3 КБ
ID:5395568
    Y61

    Коментар


    • #3
      От: Галопер 2.5 TDI не пали !

      Мерси колега,днес след работа ще ходя да го видя !
      Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
      Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
      Анатолий Пейчинов o8875о9815
      https://dvrbg.com/

      Коментар


      • #4
        От: Галопер 2.5 TDI не пали !

        Добре де. Като въртиш изобщо нищо ли не излиза през ауспуха?
        Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

        тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

        Коментар


        • #5
          От: Галопер 2.5 TDI не пали !

          Някои модели имат много фина цедка на щуцера на входа на помпата. Като развиеш щуцера /внимавай да не изтървеш медните уплътнители/ вътре се вижда един малък филтър с формата на чашка /вади се с пинцети/ Също така има цедка в резервоара. Като махнеш мокета на багажника има капаче/почти зад самата седалка/. Като го развиеш стигаш до резервоара.
          На сърбела майката му е чесането.
          Борислав Борисов Русе О885 О37815

          Коментар


          • #6
            От: Галопер 2.5 TDI не пали !

            Първоначално публикуван от Стоян Боюков-Sariones Преглед на мнение
            Добре де. Като въртиш изобщо нищо ли не излиза през ауспуха?
            Нищо....

            Първоначално публикуван от borko_ruse Преглед на мнение
            Някои модели имат много фина цедка на щуцера на входа на помпата. Като развиеш щуцера /внимавай да не изтървеш медните уплътнители/ вътре се вижда един малък филтър с формата на чашка /вади се с пинцети/ Също така има цедка в резервоара. Като махнеш мокета на багажника има капаче/почти зад самата седалка/. Като го развиеш стигаш до резервоара.
            При мен на щуцера към помпата няма цедка...виж за резервоара ще видя !

            Вчера минах на път за работа да видя дали има + на стоп клапана ....има...През почивните дни ще разглабям да видя къде е проблема !
            Смятам да подам нафта директно на помпата през една бутилка и ако не ,обръщам внимание на помпа,клапан и т.н
            Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
            Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
            Анатолий Пейчинов o8875о9815
            https://dvrbg.com/

            Коментар


            • #7
              От: Галопер 2.5 TDI не пали !

              Първоначално публикуван от Roninn Преглед на мнение
              ....
              ...При мен на щуцера към помпата няма цедка...виж за резервоара ще видя !

              ......
              По принцип цедката може да се намира и на друго място. http://www.offroad-bulgaria.com/show...40#post1756140
              Ма що не пробваш прозрачни маркучи? Най-бързо показва.
              Сега като се замисля верно може да е от клапана. Ето ти принципно къде се намира. http://www.offroad-bulgaria.com/show...06#post1641806
              Може пък да е заял нещо!?
              Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

              тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

              Коментар


              • #8
                От: Галопер 2.5 TDI не пали !

                Здрасти,преди малко се прибрах от гаража,галопера вече пали ! Откачих маркучите от филтъра и закачих фуния на входа на ГНП-то,налях нафта и въртене......нищо....само нафтата изчезна !
                Налях пак и въртене,нищо.....! И така 5-6 пъти....опитах да сваля стоп клапана,ключ 23 мм. ама трудна работа ....Обаче клапана чука.....! Работи....
                Надух с компресора входа на ГНП-то...само нафтата се газира и леко бълбукаше в резервоара....Даже върна в маркуча нафта.....
                Вече оглеждах как да свалям помпата и си викам да видя обратната нафта как тече през нея та ми изчезва нафтата на входа.......обаче в обратната нафта не тече нищо........

                Гледам за течове,няма...наливам още нафта в фунията и изчезва....пак наливам и пак изчезва .След малко припука.........!
                Налях още веднъж и взе че запали от раз,без газ щото съм откачил жилото....!
                Оставих така да прекара 200-300 мл.нафта за около 20 мин. работа на място...През това време откачих обратната нафта и там при работещ мотор капе една капка примерно на 10 секунди...


                Това ли е дебита на обратната нафта !Според мен помпата беше суха...дали от ниското ниво в резервоара не е могла да засмуче или от някакво запушване неразбрах... ?Обаче бая зор ми даде....С две думи обезвъздуших помпата с директно подаване на нафта на входа на ГНП-то и откачена тръба на дюзите и така !
                Последно редактирано от Roninn; 03-08-12, 00:22.
                Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                Анатолий Пейчинов o8875о9815
                https://dvrbg.com/

                Коментар


                • #9
                  От: Галопер 2.5 TDI не пали !

                  От първия път който ми направи проблем,едва вчера установих от къде идва същинския проблем ....! Както казах карам с 100% отработено масло,не го филтрирам,само го оставям да преседи месец във варела,запали ли веднъж ,няма никакъв проблем повече,ако ще и 100 пъти да го паля гася,обаче изстине ли и всичко започва от начало.Сложих туба с фуния на входа на гнп-то и така паля от четвърт оборот без проблем,стига преди да съм го загасил предишния ден да съм подал чиста нафта,ако го оставя на масло и изстине....няма палене докъто не развия тръбите към дюзите и не подавам чиста нафта на гнп-то и не убия акумулатора от въртене,както и докъто не ми пропуши стартера .....Установих че стоп клапана не отваря когато има гъсто масло,пробвах нарочно да го оставя с масло и сутрин с духалката 30 минути да духа в помпата и пали на масло от раз......Те това ми скъса нервите 4 месеца !А клапана се чува че цъка.Вече така се ушлайфах с смяната на маркучите,че ги прехвърлям за под 30 секунди !Обаче ми омръзна пръстите да ми се цепи кожата !
                  Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                  Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                  Анатолий Пейчинов o8875о9815
                  https://dvrbg.com/

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X