Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Pajero 2.8 TD с двигател 4M40 проблем с ГНП вероятно

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Pajero 2.8 TD с двигател 4M40 проблем с ГНП вероятно

    Здравейте колеги, от два месеца се блъскам със следния проблем:
    При студен двигател колата върви тръгва от място и ускорява нормално. След като загрее ( след 1-2 км долу горе) започва да не ускорява нормално, особено при тръгване от място, колкото и да натискаш педала оборотите не се увеличават за около 30 сек и чак след това тръгва, ако пък си спрял на наклон няма тръгване въобще, колкото и малък да е. Ако се поддържат оборотите над 1200 няма проблем и по равно и по наклон. Подозренията са за проблем с аванса на ГНП.
    Моля за коментар дали това всъщност е проблема.

  • #2
    От: Pajero 2.8 TD с двигател 4M40 проблем с ГНП вероятно

    Много важно е в случая да се отбележи помпата с електронно управление ли е, или не.

    Коментар


    • #3
      От: Pajero 2.8 TD с двигател 4M40 проблем с ГНП вероятно

      Ами смесено е има жило но има и електроника и връзка със скоростната кутия.
      Пропуснах да кажа че е автомат и според специалистите в кутията няма проблем.

      Коментар


      • #4
        От: Pajero 2.8 TD с двигател 4M40 проблем с ГНП вероятно

        Точно така се държи, когато ГНП-то засмуква въздух през семеринга на оста!
        Помпа долу, сменяй и ..... черпи.
        Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

        Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

        Коментар


        • #5
          От: Pajero 2.8 TD с двигател 4M40 проблем с ГНП вероятно

          Смених го вече колега и датчик за температурата на водата смених, все тая

          Коментар


          • #6
            От: Pajero 2.8 TD с двигател 4M40 проблем с ГНП вероятно

            И все пак много прилича на дърпане на въздух отнякъде. Може да се направи опитът с прозрачните маркучи. Някакво тракане, пушеци, нещо?

            Коментар


            • #7
              От: Pajero 2.8 TD с двигател 4M40 проблем с ГНП вероятно

              Имаше всичко-сиво черен пушек, претракване при форсиране, но всичко е оправено. Карах и с туба вързана направо с помпата даже и без филтър, все тая

              Коментар


              • #8
                От: Pajero 2.8 TD с двигател 4M40 проблем с ГНП вероятно

                Явно много неща са проверени, ама опиши всичко, щото така каквото се каже се е проверено.

                Коментар


                • #9
                  От: Pajero 2.8 TD с двигател 4M40 проблем с ГНП вероятно

                  За аванса, който споменаваш е възможно, но пък чак в такава степен - да не можеш да тръгнеш... Щракни тази помпа да видим какви външни авансатори има по нея, някой от тях да не е разбъзикан..
                  Пробвал ли си с принудително охлаждане на помпата след като започне да прави номерата?

                  Коментар


                  • #10
                    От: Pajero 2.8 TD с двигател 4M40 проблем с ГНП вероятно

                    Заливах с вода само помпата, но нищо не се променя докато не изстине напълно целия двигател.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Pajero 2.8 TD с двигател 4M40 проблем с ГНП вероятно

                      Победа !!! След продължителен съботно-неделен мозъчен щурм проблема беше решен. Класическата човешка грешка (в случая моя ) - при смяната на температурния датчик на водата съм разменил включването на изводите - стария беше с букса която не можеш да объркаш а новия с прости кабелни обувки. По големия проблем беше че всички майстори които обиколих бяха сигурни че начина на включване няма значение. Всъщност се оказа че има и то много голямо защото този датчик е двоен - два сензора с различни характеристики в един корпус и подават сигнал към различни блокове за управление. Както и да е, за сега ходенето по мъките май свърши.
                      Благодаря на всички колеги които се включиха.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Pajero 2.8 TD с двигател 4M40 проблем с ГНП вероятно

                        E, честито!
                        Наистина си минал "по тънката лайсна".

                        Коментар


                        • #13
                          От: Pajero 2.8 TD с двигател 4M40 проблем с ГНП вероятно

                          Абсолютно същия проблем имам към днешна дата...Едно към едно. Извинете за въпроса, не съм вещ в материята, но къде е този датчик, на помпата ли?
                          При мен показва грешка TCV43 и дали грешката има отношение. Утре отивам с разпечатката в БОШ. Все пак да ги насоча хората.

                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X