Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Паджеро Спорт към Супер Селект

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Паджеро Спорт към Супер Селект

    Налага ми се ремонт на скоростите на Паджеро Спорт 3000 бензин поради прецакан синхронизатор на 3-та скорост. Реших да си купя направо една кутия на старо поради възможноста да се е прецакало нещо друго, но така и така се вкарвам в този филм взех да се замислям направо по въпроса да издиря и раздатка супер селект от пажеро спорт. Та въпросът ми е дали мога да съчетая раздатка от 2.8 дизелов мотор и кутия от 3.0 бензин или трябва задължително да си е комплектована раздатката със скоростите, в такъв случай пък дали скоростите от 2.8 или 2,5 мотор ще станата за моя мотор 3.0 бензин.
    Дано не съм бил много объркващ

  • #2
    От: Паджеро Спорт към Супер Селект

    Не съм сигурен, дали скоростите за дизела и бензина са едни и същи.
    Относно раздатките - на 3,0 и на 2,5 са еднакви. От 2,8 и 3,5 не стават. Там е раздатката е друга.
    Само че предполагам знаеш, че за да стане Super Select, със смяна само на раздатъчната кутия няма да мине. Трябва да смениш още някои неща.

    Коментар


    • #3
      От: Паджеро Спорт към Супер Селект

      Да от тоова което съм прочел до момента разбрах,че някои чаркалъци по предния мост ще трябва да подменя които смятам да си набавя от донора от който съм си купил и раздатката. Ако някой знае точно кои са тези допълнителни части ще съм благодарен да ги сподели тук

      Коментар


      • #4
        От: Паджеро Спорт към Супер Селект

        Не мога да говоря от практически опит, но бях чел някъде, че предавателните числа на 2.5 дизел и 3.0 бензин са различни и няма да е точно същото. Всичко пасва, но джипката започва да върви по съвсем различен начин.

        Успех!
        GSM: 0898 554713
        Уебсайт: BULEXTREME.com

        Коментар


        • #5
          От: Паджеро Спорт към Супер Селект

          За съжаление раздатка супер селект от Спорт трудно ще се намери . Най удачният вариант според мен е да се намери от Паджеро 2 с 3 литровият мотор окомплектована скоростна + раздатка .
          Изниква въпросът дали са съвместими кутиите на Спорт и обикновено Паджеро ?
          [SIGPIC]http://www.offroad-bulgaria.com/signaturepics/sigpic68289_4.gif[/SIGPIC]

          Коментар


          • #6
            От: Паджеро Спорт към Супер Селект

            Първоначално публикуван от Митков - bulextreme.com Преглед на мнение
            Не мога да говоря от практически опит, но бях чел някъде, че предавателните числа на 2.5 дизел и 3.0 бензин са различни и няма да е точно същото. Всичко пасва, но джипката започва да върви по съвсем различен начин.

            Успех!
            Да, това имам предвид и аз. Заради различните обороти, при които работят бензиновият и дизеловият двигател, обикновено предавателните числа на скоростните им кутии са различни. Раздатките, обаче са еднакви на 2,5 и 3,0.
            Според мен най-добрия вариант е да си намериш СК и РК от 3,0, но не е проблем и ако раздатката е от 2,5!

            Първоначално публикуван от iansto Преглед на мнение
            За съжаление раздатка супер селект от Спорт трудно ще се намери . Най удачният вариант според мен е да се намери от Паджеро 2 с 3 литровият мотор окомплектована скоростна + раздатка .
            Изниква въпросът дали са съвместими кутиите на Спорт и обикновено Паджеро ?
            Да еднакви са и СК, и РК при Спорта и П2.

            Коментар


            • #7
              От: Паджеро Спорт към Супер Селект

              Първоначално публикуван от injow Преглед на мнение
              Да от тоова което съм прочел до момента разбрах,че някои чаркалъци по предния мост ще трябва да подменя които смятам да си набавя от донора от който съм си купил и раздатката. Ако някой знае точно кои са тези допълнителни части ще съм благодарен да ги сподели тук
              Да, правилно си разбрал. В общи линии разликите, освен самата раздатка, са в предния мост. Разни допълнителни неща, които управляват включването и изключването на моста.
              Виж в прикачените файлове! В единия е пълното описание на предните мостове с Easy Select и Super Select. От там можеш евентуално да видиш разликите, които касаят предния мост при двата вида трансмисия.
              Другият е електрическата схема на системата за включване на предния мост при СС.


              Perednij%20most.pdf


              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Vklju4vane_preden_most_Super_Select.jpg
Прегледи:1
Размер:118.5 КБ
ID:5379639

              Коментар


              • #8
                От: Паджеро Спорт към Супер Селект

                Първоначално публикуван от radikyokushin Преглед на мнение
                ......обикновено предавателните числа на скоростните им кутии са различни. Раздатките, обаче са еднакви на 2,5 и 3,0...........
                Ради гарантирам че скоростите на 3.0 и 2.5 са с еднакви предавателни числа.Моето е със скорости от 2.5 и няма разлика от преди да я сменял.Разликата освен в дифовете може да е и в РД.
                MITSUBISHI MONTERO 3.0 V6
                (А1+)
                О877ООО98О

                Коментар


                • #9
                  От: Паджеро Спорт към Супер Селект

                  Първоначално публикуван от ТониМонтеро Преглед на мнение
                  Ради гарантирам че скоростите на 3.0 и 2.5 са с еднакви предавателни числа.Моето е със скорости от 2.5 и няма разлика от преди да я сменял.Разликата освен в дифовете може да е и в РД.
                  Може, Тони.
                  Аз говоря по принцип за предавателните числа на трансмисията при бензина и дизела.
                  Нещо, някъде в цялата трасмисия, трябва да компенсира разликата в оборотите на двата вида двигатели.
                  СК, РК или диф.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Паджеро Спорт към Супер Селект

                    При мен(3.0 V6) скоростите от дизела бяха с по-малко шлици и по малък съединител (Феродов,притискателен и маховик) и то 25 мм. някаде беше по-малък дизеловия.Пробваи но при мен не стана търсих скорости доста и накрая намерих едни с 3 см. по-дълги.Ако твоите могат да се ремонтират и ти трябва някаква част пиши на лични защото старите ми са с прецакан входящ вал. Другите неща според мен са ОК. @Тони ти с кой входящ вал си дизеловия или от старите ти скорости?

                    Коментар


                    • #11
                      От: Паджеро Спорт към Супер Селект

                      Първоначално публикуван от milenvg Преглед на мнение
                      @Тони ти с кой входящ вал си дизеловия или от старите ти скорости?
                      Моето е автомат,единствено кожуха и жилото на кикдауна са от старата кутия.
                      MITSUBISHI MONTERO 3.0 V6
                      (А1+)
                      О877ООО98О

                      Коментар


                      • #12
                        От: Паджеро Спорт към Супер Селект

                        И какво ще стане ако човека не смени половината преден мост? Супер селект е раздатката, а не предния мост. Там се намира между-осовия диференциал, чиято употреба дава някои предимства. Що се касае до предния мост безспорно също има предимства но спрямо раздатката според мен са незначителни.
                        MITSUBISI PADJERO 2,5 TDI. 1994 Г. Кандидат ретро.

                        Коментар


                        • #13
                          От: Паджеро Спорт към Супер Селект

                          Първоначално публикуван от pahov Преглед на мнение
                          И какво ще стане ако .....
                          Ще стане Селект ама не Супер.
                          MITSUBISHI MONTERO 3.0 V6
                          (А1+)
                          О877ООО98О

                          Коментар


                          • #14
                            От: Паджеро Спорт към Супер Селект

                            Първоначално публикуван от ТониМонтеро Преглед на мнение
                            Ще стане Селект ама не Супер.
                            Какво колега става в диференциала при движение на автомобила след като системата отдели едната полуоска???
                            MITSUBISI PADJERO 2,5 TDI. 1994 Г. Кандидат ретро.

                            Коментар


                            • #15
                              От: Паджеро Спорт към Супер Селект

                              Първоначално публикуван от pahov Преглед на мнение
                              Какво колега става в диференциала при движение на автомобила след като системата отдели едната полуоска???
                              Едната полуоска върти "касетата".

                              Колега не ме разбирай грешно.
                              Не казвам че няма да върши работа,просто няма да е Супер Селект а просто Селект.
                              MITSUBISHI MONTERO 3.0 V6
                              (А1+)
                              О877ООО98О

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X