От: Избор на Mitsubishi Pajero
1.Дълга база-удобно за риболов (повече място, включително и за спане (с лека конструкция));
Къса база-удобно за офроуд (демек повече за гората).
2.Дизел 2.8-добър надежден двигател с достатъчна мощност и въртящ момент;
Бензин 3.0-след като го покараш малко ще ти дойде слаб;
Бензин 3.5-както и при дизела 2.8 усилени скорости, диференциали и с фабричен лифт. Може да се сложи газова уредба.
3.Автомат-удобен за градско каране (не че не става за гората, ама аз не съм привърженик на това);
Ръчни скорости-усещаш автомобила по-добре.
4.Дясна дирекция-удобно (сравнително) за каране извън пътя (не че няма и приспособления за града де); Смяната на дирекцията не е проблем (вероятно около 1500лв.), но винаги се появява по някой проблем след това.
5.Глава НЕ пада.
6.Дизелов двигател 2.5-не че не става, просто е за по-спокойно каране, И както съм писал по-горе малко по-слаб от 2.8 дизел и 3.5 бензин от към други неща.
7.До 1998/1999 год. (няма прекалено електроника).
8.На първо място документи. На второ-да не е изгнил номера на рамата (проблем на Паджеро-то е гниенето на рамата в областта на задните гуми). Гледай да е Super Select (с повече положения на лоста на раздатката, най-общо казано). Ако те радва климатик значи си го виж. Работата на двигателя трябва да е мека без да пуши прекалено (да няма разни бели или синкави пушеци, да не бълбука в разширителя и т.н.). Провери и дали работят всички режими на раздатката.
Така добре ли е?
Като казвам малко уважен имам предвид, че всичко това е писано поне по няколко пъти.
п.с.Всъщност двигател GDI НЕ става за газифициране.
Pajero-SuperSelect4WD.doc - действие на Super Select
Mitsubishi_6G7_engine - Бензин
Mitsubishi_4M4_engine - Дизел
Първоначално публикуван от Yaniv
Преглед на мнение
Къса база-удобно за офроуд (демек повече за гората).
2.Дизел 2.8-добър надежден двигател с достатъчна мощност и въртящ момент;
Бензин 3.0-след като го покараш малко ще ти дойде слаб;
Бензин 3.5-както и при дизела 2.8 усилени скорости, диференциали и с фабричен лифт. Може да се сложи газова уредба.
3.Автомат-удобен за градско каране (не че не става за гората, ама аз не съм привърженик на това);
Ръчни скорости-усещаш автомобила по-добре.
4.Дясна дирекция-удобно (сравнително) за каране извън пътя (не че няма и приспособления за града де); Смяната на дирекцията не е проблем (вероятно около 1500лв.), но винаги се появява по някой проблем след това.
5.Глава НЕ пада.
6.Дизелов двигател 2.5-не че не става, просто е за по-спокойно каране, И както съм писал по-горе малко по-слаб от 2.8 дизел и 3.5 бензин от към други неща.
7.До 1998/1999 год. (няма прекалено електроника).
8.На първо място документи. На второ-да не е изгнил номера на рамата (проблем на Паджеро-то е гниенето на рамата в областта на задните гуми). Гледай да е Super Select (с повече положения на лоста на раздатката, най-общо казано). Ако те радва климатик значи си го виж. Работата на двигателя трябва да е мека без да пуши прекалено (да няма разни бели или синкави пушеци, да не бълбука в разширителя и т.н.). Провери и дали работят всички режими на раздатката.
Така добре ли е?
Като казвам малко уважен имам предвид, че всичко това е писано поне по няколко пъти.
п.с.Всъщност двигател GDI НЕ става за газифициране.
Pajero-SuperSelect4WD.doc - действие на Super Select
Mitsubishi_6G7_engine - Бензин
Mitsubishi_4M4_engine - Дизел
Коментар