Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Избор на Mitsubishi Pajero

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Избор на Mitsubishi Pajero

    Първоначално публикуван от Yaniv Преглед на мнение
    ...
    Един единствен от вас ако ми отговори конкретно ще е достатъчно.
    За какво уважение молиш не разбрах?
    .....
    1.Дълга база-удобно за риболов (повече място, включително и за спане (с лека конструкция));
    Къса база-удобно за офроуд (демек повече за гората).
    2.Дизел 2.8-добър надежден двигател с достатъчна мощност и въртящ момент;
    Бензин 3.0-след като го покараш малко ще ти дойде слаб;
    Бензин 3.5-както и при дизела 2.8 усилени скорости, диференциали и с фабричен лифт. Може да се сложи газова уредба.
    3.Автомат-удобен за градско каране (не че не става за гората, ама аз не съм привърженик на това);
    Ръчни скорости-усещаш автомобила по-добре.
    4.Дясна дирекция-удобно (сравнително) за каране извън пътя (не че няма и приспособления за града де); Смяната на дирекцията не е проблем (вероятно около 1500лв.), но винаги се появява по някой проблем след това.
    5.Глава НЕ пада.
    6.Дизелов двигател 2.5-не че не става, просто е за по-спокойно каране, И както съм писал по-горе малко по-слаб от 2.8 дизел и 3.5 бензин от към други неща.
    7.До 1998/1999 год. (няма прекалено електроника).
    8.На първо място документи. На второ-да не е изгнил номера на рамата (проблем на Паджеро-то е гниенето на рамата в областта на задните гуми). Гледай да е Super Select (с повече положения на лоста на раздатката, най-общо казано). Ако те радва климатик значи си го виж. Работата на двигателя трябва да е мека без да пуши прекалено (да няма разни бели или синкави пушеци, да не бълбука в разширителя и т.н.). Провери и дали работят всички режими на раздатката.
    Така добре ли е?
    Като казвам малко уважен имам предвид, че всичко това е писано поне по няколко пъти.
    п.с.Всъщност двигател GDI НЕ става за газифициране.
    Pajero-SuperSelect4WD.doc - действие на Super Select
    Mitsubishi_6G7_engine - Бензин
    Mitsubishi_4M4_engine - Дизел
    Последно редактирано от Стоян Боюков-Sariones; 15-05-12, 08:57. Причина: допълнение
    Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

    тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

    Коментар


    • #17
      От: Избор на Mitsubishi Pajero

      Благодаря ти много за отговора само нека уточним годината на производство и конете?
      Защото 3.0 има с може би 7-8 различни конски сили кое е фабрично?
      До колкото разбрах чип при Пажеро дава много малко коне.
      Ако съм разбрал правилно 3.0 са 150 и 177 и 208 DOHC 24, всичко останало като са чип така ли е ?
      Кажи нещо и за Пажеро Спорт, каква е разликата? Намерих едно Спорт с фабрично газово или поне така ми каза човека. 3.0 V6, красавец.

      Коментар


      • #18
        От: Избор на Mitsubishi Pajero

        Благодаря, ще се реванширам с каса бира!

        Коментар


        • #19
          От: Избор на Mitsubishi Pajero

          1. дълга база или къса база? (предимства и недостатъци)
          Дълга база - голям багажник, по-трудно за маневриране градско, по-лов избор за офф роуд.
          Къса база - по-добро извън пътя, по-лесно за маневриране, малък багажник, за по-голшм товар тршбжа да се сгъват задните седалки.

          2. 2.8 Дизел или 3.0 - 3.5 Газ/Бензин?
          Дизел 2.8тди и Бензин 3.5 са с усилени окачване и диференциали. Мисля, че са и малко по-високи.
          3.0 бензин само ако държиш да караш на газ. На 3.5 газ не става или поне не по "лесния начин", понеже е ГДИ (с директно впръскване).
          2.5ТДИ идва слаб. 2.8ТДИ е много добър мотор. С достатъчно мощност. На верига е. Дизела не се притеснява от малко мокрене.
          За мен избора е 2.8ТДИ. Търкаляме едно такова, 2.8тди къса база, супер селект,за почти същите цели като теб - градско, зимно време, за риба, от време на време извън пътя с друга цел освен риболова, дърпане на платформа за автомобили.
          Градско се кара изклчяително лесно, високо с големи гуми - дупките не те притесняват, катериш се по всички бурдюри. Късо е - паркира се на малки места. (баща ми си заряза другата лека кола и сега кара само него) Зимата постоянно 4х4. За риба отзад се събират такъмите и някоя друга торба, и толкоз. За спане не става. Постоянно дърпаме платформа с различни коли - има много добра мощност градско/извънградско.

          3. Автомат или ръчка?
          Аз съм твърдо за ръчката, щом ще се кара и извън пътя и ще дърпа нещо.

          4. Дясна дирекция или Лява и ако е Дясна колко голям проблем е смяната на дирекция?
          Тука сам си избираш. С десния волан се свиква и не ти прави никакви впечатления след две три седмици каране. Обръщането не е сложно, отпред е на секторна кутия.

          5. Какви са тези слухове, за падане на глава? В момента сменям глава на една Е-класа, ако пак ще го ям тоя хич не искам Пажеро
          2.5тди има такава склонност.

          6. Защо не 2.5?
          Нагоре го има отговора.
          Идва слабичък.

          7. Коя година да е джипа?
          Паджеро 2-ка го има до 99г. Края на 97г. има фейслифт - отвънка придобива раздути калници като 3-ката, фаровете са малкопо-други. Отвътре има пасажерски айрбег. Круиз контрол.
          От последните има по-запазени от към ръжда.

          8. И не на последно място какво да гледам при покупката на джипа освен дали има гнилотини?
          Първото нещо е ръждата.
          Другото е като всеки автомобил гледаш, караш.
          Ако е възможно караш на лош терен и изпробваш как се държи при всички режими на 4х4-то.
          '98г. Mitsubishi Pajero II 2.8tdi Super Select къса база фейслифт
          '95г. Mitsubishi Pajero II Super Select къса база - за "лек" offroad - coming soon :)
          И разни BMW-та...

          Коментар


          • #20
            От: Избор на Mitsubishi Pajero

            Баварчоо, благодаря!
            Колко коня е максимума при 2.8 Дизел?

            Коментар


            • #21
              От: Избор на Mitsubishi Pajero

              Първоначално публикуван от Bavarcho Преглед на мнение
              ...
              2. 2.8 Дизел или 3.0 - 3.5 Газ/Бензин?
              Дизел 2.8тди и Бензин 3.5 са с усилени окачване и диференциали. Мисля, че са и малко по-високи.
              3.0 бензин само ако държиш да караш на газ. На 3.5 газ не става или поне не по "лесния начин", понеже е ГДИ (с директно впръскване).

              Не е точно така колега ! преди фейс лифта не е слаган ГДИ мотор .



              7. Коя година да е джипа?
              Паджеро 2-ка го има до 99г. Края на 97г. има фейслифт - отвънка придобива раздути калници като 3-ката, фаровете са малкопо-други. Отвътре има пасажерски айрбег. Круиз контрол.
              От последните има по-запазени от към ръжда.

              И тук колега не си много точен . Моето Паджеро е преди фейс лифта и си има и бег и темпомат .
              Мога да коментирам недостатъците на 3,5 мотора преди фейс лифта
              - Не става за обикновена газова понеже има рейка с допълнителни 6 дроселни клапи за всеки цилиндър и при едно кихане става мазало .
              - Много скъпо обслужване . Последно трябваше да сменям обтяжна ролка на хидравлика , цени между 150 и 200 лева с срок на доставка 1 - 2 седмици .

              Като плюсове
              - Обикновено имат ЛСД и твърд блокаж в задния диф .
              - друго в момента не се сещам .

              Ако избираш между къса и дълга база !
              - От късата база повечето няма водосборници и е по труден монтажа на багажник
              - За дългата база това е + и това което вече е коментирано по горе .

              Незная как е с 3,0 литровата версия но при 3,5 стандартните гуми са 31 - ци . Ако 3,0 събра същия размер то тогава би бил и по - подходящия избор .

              Поздрави и успех с избора .
              [SIGPIC]http://www.offroad-bulgaria.com/signaturepics/sigpic68289_4.gif[/SIGPIC]

              Коментар


              • #22
                От: Избор на Mitsubishi Pajero

                Първоначално публикуван от Yaniv Преглед на мнение
                Здравейте бъдещи колеги и колежки.
                След много мислене Терано или Пажеро реших да е Пажеро. (може и Пажеро Спорт)
                Джипа ми трябва за риболов (дърпам лодка) , евентуално в бъдеще за лов както и тежки зимни условия.
                За офроуд също , но това ще ми е първи джип и мисля, че е рано да се говори за офроуд на този етап.
                Иначе във всекидневието минимум по 50км градско.
                Разполагам с 6-7000лв за джип.
                Работя в карс.бг и всички обяви минават през мен преди да бъдат публикувани така, че избор имам и то богат
                Въпросите са ми следните:
                1. дълга база или къса база? (предимства и недостатъци)
                2. 2.8 Дизел или 3.0 - 3.5 Газ/Бензин?
                3. Автомат или ръчка?
                4. Дясна дирекция или Лява и ако е Дясна колко голям проблем е смяната на дирекция?
                5. Какви са тези слухове, за падане на глава? В момента сменям глава на една Е-класа, ако пак ще го ям тоя хич не искам Пажеро
                6. Защо не 2.5?
                7. Коя година да е джипа?
                8. И не на последно място какво да гледам при покупката на джипа освен дали има гнилотини?

                Благодаря предварително за отговорите!
                Рипай на бензак с газ и си гледай кефа,дълга база за лов,голям мотор за лодка и тежки терени.Един познат бра страшни ядове с дизелак 2 пъти гарнитура глава и накрая я кара на заварка ,засега е добре ,ама е дявол работа -е това е падане на глава много характерно за дизелите!През живота си съм имал един дизел и никога повече,не ги харесвам и не ги препоръчвам на никой .Дизела е за камиони и трактори./лично мнение/От опита си като автомеханик съм за бензин,по леко е за подръжка,зимата ти е сигурно винаги паленето,ако всичко е наред,че в автопарковете на фирмите в които съм работил дизелите и най-добрите имат нужда от биче,при -15,-20 нещата стават натопорчени,нямам в предвид ХДИ и КОМЪН РЕЙЛ ,но там нещата са други и като подръжка.Гледай ходова част,трансмисии и купе!Това е от мен пич ,ти решавай ,взимай големия джип и това е!Натиснете снимката за да я уголемите

Име:0988e1c6a11fcd8853a1b358e158dd39.jpg
Прегледи:1
Размер:39.2 КБ
ID:5374884
                Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!

                Коментар


                • #23
                  От: Избор на Mitsubishi Pajero

                  Първоначално публикуван от Yaniv Преглед на мнение
                  Баварчоо, благодаря!
                  Колко коня е максимума при 2.8 Дизел?
                  125
                  Има ли файда, ако направя една диагностика? В смисъл, някакви показатели, които биха косвено показали наличието на проблем, имащ нещо общо със случая?
                  Бахти, как се изказах...

                  Коментар


                  • #24
                    От: Избор на Mitsubishi Pajero

                    Първоначално публикуван от iansto Преглед на мнение
                    Мога да коментирам недостатъците на 3,5 мотора преди фейс лифта
                    - Не става за обикновена газова понеже има рейка с допълнителни 6 дроселни клапи за всеки цилиндър и при едно кихане става мазало .
                    - Много скъпо обслужване . Последно трябваше да сменям обтяжна ролка на хидравлика , цени между 150 и 200 лева с срок на доставка 1 - 2 седмици .

                    Като плюсове
                    - Обикновено имат ЛСД и твърд блокаж в задния диф .
                    - друго в момента не се сещам .

                    Ако избираш между къса и дълга база !
                    - От късата база повечето няма водосборници и е по труден монтажа на багажник
                    - За дългата база това е + и това което вече е коментирано по горе .

                    Незная как е с 3,0 литровата версия но при 3,5 стандартните гуми са 31 - ци . Ако 3,0 събра същия размер то тогава би бил и по - подходящия избор .

                    Поздрави и успех с избора .

                    3.0 носи 31-ци без никакъв проблем. Не съм имал случай да закачи някъде на off.
                    Хипопотамът е интересно животно- колкото по-затъва в калта, толкова по-голяма уста отваря.
                    0878226696; 0876927507

                    Коментар


                    • #25
                      От: Избор на Mitsubishi Pajero

                      Ето това е проблема с 2.8 конете.
                      Познавам се много добре, ходя от време на време до Турция или Гърция с лодката.
                      Обичам да имам някой друг кон под капака за всеки случай.
                      125 коня не!
                      В момента имам Е класа чипната малко над 150 коня... егати куция кон... не съм гледал колко кг е , но мисля, че е малко под 2 тона.
                      Не обичам високите скорости , но си мисля, че в дадени ситуаций малко повече коне под капака могат да ти спасят живота при навременна реакция.
                      Всичко над 150 коня ми звучи добре.
                      Разбирам ,че е джип , но като е гарга да е рунтава и космата.
                      Бензин ще е , 3 литров ще е решено е, сега въпросът остава къса или дълга база.
                      Направо съм на кантар , мястото е много важно, но пък практичните размери на късата база ме кефят много.
                      Колкото за място... ако си по хитър винаги ще си намериш място.
                      Имаш покрив, хващаш 2 лайсни здраво с винтове и на тях карбонов багажник.
                      Да не говорим, че газовото мястото не му е в багажното въпреки ,че малко се притеснявам от офроуд с газово под колата.
                      И все пак мястото не е проблем , лодката ми е на туристическо ремарке и в него има място за половин тон.
                      Нооо... на кантар съм дълга или къса и още по голямата ми дилема е автомат или ръчка.
                      Заслужено искам автомат , искам да помързелувам малко... но пък ръчката си е ръчка....
                      Каквото и да взема съм 100% сигурен, че после ще искам другото защото човек угода няма!
                      И си мисля все пак ,че ще лапна късата база с газ 208 коня....
                      ех да имаше къде да тествам.....
                      Сега има една много добра обява от Варна ето я http://www.cars.bg/u439383 , джипа е добър! И цената също ми се струва....

                      Коментар


                      • #26
                        От: Избор на Mitsubishi Pajero

                        Първоначално публикуван от Yaniv Преглед на мнение
                        Ето това е проблема с 2.8 конете.
                        Познавам се много добре, ходя от време на време до Турция или Гърция с лодката.
                        Обичам да имам някой друг кон под капака за всеки случай.
                        125 коня не!
                        В момента имам Е класа чипната малко над 150 коня... егати куция кон... не съм гледал колко кг е , но мисля, че е малко под 2 тона.
                        Не обичам високите скорости , но си мисля, че в дадени ситуаций малко повече коне под капака могат да ти спасят живота при навременна реакция.
                        Всичко над 150 коня ми звучи добре.
                        Разбирам ,че е джип , но като е гарга да е рунтава и космата.
                        Бензин ще е , 3 литров ще е решено е, сега въпросът остава къса или дълга база.
                        Направо съм на кантар , мястото е много важно, но пък практичните размери на късата база ме кефят много.
                        Колкото за място... ако си по хитър винаги ще си намериш място.
                        Имаш покрив, хващаш 2 лайсни здраво с винтове и на тях карбонов багажник.
                        Да не говорим, че газовото мястото не му е в багажното въпреки ,че малко се притеснявам от офроуд с газово под колата.
                        И все пак мястото не е проблем , лодката ми е на туристическо ремарке и в него има място за половин тон.
                        Нооо... на кантар съм дълга или къса и още по голямата ми дилема е автомат или ръчка.
                        Заслужено искам автомат , искам да помързелувам малко... но пък ръчката си е ръчка....
                        Каквото и да взема съм 100% сигурен, че после ще искам другото защото човек угода няма!
                        И си мисля все пак ,че ще лапна късата база с газ 208 коня....
                        ех да имаше къде да тествам.....
                        Сега има една много добра обява от Варна ето я http://www.cars.bg/u439383 , джипа е добър! И цената също ми се струва....

                        Естествено един ремап (не чип, ремап, мога да ти обясня разликата) се усеща много.
                        Аз ти казах нашия е такъв къса база и с него дърпаме платформата с коли (сиреч се дърпат по около 1.7 - 1.9т. грубо) с нея си има достатъчно мощност. Без прикачен товар също е много добре. А и не може да очакваш чудеса от джиБ с тея диференциали и 265/70/15 гуми. Е не е като леката кола дето е около 190к.с. комън рейл дизел, но не е и като мерцедес 250 чист дизел
                        Доста си далече, иначе бих ти дал едно "кръгче" да видиш как върви и се държи, особенно сега след като е обслужен.
                        Само не си мисли, че 3.0 бензин, без значение 150к.с. или 177к.с, ще върви повече от 2.8тди. Особенно пък в комбинация с автоматик, поне по мое мнение си е куц (не ангажирам никой с него). Бензина иска обороти за да върви, а автомата ограничава. Ако си привърженик на газ, взимай 3.0 177к.с., но не очаквай някаква сериозна динамика. (като на лека кола)
                        Има една приказка - конете продават кола, въртящия момент печели състезанията.
                        Виж 3.5 вече е друго нещо, карал съм такъв къса база + ръчка... принципно късата база само на задно си е пиклива, ама това чудо не си иска гумите. Обаче харчи стабилно. А на ГДИ мотор газ не става. (Прочети в минубиши форума "ГДИ + газ") То става, но е доста скъпо.

                        Ей този ми харесва много - http://www.mobile.bg/21336034782024435 (нашия е същия, но е без климатик)
                        '98г. Mitsubishi Pajero II 2.8tdi Super Select къса база фейслифт
                        '95г. Mitsubishi Pajero II Super Select къса база - за "лек" offroad - coming soon :)
                        И разни BMW-та...

                        Коментар


                        • #27
                          От: Избор на Mitsubishi Pajero

                          Първоначално публикуван от Yaniv Преглед на мнение
                          Ето това е проблема с 2.8 конете.
                          Познавам се много добре, ходя от време на време до Турция или Гърция с лодката.
                          Обичам да имам някой друг кон под капака за всеки случай.
                          125 коня не!
                          В момента имам Е класа чипната малко над 150 коня... егати куция кон... не съм гледал колко кг е , но мисля, че е малко под 2 тона.
                          Не обичам високите скорости , но си мисля, че в дадени ситуаций малко повече коне под капака могат да ти спасят живота при навременна реакция.
                          Всичко над 150 коня ми звучи добре.
                          Разбирам ,че е джип , но като е гарга да е рунтава и космата.
                          Бензин ще е , 3 литров ще е решено е, сега въпросът остава къса или дълга база.
                          Направо съм на кантар , мястото е много важно, но пък практичните размери на късата база ме кефят много.
                          Колкото за място... ако си по хитър винаги ще си намериш място.
                          Имаш покрив, хващаш 2 лайсни здраво с винтове и на тях карбонов багажник.
                          Да не говорим, че газовото мястото не му е в багажното въпреки ,че малко се притеснявам от офроуд с газово под колата.
                          И все пак мястото не е проблем , лодката ми е на туристическо ремарке и в него има място за половин тон.
                          Нооо... на кантар съм дълга или къса и още по голямата ми дилема е автомат или ръчка.
                          Заслужено искам автомат , искам да помързелувам малко... но пък ръчката си е ръчка....
                          Каквото и да взема съм 100% сигурен, че после ще искам другото защото човек угода няма!
                          И си мисля все пак ,че ще лапна късата база с газ 208 коня....
                          ех да имаше къде да тествам.....
                          Сега има една много добра обява от Варна ето я http://www.cars.bg/u439383 , джипа е добър! И цената също ми се струва....
                          Нали знаеш приказката - "Конските сили продават колата. Въртящият момент печели състезанията."?! Не пренебрягвай дизеловия двигател!
                          Само 3,5 литровият е извън всякакви "класации" тук.
                          Относно дълга или къса база - аз знам, че дългата събира и много и малко. Късата - само малко.
                          За автомата ти гарантирам, ако го избереш после няма "да искаш другото"!
                          Успех!

                          П.П. Ха, Bavarcho ме е изпреварил...

                          Коментар


                          • #28
                            От: Избор на Mitsubishi Pajero

                            Тая простотия с по-високия 3,5 и 2,8 кой ви я каза, че ми е много интересно?
                            MITSUBISHI MONTERO 3.0 V6
                            (А1+)
                            О877ООО98О

                            Коментар


                            • #29
                              От: Избор на Mitsubishi Pajero

                              Bavarcho, тоя в мобайл белия го гледах , страхотна визия и толкова 90 коня... много зле ако беше 125 нямаше да се замисля.
                              90 коня за джип си е много зле лично според мен незнам зависи от гледната точка и все пак...

                              Коментар


                              • #30
                                От: Избор на Mitsubishi Pajero

                                Първоначално публикуван от Yaniv Преглед на мнение
                                Ето това е проблема с 2.8 конете.
                                Познавам се много добре, ходя от време на време до Турция или Гърция с лодката.
                                Обичам да имам някой друг кон под капака за всеки случай.
                                125 коня не!
                                В момента имам Е класа чипната малко над 150 коня... егати куция кон... не съм гледал колко кг е , но мисля, че е малко под 2 тона.
                                Не обичам високите скорости , но си мисля, че в дадени ситуаций малко повече коне под капака могат да ти спасят живота при навременна реакция.
                                Всичко над 150 коня ми звучи добре.
                                Разбирам ,че е джип , но като е гарга да е рунтава и космата.
                                Бензин ще е , 3 литров ще е решено е, сега въпросът остава къса или дълга база.
                                Направо съм на кантар , мястото е много важно, но пък практичните размери на късата база ме кефят много.
                                Колкото за място... ако си по хитър винаги ще си намериш място.
                                Имаш покрив, хващаш 2 лайсни здраво с винтове и на тях карбонов багажник.
                                Да не говорим, че газовото мястото не му е в багажното въпреки ,че малко се притеснявам от офроуд с газово под колата.
                                И все пак мястото не е проблем , лодката ми е на туристическо ремарке и в него има място за половин тон.
                                Нооо... на кантар съм дълга или къса и още по голямата ми дилема е автомат или ръчка.
                                Заслужено искам автомат , искам да помързелувам малко... но пък ръчката си е ръчка....
                                Каквото и да взема съм 100% сигурен, че после ще искам другото защото човек угода няма!
                                И си мисля все пак ,че ще лапна късата база с газ 208 коня....
                                ех да имаше къде да тествам.....
                                Сега има една много добра обява от Варна ето я http://www.cars.bg/u439383 , джипа е добър! И цената също ми се струва....
                                Цената е малко висока за джип с обръщан волан и като гледам таблото е 92г.за тази цифра може да се намери по добър джип.Успех
                                Pajero 2.8 tdi GLS къса база

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X