Надявам се, че не бъркам терминологията, но на кормилните накрайници има едни 4 кръгли гумички, които се водят тампони.
За щастие, това ми е единствената грижа по колата вече пета година, но въпросните тампони сега ще трябва да ги сменям за трети път.
Първият път мислех, че просто са били изхабени и не съм забелязал като купих колата, вторият път реших, че съм карал много диво из горите, но сега на третия път реших да се замисля и да попитам по-опитните от мен
Карам много старо Паджеро 1, като минавам по 300-500 км лек офроуд месечно - пресечен кален терен, който се предполага, че е пътят до вкъщи
Нормално ли е за десет хиляди километра въпросните тампони да се износват, има ли смисъл да се купува някаква по-скъпа марка тампони, и ако да - каква?
Обикновено просто отивам в магазина, вземам каквито тампони има, а и смяната им е лесна. Само искам да знам да продължавам ли като досега да вземам какво да е и да сменям като се повреди, или да търся нещо по-качествено и да очаквам да изкара примерно три пъти по-дълго време?
Мерси предварително.
За щастие, това ми е единствената грижа по колата вече пета година, но въпросните тампони сега ще трябва да ги сменям за трети път.
Първият път мислех, че просто са били изхабени и не съм забелязал като купих колата, вторият път реших, че съм карал много диво из горите, но сега на третия път реших да се замисля и да попитам по-опитните от мен

Карам много старо Паджеро 1, като минавам по 300-500 км лек офроуд месечно - пресечен кален терен, който се предполага, че е пътят до вкъщи

Нормално ли е за десет хиляди километра въпросните тампони да се износват, има ли смисъл да се купува някаква по-скъпа марка тампони, и ако да - каква?
Обикновено просто отивам в магазина, вземам каквито тампони има, а и смяната им е лесна. Само искам да знам да продължавам ли като досега да вземам какво да е и да сменям като се повреди, или да търся нещо по-качествено и да очаквам да изкара примерно три пъти по-дълго време?
Мерси предварително.
Коментар