Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Тампони за кормилните накрайници

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Тампони за кормилните накрайници

    Надявам се, че не бъркам терминологията, но на кормилните накрайници има едни 4 кръгли гумички, които се водят тампони.

    За щастие, това ми е единствената грижа по колата вече пета година, но въпросните тампони сега ще трябва да ги сменям за трети път.
    Първият път мислех, че просто са били изхабени и не съм забелязал като купих колата, вторият път реших, че съм карал много диво из горите, но сега на третия път реших да се замисля и да попитам по-опитните от мен

    Карам много старо Паджеро 1, като минавам по 300-500 км лек офроуд месечно - пресечен кален терен, който се предполага, че е пътят до вкъщи

    Нормално ли е за десет хиляди километра въпросните тампони да се износват, има ли смисъл да се купува някаква по-скъпа марка тампони, и ако да - каква?

    Обикновено просто отивам в магазина, вземам каквито тампони има, а и смяната им е лесна. Само искам да знам да продължавам ли като досега да вземам какво да е и да сменям като се повреди, или да търся нещо по-качествено и да очаквам да изкара примерно три пъти по-дълго време?

    Мерси предварително.

  • #2
    От: Тампони за кормилните накрайници

    Не схващам за кое става дума
    Ако може снимка или от някоя схема?

    Коментар


    • #3
      От: Тампони за кормилните накрайници

      Една снимка би казала повече от 10 страници писане.
      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

      Коментар


      • #4
        От: Тампони за кормилните накрайници

        Да не иде реч за маншони?

        Коментар


        • #5
          От: Тампони за кормилните накрайници

          Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение
          Да не иде реч за маншони?
          Абе и аз помислих първо за тях, те са 4. Но няма логика да се късат и четирите, и едновременно.

          Коментар


          • #6
            От: Тампони за кормилните накрайници

            Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
            Абе и аз помислих първо за тях, те са 4. Но няма логика да се късат и четирите, и едновременно.
            Е как да няма? Особено ако са сделани в някой колхоз.

            Коментар


            • #7
              От: Тампони за кормилните накрайници

              Първоначално публикуван от JKS Преглед на мнение
              Надявам се, че не бъркам терминологията, .......
              Пас съм. До сега гледах схемата, ама не се сещам за какво иде реч. Или са маншоните, или казваш накрайник на биелетки, или другото гумено отпред са тампоните на стаб. щанга.
              Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

              тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

              Коментар


              • #8
                От: Тампони за кормилните накрайници

                Да не става дума за тампоните на биалетите или бъркам много отдавна съм карал Паджеро1 но по спомени имаше едни кръгли по два от долната част на биалетата слагах такива от Опел може и да бъркам беше през 1993г.
                Pajero 2.8 tdi GLS къса база

                Коментар


                • #9
                  От: Тампони за кормилните накрайници

                  Не са маншоните със сигурност. И тях съм ги късал, ама това си е механична повреда като се кара офроуд, нищо не може да се направи по въпроса.
                  Най-вероятно са точно тампоните на стабилизиращата щанга. Като се съсипят и кормилото почва да ми играе леко в ръцете.
                  Направил съм снимки, сега ако успея и да си намеря кабелът на фотоапарата и ще ги кача

                  Коментар


                  • #10
                    От: Тампони за кормилните накрайници

                    Първоначално публикуван от strugarev Преглед на мнение
                    Да не става дума за тампоните на биалетите или бъркам много отдавна съм карал Паджеро1 но по спомени имаше едни кръгли по два от долната част на биалетата слагах такива от Опел може и да бъркам беше през 1993г.
                    Eдиницата няма биелети. Щангата е хваната директно към долните носачи точно с четири гумички... и точно тях сигурно има предвид JKS.
                    Ама да видим като си намери кабелчето

                    Коментар


                    • #11
                      От: Тампони за кормилните накрайници

                      Да сега си спомних точно за тези тампони става въпрос
                      Pajero 2.8 tdi GLS къса база

                      Коментар


                      • #12
                        От: Тампони за кормилните накрайници

                        Не може да няма биалетки, сигурно са към шасито, на ферозата е така.
                        Bertone freeclimber 1.8 115hp

                        Коментар


                        • #13
                          От: Тампони за кормилните накрайници

                          Първоначално публикуван от sapporo Преглед на мнение
                          Не може да няма биалетки, сигурно са към шасито, на ферозата е така.
                          Знам, че трябва да има подвижност, но няма биелетки в общоприетия смисъл. Средните тампони са захванати дистанционно към рамата със стойки на тампони. Викат им hanger, закачалка

                          Коментар


                          • #14
                            От: Тампони за кормилните накрайници

                            е точно то е биалета.
                            Bertone freeclimber 1.8 115hp

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X