Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Бренери???

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Бренери???

    Колеги, във връзка с проблемите с главата на моя двигател (оказа се спукана), имам нужда от информация за бренерите, защото никъде от документацията, която имам за 4D56 не намирам и думичка за тях.
    Имам основателни съмнения, че проблемите ми идват от бенерите, но не мога да намеря нищо за тях.
    Интересува ме, от къде мога да прочета нещо относно смяната им, изисквания за материала, от който са направени и въобще всякаква информация, свързана с тях.
    Блатодаря ви предварително!

  • #2
    От: Бренери???

    Бренерите са чугунени и се избиват като се свалят. Знам също, че трябва да се свалят от главата при евентуален шлайф.

    Коментар


    • #3
      От: Бренери???

      Първоначално публикуван от killyou Преглед на мнение
      Знам също, че трябва да се свалят от главата при евентуален шлайф.
      Абсолютно погрешно. Като шлайфаш главата без бренерите и после ги набиеш отново ще стърчшат точно толкова, с колкото си отнел главата. След това духва гарнитура още при палене.
      На сърбела майката му е чесането.
      Борислав Борисов Русе О885 О37815

      Коментар


      • #4
        От: Бренери???

        Първоначално публикуван от radikyokushin Преглед на мнение
        Колеги, във връзка с проблемите с главата на моя двигател (оказа се спукана), имам нужда от информация за бренерите, защото никъде от документацията, която имам за 4D56 не намирам и думичка за тях.
        Имам основателни съмнения, че проблемите ми идват от бенерите, но не мога да намеря нищо за тях.
        Интересува ме, от къде мога да прочета нещо относно смяната им, изисквания за материала, от който са направени и въобще всякаква информация, свързана с тях.
        Блатодаря ви предварително!
        И откъде точно ти идват съмненията, че проблемите ти идват от бренерите?
        На сърбела майката му е чесането.
        Борислав Борисов Русе О885 О37815

        Коментар


        • #5
          От: Бренери???

          Първоначално публикуван от borko_ruse Преглед на мнение
          И откъде точно ти идват съмненията, че проблемите ти идват от бренерите?
          Гарнитурата беше пускала и на четирите цилиндъра, точно там където металния пръстен ляга върху бренерите.
          На 1-ви цилиндър, бренера беше утънал с около 7-8 стотни и там опушеното на гарнитурата беше най-много, освен това главата е спукана точно над него - в полусверата, където се завиват дюзата и свещта.
          Преди 3 -4 години давах главата за заваряване и ми казаха, че са сменили и бренерите, защото били спукани. Имам силни подозрения, че са набили някакви ментеливи бренери, които не са изработени от точната стомана и при нагряването си, са се разширявали повече от допустимото и са работили като крикове между блока и главата.
          Също така въпросният бренер на 1-ви цил. като го избихме, отстрани беше опушен отвсякъде, което ме кара да си мисля, че не е контактувал добре с главата, което пък е влошило чувствително охлаждането му.

          Въпросите, които ме вълнуват са:
          - има ли ремонтен размер бренери - става дума за диаметъра им
          - точните изисквания за стоманата, от която са изработени
          - и как става смяната им - имам предвид сглобката горещо-пресова ли е или само пресова
          - и въобще всякаква информация свързана с тях
          Последно редактирано от radikyokushin; 14-03-12, 20:44.

          Коментар


          • #6
            От: Бренери???

            Първоначално публикуван от radikyokushin Преглед на мнение
            Гарнитурата беше пускала и на четирите цилиндъра, точно там където металния пръстен ляга върху бренерите.
            На 1-ви цилиндър, бренера беше утънал с около 7-8 стотни и там опушеното на гарнитурата беше най-много, освен това главата е спукана точно над него - в полусверата, където се завиват дюзата и свещта.
            Преди 3 -4 години давах главата за заваряване и ми казаха, че са сменили и бренерите, защото били спукани. Имам силни подозрения, че са набили някакви ментеливи бренери, които не са изработени от точната стомана и при нагряването си, са се разширявали повече от допустимото и са работири като крикове между блока и главата.
            Когато са сменяли бренерите не са били набити както трябва и след това са шлайфали главата.Но след като са улегнали бренерите се е получило това потъване на бренера.
            0885719173-Красимир

            Коментар


            • #7
              От: Бренери???

              Съвсем нормално е да се появят пукнатини в бренера- получава се от голямата разлика в температуритев горивната камера и в самата предкамера/бренер/ , където дюзата впръсква сравнително студено гориво. Самата пукнатина не е проблем- така си вървят с години. Това за различния материал и действието им ''като крикове'' даже и на теория не може да е вярно. Търси причината за прегряването другаде. А освен това твоето пажеро не е единственото със спукана глава- аз съм сменил три и поне 6-7 гарнитури. Зависи как го караш и какво по-точно искаш от него
              Все пак това са машини на по 15 и повече години и всичките са на по над 300 хил км- нали не очакваш да са вечни.
              Още повече един път заварявана и многократно прегрявана глава- рано или късно па се пука.
              На сърбела майката му е чесането.
              Борислав Борисов Русе О885 О37815

              Коментар


              • #8
                От: Бренери???

                Първоначално публикуван от radikyokushin Преглед на мнение
                ...

                Въпросите, които ме вълнуват са:
                - има ли ремонтен размер бренери - става дума за диаметъра им
                - точните изисквания за стоманата, от която са изработени
                - и как става смяната им - имам предвид сглобката горещо-пресова ли е или само пресова
                - и въобще всякаква информация свързана с тях
                Аз не съм чул за "ремонтен размер". А и "изисквания за изработка" ме съмнява някой да даде, по простата причина, че никой сервиз не мисли да произвежда подобен детаил. Иначе, спукани глави колкото искаш за бракуване, съответно и бренери колкото искаш.
                Избивал съм от любопитство и не е нищо особенно - трябва подходящ избивач. И набиването не е нищо особенно.
                "Информацията" си я знаеш - трябва ти нова глава.

                Коментар


                • #9
                  От: Бренери???

                  Първоначално публикуван от borko_ruse Преглед на мнение
                  Абсолютно погрешно. Като шлайфаш главата без бренерите и после ги набиеш отново ще стърчшат точно толкова, с колкото си отнел главата. След това духва гарнитура още при палене.
                  Колега вие какви гарнитури препоръчвате ? Метални , не метални , оригинални , не оригинални или ..?
                  [SIGPIC]http://www.offroad-bulgaria.com/signaturepics/sigpic68289_4.gif[/SIGPIC]

                  Коментар


                  • #10
                    От: Бренери???

                    Първоначално публикуван от iansto Преглед на мнение
                    Колега вие какви гарнитури препоръчвате ? Метални , не метални , оригинални , не оригинални или ..?
                    Оригинална естествено.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Бренери???

                      Само оригинал иначе нищо не правиш
                      Pajero 2.8 tdi GLS къса база

                      Коментар


                      • #12
                        От: Бренери???

                        Първоначално публикуван от strugarev Преглед на мнение
                        Само оригинал иначе нищо не правиш
                        А откъде мога да си взема такава???

                        Коментар


                        • #13
                          От: Бренери???

                          Първоначално публикуван от radikyokushin Преглед на мнение
                          А откъде мога да си взема такава???
                          Имаш ЛС
                          Pajero 2.8 tdi GLS къса база

                          Коментар


                          • #14
                            От: Бренери???

                            Предварително се извинявам ако е коментирано някъде в темите,но ме интересува за района на София откъде мога да се сдобия с "оригинална" гарнитура за Паджеро 2,5 тд?Предишната която сложих(виктор-рейнц) сдаде багажа,дали по нейна вина или нещо друго ще се разбере по нататък,но сега искам да се подсигуря,пък ще видим откъде ще изкочи заека....

                            Коментар


                            • #15
                              От: Бренери???

                              Първоначално публикуван от ivonta Преглед на мнение
                              Предварително се извинявам ако е коментирано някъде в темите,но ме интересува за района на София откъде мога да се сдобия с "оригинална" гарнитура за Паджеро 2,5 тд?Предишната която сложих(виктор-рейнц) сдаде багажа,дали по нейна вина или нещо друго ще се разбере по нататък,но сега искам да се подсигуря,пък ще видим откъде ще изкочи заека....
                              Рубин,Ратола
                              Pajero 2.8 tdi GLS къса база

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X