Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Въпрос за ГНП на Паджеро 2, 2.5 Дизел

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Въпрос за ГНП на Паджеро 2, 2.5 Дизел

    Здравейте на всички!
    Имам едно въпросче относно ГНП на Паджеро 2.

    Големия студ си изигра лоша шега с мен, и се наложи да се сменят всички уплътнения и пръстенчета на ГНП-то. Но след този ремонт двигатела вече не беше същия. Трудно набира, треса когато му се даде стъпка. Върнах се в сервиза но там ми обясниха, че няма как да са изгубили центровката на помпата, и ме увериха че всичко си е както си е било, но за мен не е така. За това моля за съвет и по скоро някой да ме светне дали ме баламосват от сервиза и има ли нужда от центровак на помпата след този ремонт.
    Благодаря предварително!

  • #2
    От: Въпрос за ГНП на Паджеро 2, 2.5 Дизел

    Първоначално публикуван от Aleksandar80 Преглед на мнение
    Трудно набира, треса когато му се даде стъпка.
    Това не го разбрах. Обясни по-подробно.

    И мисля, че е трябвало да си по-настоятелен в рекламацията на "услугата". Да се качи майсторът и да каже дали му харесва. Макар че най-вероятно точно така ще каже...

    Коментар


    • #3
      От: Въпрос за ГНП на Паджеро 2, 2.5 Дизел

      Ами по-подробно: От студа всички уплътнения на ГНПто се свиха и започда да тече нафта, и се наложи да бъдат заменени. Но след това джипа окуця трудно пали сутрин, тресе много когато го настъпиш. В сервиза ме увериха че това не е от помпата, и че няма начин как да са объркали центровката, затова ми трява съвет.Има ли нужда да го закарам на диагностика за помпата след този ремонт?
      Последно редактирано от Aleksandar80; 29-02-12, 19:44.

      Коментар


      • #4
        От: Въпрос за ГНП на Паджеро 2, 2.5 Дизел

        Колега,всичко е възможно-може и да е от помпата,а може и от центровка, но като се провери ще си покаже от какво е.Не знам от къде си, но не се доверявай на всякъде.
        0886685545-Влади- ОФ-РОУД КЛУБ"НОВИ ИСКЪР 4Х4 ЕКСТРИЙМ"

        Коментар


        • #5
          От: Въпрос за ГНП на Паджеро 2, 2.5 Дизел

          Първо започни от зацепването на ангренажния ремък.И най добрите майстори понякога бъркат.Успех.
          Pajero 2.8 tdi GLS къса база

          Коментар


          • #6
            От: Въпрос за ГНП на Паджеро 2, 2.5 Дизел

            Освен съвет, може би имаш нужда и от друг майстор. За да се сменят уплътненията се разглобява помпата и после има нужда от центровка на самата нея. После е важна центровката към мотора(който има и балансиращи валове). В полеви условия процедурата се прави едно към гьоторе. Уплътненията се сменят, помпата се сглобява, ама не се настройва. Настройките се правят чак след като се качи на джипа и са на око и ухо. Даже и спецовете не ги уцелват по този метод от първия път и си трябва донастройване според работата(студен/топъл), палене, вървене, харчене. И то ако знаят как трябва да бъде. Само така могат да направят резултата задоволителен без стенд и литература.
            Съществува и вариант наистина да не е от помпата, а да е съвпадение с друга повреда. Шанса не е голям, но не бива и да се изключва.
            Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

            Коментар


            • #7
              От: Въпрос за ГНП на Паджеро 2, 2.5 Дизел

              Благодаря на всички за съветите.

              Коментар


              • #8
                От: Въпрос за ГНП на Паджеро 2, 2.5 Дизел

                ако е зацепена с повече аванс трябва да чука аванса чува се осезаемо
                Техниката дава толкова колкото можеш да вземеш от нея!!!!

                Коментар

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X