Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем 4х4

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Проблем 4х4

    Здравейте колеги,
    от скоро съм горд собственик на Паджеро 2.5 GL 96г - къса база. Избора ми се спря на него в следствие на многото публикации,които изчетох във форума, за което съм Ви искрено благодарен. Започвам с проблема... Преди 3 дни се чу силен звук наподобяващ рязане с ъглошлайв, като след спиране в покой и потегляне изчезна. Днес след изключване на 4Н и изминато разстояние от 300 м. се случи същото . След случая ми се наложи няколко пъти да включвам и изключвам 4Н без проблем, до тази вечер, когато установих, че предното не работи. При включване и изключване на 2Н и 4Н се чува леко щракване в лоста, което за мен беше знак, че операцията е успешна, но към момента не се случва. Използвам автомобила предимно в градски условия, като не винаги имам възможност да връщам на зад, за да изключа хъбовете.
    Публикувам тази тема, защото не можах да открия други проблеми със същите симптоми, което може би се дължи и на факта, че не можах да установя от къде дойде звука.
    От гр. Велико Търново съм и се надявам ако има някой, който да е в час с Паджеро-та да го погледне.
    Благодаря Ви предварително за споделения опит!

  • #2
    От: Проблем 4х4

    Виж си каретата на полуоските.
    Последно редактирано от Венци В; 22-02-12, 08:46.
    Помогни си сам,за да могат и другите да ти помогнат.
    АСК Ален Мак

    Коментар


    • #3
      От: Проблем 4х4

      Дори да не изключи хъба няма да се случи нищо опасно. Просто се въртят повече железа. Индикацията какво показва? Има ли неспецифични шумове след включването? Отвори капачките на хъбовете и виж за стружки.
      Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

      тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

      Коментар


      • #4
        Първоначално публикуван от Венци В Преглед на мнение
        Виж си каретата на полуоските.
        Според мен проблема не е в каретата, защото там е тракане и появи ли се би следвало да е постоянна величина, а и би трябвало шума постепенно да се увеличава.Това т.нар. "рязане" на метал беше спонтанно и много силно. Поправи ме ако греша!

        Първоначално публикуван от Стоян Боюков-Sariones Преглед на мнение
        Дори да не изключи хъба няма да се случи нищо опасно. Просто се въртят повече железа. Индикацията какво показва? Има ли неспецифични шумове след включването? Отвори капачките на хъбовете и виж за стружки.
        Това е първото, което погледнах, т.е отстраних капачките на джантите и там нямаше никакъв видим демидж. Индикацията на 2Н не свети още от покупката, но ми обясниха, че или е изгоряла лампа, или има повреден датчик на раздатката, докато тази за 4Н си светва нормално при включване. За неспецифични шумове, освен споменатия, за момента няма или поне аз така си мисля, както вече писах от скоро - 3 мес. съм с возилото и може нещо да пропускам. Това по отношение на въртящите железа го знам, както и че след включване на 4Н може да се изключва в движение и обратно, стига да не се връща на зад. Днес установих, че 4Н си работи нормално и явно теста, който направих снощи е бил доста вял, но все пак ме притеснява този шум. Каква е вероятността според Вас да има проблем с хъбовете, който не може да се открие от неспециалист? Благодаря Ви за своевременната реакция!
        Последно редактирано от CarTest™; 22-02-12, 13:21.

        Коментар


        • #5
          От: Проблем 4х4

          Пиши от къде си. Все ще се намери кой да помогне.
          Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

          тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

          Коментар


          • #6
            От: Проблем 4х4

            Колегата е написал че е от В. Търново.
            MITSUBISHI MONTERO 3.0 V6
            (А1+)
            О877ООО98О

            Коментар


            • #7
              От: Проблем 4х4

              Провери клапана който зацепва и предния диференциал с кардана при включване на 4Н. Натиснете снимката за да я уголемите

Име:image.gif
Прегледи:1
Размер:30.7 КБ
ID:5350214

              Коментар


              • #8
                От: Проблем 4х4

                Първоначално публикуван от mitsubishi pajero Преглед на мнение
                Провери клапана който зацепва и предния диференциал с кардана при включване на 4Н. [ATTACH=CONFIG]421673[/ATTACH]
                Колега, този клапан май беше вакумен и е само за SS, ако не греша. Някъде бях чел подобно нещо, като там се беше затлачил и шума беше перманентен... При мен се появи на два пъти и беше много силен. Колкото повече чета, все по-силно започвам да вярвам, че проблема е в автоматичните хъбове...по

                Коментар


                • #9
                  От: Проблем 4х4

                  Първоначално публикуван от kasakoff Преглед на мнение
                  Според мен проблема не е в каретата, защото там е тракане и появи ли се би следвало да е постоянна величина, а и би трябвало шума постепенно да се увеличава.Това т.нар. "рязане" на метал беше спонтанно и много силно. Поправи ме ако греша!
                  Това е първото, което погледнах, т.е отстраних капачките на джантите и там нямаше никакъв видим демидж. Индикацията на 2Н не свети още от покупката, но ми обясниха, че или е изгоряла лампа, или има повреден датчик на раздатката, докато тази за 4Н си светва нормално при включване. За неспецифични шумове, освен споменатия, за момента няма или поне аз така си мисля, както вече писах от скоро - 3 мес. съм с возилото и може нещо да пропускам. Това по отношение на въртящите железа го знам, както и че след включване на 4Н може да се изключва в движение и обратно, стига да не се връща на зад. Днес установих, че 4Н си работи нормално и явно теста, който направих снощи е бил доста вял, но все пак ме притеснява този шум. Каква е вероятността според Вас да има проблем с хъбовете, който не може да се открие от неспециалист? Благодаря Ви за своевременната реакция!
                  Извинявам се, ама нещо не ми е ясно.
                  Наличието на капачки на джантите би трябвало да значи, че няма хъбове.
                  Още повече, че Паджеро с хъбове е общо взето рядко явление.
                  Да не би да имаме някакво недоразумение?

                  Коментар


                  • #10
                    От: Проблем 4х4

                    Ако си с автоматични хъбове или греста в тях не е каквато трябва и трудно зацепват или са станали за смяна затова се получава тоя звук
                    Техниката дава толкова колкото можеш да вземеш от нея!!!!

                    Коментар


                    • #11
                      От: Проблем 4х4

                      Първоначално публикуван от denislav Преглед на мнение
                      Извинявам се, ама нещо не ми е ясно.
                      Наличието на капачки на джантите би трябвало да значи, че няма хъбове.
                      Още повече, че Паджеро с хъбове е общо взето рядко явление.
                      Да не би да имаме някакво недоразумение?
                      Ами ако е със Super Select раздатка-няма хъбове.Ама колегата не е написал.
                      Живей така, че ако утре е последния ти ден, да не е необходимо да променяш нещо днес!

                      Коментар


                      • #12
                        От: Проблем 4х4

                        Първоначално публикуван от l.m Преглед на мнение
                        Ами ако е със Super Select раздатка-няма хъбове.Ама колегата не е написал.
                        Хъбове със сигурност има. Само дето се включват автоматично, ако е Super Select. И на мен не ми е ясно със свалянето на капачката на джантата какво се очаква da se widi. Под капачката на джантата има друга капачка (тя вече е на хъба), която се завива с 6 болта, ако не се лъжа. Точно тя всъщност трябва да се свали и да се види за стружки.
                        Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

                        тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

                        Коментар


                        • #13
                          От: Проблем 4х4

                          Аз мислех, че Super Select е само с капачки(гледайки отвън главината).
                          Живей така, че ако утре е последния ти ден, да не е необходимо да променяш нещо днес!

                          Коментар


                          • #14
                            От: Проблем 4х4

                            Първоначално публикуван от Стоян Боюков-Sariones Преглед на мнение
                            Хъбове със сигурност има. Само дето се включват автоматично, ако е Super Select. И на мен не ми е ясно със свалянето на капачката на джантата какво се очаква da se widi. Под капачката на джантата има друга капачка (тя вече е на хъба), която се завива с 6 болта, ако не се лъжа. Точно тя всъщност трябва да се свали и да се види за стружки.
                            Защо пишете глупости.Като не Ви е ясно нещо поне не заблуждавайте другите.
                            Колегата ако не знае къде са сервизите във Велико Търново на поне двама членове на форума утре да ми се обади-0878123141.

                            Коментар


                            • #15
                              От: Проблем 4х4

                              Първоначално публикуван от Стоян Боюков-Sariones Преглед на мнение
                              Хъбове със сигурност има. Само дето се включват автоматично, ако е Super Select. И на мен не ми е ясно със свалянето на капачката на джантата какво се очаква da se widi. Под капачката на джантата има друга капачка (тя вече е на хъба), която се завива с 6 болта, ако не се лъжа. Точно тя всъщност трябва да се свали и да се види за стружки.
                              Абе аз питам, щото съм със Super select и хъбове със сигурност няма. И понеже колегата е писал, че паджерото му е 2.5 GL 96г - къса база - демек точно като моето, че даже и същата година, та за това се очудих на сигурността, с която всички се фанАха за хъбовете.
                              Не, че не може да е с хъбове, но обикновено отключването на предните гуми става с вакуумен превключвател в предния диф

                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:frewheel.jpg
Прегледи:1
Размер:69.8 КБ
ID:5350882

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X