Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Изключвател на ангренажния капак за Паджеро1 4D55 с турбо

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Изключвател на ангренажния капак за Паджеро1 4D55 с турбо

    Здравейте! Преди около две седмици,по време на движение забелязах, че се включва лампата за подгряване и лампата за зареждане на акумулатора.Прегледах ел. инсталацията, но видимо нищо не открих.На следващия ден проблема зачести и взе да се изтощава акумулатора.Прегледах отново кабелите около генератора и се оказа, че е прекъснал вътре в изолацията по-тънкият, който влиза в релето за зареждане.След свързване проблема се оправи. Прегледах инсталацията около подгряването и забелязах, че кабела от изключвателя на ангренажният капак се е откачил и завършва с тънък/мъжки/ кабелен накрайник и виси зад ГНП-то.Въпросът ми е къде се включва кабела.

  • #2
    От: Изключвател на ангренажния капак за Паджеро1 4D55 с турбо

    Първоначално публикуван от volt Преглед на мнение
    .........кабела от изключвателя на ангренажният капак .........
    Това пък какво е?
    Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

    тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

    Коментар


    • #3
      От: Изключвател на ангренажния капак за Паджеро1 4D55 с турбо

      Прегледай си масите към купето.За какъв изключвател става на въпрос.
      Pajero 2.8 tdi GLS къса база

      Коментар


      • #4
        От: Изключвател на ангренажния капак за Паджеро1 4D55 с турбо

        Утре ще кача снимки, за да стане по-ясно.

        Коментар


        • #5
          От: Изключвател на ангренажния капак за Паджеро1 4D55 с турбо

          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG0160A.jpg
Прегледи:1
Размер:69.3 КБ
ID:5345715Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG0159A.jpg
Прегледи:1
Размер:72.7 КБ
ID:5345716Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG0158A.jpg
Прегледи:1
Размер:65.5 КБ
ID:5345717Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG0157A.jpg
Прегледи:1
Размер:86.7 КБ
ID:5345718

          Това е изключвателя. През процепа на капака на ангренажа се подава нещо като щифт, на минимално разстояние от ангренажният ремък. Когато по някаква причина ремъка се надигне - избутва щифта нагоре и изключва някаква маса (-) към ГНП-то и двигателя спира.Преди около две години, когато сменях ангренажния ремък пробвах изключвателя и сработваше. Сега двигателя работи и без този кабел.Черен на цвят е (на снимките съм го откачил от изключвателя.)

          Коментар


          • #6
            От: Изключвател на ангренажния капак за Паджеро1 4D55 с турбо

            Няма друг тук с 4D55. Аз си мислех, че съм с най-дъртото Паджеро - 88-ми набор, но и моето е с 4D56.
            Освен това не виждам друго място за захванване по ГНП-то, освен клапанът за гасене, който обаче се управлява с +
            За този датчик само съм чувал, но мислех, че просто опира в капака.

            Коментар


            • #7
              От: Изключвател на ангренажния капак за Паджеро1 4D55 с турбо

              Имам едно 4D55 87г и едно 4D56 94г- такъв изключвател нямат. За пръв път виждам такова нещо.
              На сърбела майката му е чесането.
              Борислав Борисов Русе О885 О37815

              Коментар


              • #8
                От: Изключвател на ангренажния капак за Паджеро1 4D55 с турбо

                Това да не е някаква защита от късане/прехвърляне на ремъка? Струва ми се че не може да спре двигателя достатъчно бързо? И на мен ми стана много интересно.

                Коментар


                • #9
                  От: Изключвател на ангренажния капак за Паджеро1 4D55 с турбо

                  На мен пък ми прилича на ТНТМ. Е може и да не е, ама верно не може достатъчно бързо да спре двигателя.
                  Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

                  тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

                  Коментар


                  • #10
                    От: Изключвател на ангренажния капак за Паджеро1 4D55 с турбо

                    Датчик е, по скоро за износване на ремъка. От там трябва да пали контролна лампа на таблото.
                    Може да се провери като му замасиш буксата, ама преди това май трябва да я намериш.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Изключвател на ангренажния капак за Паджеро1 4D55 с турбо

                      Да бе. И на какво ще опира дето да не се износва нито ремъка нито датчика локално.
                      Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

                      тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

                      Коментар


                      • #12
                        Re: От: Изключвател на ангренажния капак за Паджеро1 4D55 с турбо

                        Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                        Датчик е, по скоро за износване на ремъка. От там трябва да пали контролна лампа на таблото.
                        Може да се провери като му замасиш буксата, ама преди това май трябва да я намериш.
                        В случая е точно това. - Отчита "провеса"
                        При Trooper, лампата "T-belt" на таблото се задейства от... километража. При смяна на ремъка се сваля таблото и има три пина с джъмпер, който се премества и се броят 100к км, докато светне ламбата)) За следващите 100 000 се премества отново.
                        "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                        Коментар


                        • #13
                          От: Изключвател на ангренажния капак за Паджеро1 4D55 с турбо

                          Моя дръгльоч е с такъв мотор,ама такова животно нямам. Вероятно е някаква рядка екстра?

                          Коментар


                          • #14
                            От: Изключвател на ангренажния капак за Паджеро1 4D55 с турбо

                            Ще опира на ремъка, когато се разтегне и направи корем. Иначе, стои на растояние от него.
                            Аз също не съм го виждал, но го имам в техническото ръководство, като описание на процедура при смяна на агренажен ремък на Паджеро. До колкото си спомням принципа е горе - долу тоя.

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X