Здравейте! Преди около две седмици,по време на движение забелязах, че се включва лампата за подгряване и лампата за зареждане на акумулатора.Прегледах ел. инсталацията, но видимо нищо не открих.На следващия ден проблема зачести и взе да се изтощава акумулатора.Прегледах отново кабелите около генератора и се оказа, че е прекъснал вътре в изолацията по-тънкият, който влиза в релето за зареждане.След свързване проблема се оправи. Прегледах инсталацията около подгряването и забелязах, че кабела от изключвателя на ангренажният капак се е откачил и завършва с тънък/мъжки/ кабелен накрайник и виси зад ГНП-то.Въпросът ми е къде се включва кабела.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Изключвател на ангренажния капак за Паджеро1 4D55 с турбо
Свий
X
-
От: Изключвател на ангренажния капак за Паджеро1 4D55 с турбо
Първоначално публикуван от volt Преглед на мнение.........кабела от изключвателя на ангренажният капак .........Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....
тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...
-
От: Изключвател на ангренажния капак за Паджеро1 4D55 с турбо
Това е изключвателя. През процепа на капака на ангренажа се подава нещо като щифт, на минимално разстояние от ангренажният ремък. Когато по някаква причина ремъка се надигне - избутва щифта нагоре и изключва някаква маса (-) към ГНП-то и двигателя спира.Преди около две години, когато сменях ангренажния ремък пробвах изключвателя и сработваше. Сега двигателя работи и без този кабел.Черен на цвят е (на снимките съм го откачил от изключвателя.)
Коментар
-
От: Изключвател на ангренажния капак за Паджеро1 4D55 с турбо
Няма друг тук с 4D55. Аз си мислех, че съм с най-дъртото Паджеро - 88-ми набор, но и моето е с 4D56.
Освен това не виждам друго място за захванване по ГНП-то, освен клапанът за гасене, който обаче се управлява с +
За този датчик само съм чувал, но мислех, че просто опира в капака.
Коментар
-
От: Изключвател на ангренажния капак за Паджеро1 4D55 с турбо
Датчик е, по скоро за износване на ремъка. От там трябва да пали контролна лампа на таблото.
Може да се провери като му замасиш буксата, ама преди това май трябва да я намериш.
Коментар
-
Re: От: Изключвател на ангренажния капак за Паджеро1 4D55 с турбо
Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнениеДатчик е, по скоро за износване на ремъка. От там трябва да пали контролна лампа на таблото.
Може да се провери като му замасиш буксата, ама преди това май трябва да я намериш.
- Отчита "провеса"
При Trooper, лампата "T-belt" на таблото се задейства от... километража. При смяна на ремъка се сваля таблото и има три пина с джъмпер, който се премества и се броят 100к км, докато светне ламбата)) За следващите 100 000 се премества отново.
"Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."
Коментар
-
От: Изключвател на ангренажния капак за Паджеро1 4D55 с турбо
Ще опира на ремъка, когато се разтегне и направи корем. Иначе, стои на растояние от него.
Аз също не съм го виждал, но го имам в техническото ръководство, като описание на процедура при смяна на агренажен ремък на Паджеро. До колкото си спомням принципа е горе - долу тоя.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар