Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Днес сутринта

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Днес сутринта

    Така или иначе - оказа се малката беля.

    Маслото - с консистенция на маргарин - си е намерило откъде да се изджвърка - точно уплътнението на филтъра се оказа. Това, което ми направи впечатление, чеше, че филтъра се разви!!! на ръка. Аз присъствах при поставянето му, и със сигурност не беше забравен да се завие, а майстора ми ( той ми е дружка стара ) не е като да е слаб в ръцете - кутрето му е почти цол ..
    Та съм спокоен вече - малката беля се оказа.

    Благодаря отново на всички!

    Коментар


    • #17
      От: Днес сутринта

      Да, точно уплътнението, което се вижда на снимката на Спарки, беше виновно.

      Коментар


      • #18
        От: Днес сутринта

        А какво масло му беше сипал, да знам да не си купувам такова.

        Даже маслото в струга ми (М10Д) си стои течно поне до минус 15.
        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • #19
          От: Днес сутринта

          Не вярвам проблема да е точно в маслото
          ето такова е


          Имам наблюдения от маслото върху мерседеса ми, върху още един мерседес, едно терано2, а също и върху четиридесетина таксиметрови автомобила...

          Коментар


          • #20
            От: Днес сутринта

            Първоначално публикуван от radikyokushin Преглед на мнение
            Не става дума за О-пръстена - .....
            Моя грешка. Извинявам се, за което. Точно уплътнението на филтъра имах предвид.
            Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

            тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

            Коментар


            • #21
              От: Днес сутринта

              Първоначално публикуван от Veni1 Преглед на мнение
              Не вярвам проблема да е точно в маслото
              ето такова е


              Имам наблюдения от маслото върху мерседеса ми, върху още един мерседес, едно терано2, а също и върху четиридесетина таксиметрови автомобила...
              Еми, не би трябвало да става на маргарин дори при тия температури. Например за MOTUL 10W40 температурата на течливост е -27 градуса. За да става на маргарин при по-висока, или трябва да е старо, или да е менте.

              На 5W40, с което карам, тая температура е -36 градуса. На 0W40 е -45.
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • #22
                От: Днес сутринта

                Ето Ви една табличка с вискозитетите на маслата по SAE и температурния диапазон:

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Untitled.jpg
Прегледи:2
Размер:15.7 КБ
ID:5342528
                The Flat Earth Society has members all around the globe.

                Коментар


                • #23
                  От: Днес сутринта

                  Отново дубликат
                  Прикачени файлове
                  Последно редактирано от Вива ViRuS4eto; 01-02-12, 15:09.
                  The Flat Earth Society has members all around the globe.

                  Коментар


                  • #24
                    От: Днес сутринта

                    Спарки, трябва да попием повечко бири с тебе..

                    Аз си имам характерен начин на говорене, респ. писане, и едно хиперболизиране си е напълно нормално за израза ми.

                    Когато сутринта видях локвичката на земята, не съм я пробвал дали мога да я намажа на филийка, освен това на -22° температура на въздуха, температурата на замръзналия сняг, върху който беше спрян джипа, може и по-ниска да е била...

                    Ама пък, като гледам на Вивето табличката, знам ли и аз на "маргарин" ли е било маслото, или на "петмез"..

                    Оттеглям си определението за "маргарина"..

                    Коментар


                    • #25
                      От: Днес сутринта

                      За бирите - много си прав.
                      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                      Коментар


                      • #26
                        От: Днес сутринта

                        Първоначално публикуван от Veni1 Преглед на мнение
                        Така или иначе - оказа се малката беля.

                        Маслото - с консистенция на маргарин - си е намерило откъде да се изджвърка
                        Много ми е любопитно - как масло марково 10W-40 става на маргарин? Какво ни продават в марковите туби гадовете?
                        За филтрите не се чудя, а знам, че масово са фалшиви.

                        Коментар


                        • #27
                          От: Днес сутринта

                          Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
                          Много ми е любопитно - как масло марково 10W-40 става на маргарин? Какво ни продават в марковите туби гадовете?
                          За филтрите не се чудя, а знам, че масово са фалшиви.
                          Това за "маргарина" той колегата се поправи,ама съм склонен да повярвам,че се е сгъстило до нещо като "пчелен"мед от магазина.

                          Коментар


                          • #28
                            От: Днес сутринта

                            Затова в такива студове поне 5/40-пълна синтетика.Вярно, че е по-скъпо,и че лесно се дава акъл, но накрая ти излиза по-евтино.
                            Освен това аз винаги допускам, че написаните параметри са с поне около 10% завишени с рекламна цел-тва не само за маслата.Затова винаги се презастраховам-антифриза за -40С(поне), маслото 5/40 пълна синтетика(и смяна на 7000км.), а течноста за чистачки изобщо не разреждам!И купуване само от известен производител и търговец, внимателно оглеждане на опаковката и...опитване на вкус и мирис по възможност!

                            Ами, ако температурите бяха "малко" по-ниски...-30-32С да речем, а...?Кой-знае колко спукани блокове, радиатори и какви ли не поразии щеше да има?Отдавна предупреждаваха за много ниски температури, но съм сигурен, че малцина са взели мерки, а още по-малко са се презастраховали.
                            Последно редактирано от mbenz; 01-02-12, 18:38. Причина: допълнение
                            много автомати-слаби резултати!

                            Коментар


                            • #29
                              От: Днес сутринта

                              Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
                              Много ми е любопитно - как масло марково 10W-40 става на маргарин? Какво ни продават в марковите туби гадовете?
                              За филтрите не се чудя, а знам, че масово са фалшиви.
                              Някои си мислят, че по скъпото = на по-качественото. Да, но не и в България.
                              Don't hunt IF you can't kill
                              първо 0883 после 333 накрая 448

                              LZ1BGD

                              Коментар


                              • #30
                                От: Днес сутринта

                                Добре!

                                Пламене, маслото се купува по официален канал- на палет, и както казах, петдесетина автомобила се движат с него - от които 80% са таксита!

                                Сега, ако ми обясниш, ако изпия една лъжица от това масло, как да позная, че при -22 ще се спече, веднага се съгласявам.
                                Или по друг органолептичен начин - какъвто и да е.

                                Знам, и уважавам познанията ти и опита ти, ама според мен това е ситуация, която е абсолютно непредвидима, непрогнозируема, и неконтролирана.
                                Ако си подготвям джипа за експлоатация - ежедневна - там, дето това е ежедневие, и там, дето се къпят в реката при -38°, тогава е ясно какво се прави.

                                Май съм споделял как се подготвя автомобил за експлоатация при температури под -35 - и това е опита на руските мерсоводи..

                                От друга страна, ако ми посочиш поне един човек - познат на приятел, който е чул от жена си, че оня, като е разбрал, че ще ще застудява, си е сменил маслото....

                                От трета страна, масления филтър си го купих в Турция - от дилър на Митсубиши - айде, да речем, че е менте. Каква е гаранцията, че от тук бих си купил по-оригинален?

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X