Здравейте,
Интересува мнението ви за джиповете с обърната дирекция - тези дето някога са били с десен волан, но са ги направили с ляв. Попаднах на няколко такива, обикновено са Shogun-и, но на "палубата" пише Pajero, също така ми прави впечатление че лостчето за предното предаване е винаги от страната на водача, след това е скоростния лост при автоматиците. Та на подозираните от мен обърнати Pajero-та, скоростния лост е от ляво и после е малкото лостче. Дали наблюденията ми са достоверни? Изобщо, лошо ли е да е обръщана дирекцията. Аз самия предпочитам ляв волан, но бройката на тези с десен е доста висока. В случай че си купя и десен волан, какви биха били разходите ако поискам да му сменя дирекцията? Дали има съвместимост между Pajero Evolution и стандартна двойка.
Интересува мнението ви за джиповете с обърната дирекция - тези дето някога са били с десен волан, но са ги направили с ляв. Попаднах на няколко такива, обикновено са Shogun-и, но на "палубата" пише Pajero, също така ми прави впечатление че лостчето за предното предаване е винаги от страната на водача, след това е скоростния лост при автоматиците. Та на подозираните от мен обърнати Pajero-та, скоростния лост е от ляво и после е малкото лостче. Дали наблюденията ми са достоверни? Изобщо, лошо ли е да е обръщана дирекцията. Аз самия предпочитам ляв волан, но бройката на тези с десен е доста висока. В случай че си купя и десен волан, какви биха били разходите ако поискам да му сменя дирекцията? Дали има съвместимост между Pajero Evolution и стандартна двойка.
Коментар