Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Няколко ел. проблема за решаване

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Няколко ел. проблема за решаване

    1. Не ми работи вентилатора на интеркулера - гледах няколко ел. схеми на едната е нормално отворен и затваря над 60 градуса. На другата схема обаче е нормално затворен. Та съм в чуденка кое е вярно.При стайна Т е отворен в момента, след като го загрях затвори. Интересува ме и кое е силовото му реле и на кой бушон е. Имам схеми, но с доста лошо качество.
    2. Проблема е по-скоро козметика. След като светна фаровете, силата на светене на часовника и термометъра намалява. Аз не искам да е така.
    Искам да свети силно винаги. Някак Т и часовника получават сигнал, че светлините са включени и се затъмняват. Доколкото се ориентирах в схемите има 2 захранвания за блока с допълнителни инструменти, но може и да греша, много са неясни схемите.

    Колата е П2 2.8 1999г.
    Последно редактирано от skitnik; 30-11-11, 21:27.
    I get High by going Down

  • #2
    От: Няколко ел. проблема за решаване

    Сега да ти кажа.
    1.Този вентилатор съм го чувал няколко пъти и то през лятото. Като включи ще го чуеш и ти (работи при по-голямо натоварване и по-топло време). Демек според мен нямаш проблем.
    2.Така работещи крушките си е съвсем нормално. Идеята е при пускане на фаровете (значи по-тъмно на вън) да не се уморяват очите. Демек и тук нямаш проблем.
    Поздрави.
    Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

    тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

    Коментар


    • #3
      От: Няколко ел. проблема за решаване

      Схема на вентилатора на интеркулера, мисля, че е достатъчно четлива:
      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Pajero II - intercooler fan.JPG
Прегледи:1
Размер:55.3 КБ
ID:5322398

      С намалянето на интензитета на светене на часовника е малко по-сложно, ако настояваш ще ти извадя схемите и за това (няколко са). Но помисли, наистина ли те дразни, че при включени фарове (габарити) интензитета им на светене намалява. Все пак има логика в това, което японецът е предвидил фабрично.
      VW Passat 5.5 (3bg), 2004, 1.9 TDI, 4x4
      MMC Pajero 2, GLS, 1997, 2800 TDI

      Коментар


      • #4
        От: Няколко ел. проблема за решаване

        т.2
        Понеже и мен ме дразни това намаляване на силата на светене при пуснати фарове ( а джипа се кара винаги с пуснати фарове ), просто го елиминирах с едни резачки ( клъц, и стана жена, като в оная песен )

        лошото е, че не помня точно, но е относително лесно да провериш кой кабел трябва да прекъснеш - като вземеш една пробна лампа, и закачиш единия край на маса, с другия ще установиш на кой кабел има + само при включени светлини..

        Та там - клъц, и толкоз...

        отрязаното се изолира.

        Коментар


        • #5
          От: Няколко ел. проблема за решаване

          Първоначално публикуван от sashot Преглед на мнение
          Схема на .. фабрично.
          Благодаря много. Схемата е супер, аз гледах същата, но с много лошо качество.
          Оттук става ясно, че бушона е номер 6 при мотора, а релето е 21х, 3тото на първата колона пак при мотора.
          Относно затъмняването - няма да пречи, те са далеч встрани. Как мога да се снабдя със всички схеми които имаш?

          Мерси Veni1, и аз така си го представях, просто исках да прочета цвета на кабела и просто да го клъцна.

          Колега Sariones, това всичко ми е ясно( в постинга ми е описано), благодаря за желанието все пак.
          I get High by going Down

          Коментар


          • #6
            От: Няколко ел. проблема за решаване

            Първоначално публикуван от skitnik Преглед на мнение
            Как мога да се снабдя със всички схеми които имаш?
            Пробвай с това:
            https://htftp.offroad-bulgaria.com/p...CAL_WIRING.pdf

            Коментар


            • #7
              От: Няколко ел. проблема за решаване

              Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
              Благодаря много!!! Точно от това имах нужда.
              I get High by going Down

              Коментар


              • #8
                От: Няколко ел. проблема за решаване

                Кабелите които се режат са с основен зелен цвят и бяла ивица, един на часовника и един на термометъра, точно преди платката.
                I get High by going Down

                Коментар

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X