Здравейте,
след серия покупко-продажби вместо с Дискавъри сега са возя в едно чудесно на първо четене L 200, обаче забелязах следното ( не знам проблем ли е или недонастройка ) - при изгасени фарове бутончетата на радиото и на информационния дисплей светят. Когато светна фаровете бутончетата угасват. А трябва да е обратното, нали ? Към радиото отиват две кабелчета : ILL+ и ILL-, на които обаче не идва 12 волта, а , в зависимост от положението на фаровете ( вкл/изкл ) към 4.7/9.5 волта - явно това е управление. Как да го накарам да работи правилно ?
И още нещо - след като свалях предпазителите един по един да ги проверявам ( не питайте защо не уцелих от раз, че ме е срам) , остана да свети лампата на еърбега. Пробвах да откача акумулатора за около 5-10 минути, но не помогна. Има ли друг начин да я угася сам, без да ходя на '' компютърна диагностика'' ?
след серия покупко-продажби вместо с Дискавъри сега са возя в едно чудесно на първо четене L 200, обаче забелязах следното ( не знам проблем ли е или недонастройка ) - при изгасени фарове бутончетата на радиото и на информационния дисплей светят. Когато светна фаровете бутончетата угасват. А трябва да е обратното, нали ? Към радиото отиват две кабелчета : ILL+ и ILL-, на които обаче не идва 12 волта, а , в зависимост от положението на фаровете ( вкл/изкл ) към 4.7/9.5 волта - явно това е управление. Как да го накарам да работи правилно ?
И още нещо - след като свалях предпазителите един по един да ги проверявам ( не питайте защо не уцелих от раз, че ме е срам) , остана да свети лампата на еърбега. Пробвах да откача акумулатора за около 5-10 минути, но не помогна. Има ли друг начин да я угася сам, без да ходя на '' компютърна диагностика'' ?
Коментар