Накратко, заради големият луфт го свалих, разглобих, направихме нови втулки от полиамид/оригиналните са такива/. "Вятър" на оста, за да се премахне евентуалната елипса. Канали на новите втулки за да може греста да стига навсякъде, гресьорка монтирахме. Сменихме и семеринга, че стария се беше напукал. Размера му е 34х21. Дебелината е 6 мм, но може и повече. Всичко ми "седна" 43 лв.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Ремонт на паразитен хебел - стана по-добре от нов
Свий
X
-
От: Ремонт на паразитен хебел - стана по-добре от нов
И аз моят го отремонтирах по същия начин ,само че аз си купих втулки едни синички,но и аз не се сетих да направя снимки
MITSUBISHI PAJERO 3000 V6 Колкото е по-добър джипа, толкова по-далеко ходиш за трактор
MAZDA 323 1.6 16V 4X4 ...150 ps+...Турбото е болест, която трови кръвта във вените ти
Коментар
-
От: Ремонт на паразитен хебел - стана по-добре от нов
Тези дни и аз го играх този филм. Май и ти си карал по Стара Планина лятотоСега му е ред и на кормилните накрайници.
Поздрави!0878 706 714
WWW.OFFROADMASHINI.COM
Коментар
-
От: Ремонт на паразитен хебел - стана по-добре от нов
Да ви кажа честно ,аз смених цялата предница всички накрайници и шарнири ,втулки ,тампони ,сега да ти е кеф да го караш...MITSUBISHI PAJERO 3000 V6 Колкото е по-добър джипа, толкова по-далеко ходиш за трактор
MAZDA 323 1.6 16V 4X4 ...150 ps+...Турбото е болест, която трови кръвта във вените ти
Коментар
-
От: Ремонт на паразитен хебел - стана по-добре от нов
Първоначално публикуван от jordansto Преглед на мнениеТези дни и аз го играх този филм. Май и ти си карал по Стара Планина лятотоСега му е ред и на кормилните накрайници.
Поздрави!. Тук, във Варна, има един майстор слага на кормилните накрайници капачки с винт. Като се поизноси - натягаш и така докато свърши. После отваряш,сменяш "активния елемент" и пак. Едно, че е по-евтино, ами е и по бързо. Като караш повечко по чукарите, предницата става консуматив.
I get High by going Down
Коментар
-
От: Ремонт на паразитен хебел - стана по-добре от нов
Първоначално публикуван от skitnik Преглед на мнениеМай, май.. Тук, във Варна, има един майстор слага на кормилните накрайници капачки с винт. Като се поизноси - натягаш и така докато свърши. После отваряш,сменяш "активния елемент" и пак. Едно, че е по-евтино, ами е и по бързо. Като караш повечко по чукарите, предницата става консуматив.
MITSUBISHI PAJERO 3000 V6 Колкото е по-добър джипа, толкова по-далеко ходиш за трактор
MAZDA 323 1.6 16V 4X4 ...150 ps+...Турбото е болест, която трови кръвта във вените ти
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар