Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Поведение на автоматична скоростна кутия при зимни условия на Паджеро 3.0 v6

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Поведение на автоматична скоростна кутия при зимни условия на Паджеро 3.0 v6

    Привет на всички знаещи и незнаещи!

    Изрових всички теми свързани с автомати и поведението им при зимни условия , но уви ударих на камък(или не съм търсил както трябва)

    От месец и нещо съм горд собственик на Пахерос 3.0 бензин къса база , автомат 93"
    Да минем на въпроса и темата ми на размисъл.
    Та карам джип/автомат за първи път, но иначе имам доста стаж с автомобили и камиони(особенно камиони - горски тежък офроуд с един Джоган в дървения бизнес , но това е друга тема за друг раздел) със ръчни скорости и при тях всичко си е ОК , като ползваш моторната спирачка спускайки се на ниска предавка без ГАЗ.
    Въпросите ми се няколко :

    1-во - как ще се кара зимата при спускане на заснежени и заледени(хлъзгави) участъци, понеже както си карам на D надолу по баира и "Дзверо-Паджеро" се засилва , все едно съм на свободна както при ръчките.Пробвах на " L "( само на задно ) и май по-бавно слиза , смисъл такъв че мотора спира джипа надолу по стръмното.

    2-ро - може ли да се сменя от " D " на " L "(само на задно ) по време на движение , защото нали се сещата че виждаш хлъзгавото вече като си на него

    Благодаря на всеки отзовал се с полезна информация.
    Micubishi Pajero II 3.0 V6 /LPG , Super Select - къса база BMW 316 i Comact , Peugeot Partner.
    Когато ми се доработи - сядам да си почина докато ми мине! 0893449040 Коко

  • #2
    От: Поведение на автоматична скоростна кутия при зимни условия на Паджеро 3.0 v6

    Обикновенно се кара на hold режим /ако имаш такъв/ од излкючен.

    Коментар


    • #3
      От: Поведение на автоматична скоростна кутия при зимни условия на Паджеро 3.0 v6

      Първоначално публикуван от krasitotkov Преглед на мнение
      Обикновенно се кара на hold режим /ако имаш такъв/ од излкючен.
      Няма такъв режим и "OD" не свети индикацията на таблото - значи би трябвало да е OFF
      Micubishi Pajero II 3.0 V6 /LPG , Super Select - къса база BMW 316 i Comact , Peugeot Partner.
      Когато ми се доработи - сядам да си почина докато ми мине! 0893449040 Коко

      Коментар


      • #4
        От: Поведение на автоматична скоростна кутия при зимни условия на Паджеро 3.0 v6

        Изключваш Овър драйва, ръгаш на L(като спреш предварително) и си ти (ако не ти се наложиш да включваш и бавните де)

        Коментар


        • #5
          От: Поведение на автоматична скоростна кутия при зимни условия на Паджеро 3.0 v6

          Първоначално публикуван от killyou Преглед на мнение
          Изключваш Овър драйва, ръгаш на L(като спреш предварително) и си ти (ако не ти се наложиш да включваш и бавните де)

          Извинавам се за спама , ама не можах да го разбера този OD , кога е пуснат и кога не е.
          Когато нямам светеща индикация на таблото значи че изключен.Така ли да го разбирам
          Micubishi Pajero II 3.0 V6 /LPG , Super Select - къса база BMW 316 i Comact , Peugeot Partner.
          Когато ми се доработи - сядам да си почина докато ми мине! 0893449040 Коко

          Коментар


          • #6
            От: Поведение на автоматична скоростна кутия при зимни условия на Паджеро 3.0 v6

            Първоначално публикуван от Калоян Петров Преглед на мнение
            Извинавам се за спама , ама не можах да го разбера този OD , кога е пуснат и кога не е.
            Когато нямам светеща индикация на таблото значи че изключен.Така ли да го разбирам
            Като ти свети е изключен и не ти включва последната предавка и локъп-а(пише OD OFF). Също полезен когато ти трябва максимален въртящ момент, поне на 2.5 е така(автомата почва да зацепва към 1500об/мин.)

            Коментар


            • #7
              От: Поведение на автоматична скоростна кутия при зимни условия на Паджеро 3.0 v6

              Първоначално публикуван от killyou Преглед на мнение
              Като ти свети е изключен и не ти включва последната предавка и локъп-а(пише OD OFF). Също полезен когато ти трябва максимален въртящ момент, поне на 2.5 е така(автомата почва да зацепва към 1500об/мин.)

              Благодаря за полезната информация!!!
              Още довечера като се прибера от работа ще тествам.
              Micubishi Pajero II 3.0 V6 /LPG , Super Select - къса база BMW 316 i Comact , Peugeot Partner.
              Когато ми се доработи - сядам да си почина докато ми мине! 0893449040 Коко

              Коментар


              • #8
                От: Поведение на автоматична скоростна кутия при зимни условия на Паджеро 3.0 v6

                При камионите имаше "не изключвай....", 1-ва, прегрели въздушни спирачки и т.н. ...
                Малките предавки са докато тръгвш и когато караш, а не докато спираш. Паджерото", (а и другите автомати) си ги карй на "Д" и ползвай спирачката, тя е изчислена да те спира. Автомата може да те задържи докато има налягане, после дисковете освобождават и ако те изненада е веселба.
                2. Принципно лоста може да го местиш в движение и е като при "ръчките", вдига обороти, фучи, и в един момент се чупи.....научи се да караш само с десния крак, и без да пипаш лоста за скоростите, това е смисъла на автоматите.
                Последно редактирано от дядо владо; 06-09-11, 20:32.
                0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

                Коментар


                • #9
                  От: Поведение на автоматична скоростна кутия при зимни условия на Паджеро 3.0 v6

                  Първоначално публикуван от дядо владо Преглед на мнение
                  При камионите имаше "не изключвай....", 1-ва, прегрели въздушни спирачки и т.н. ...
                  Малките предавки са докато тръгвш и когато караш, а не докато спираш. Паджерото", (а и другите автомати) си ги карй на "Д" и ползвай спирачката, тя е изчислена да те спира. Автомата може да те задържи докато има налягане, после дисковете освобождават и ако те изненада е веселба.
                  2. Принципно лоста може да го местиш в движение и е като при "ръчките", вдига обороти, фучи, и в един момент се чупи.....научи се да караш само с десния крак, и без да пипаш лоста за скоростите, това е смисъла на автоматите.

                  Съгласен колкото по-рядко пипаш лоста толко по-добре
                  Става въпрос за лоста на автоматика
                  Живей всеки ден така все едно ти е последен, защото рано или късно ще се окажеш прав
                  :D

                  Коментар


                  • #10
                    От: Поведение на автоматична скоростна кутия при зимни условия на Паджеро 3.0 v6

                    Аз мойто като го карам зимата ,ако се наложи да спускам ,го слагам на по малка предавка взависимост от наклона ,дори ми се е налагало и на бавните да го слагам ,но винаги докато е спрян или спирам за да превключа ...
                    MITSUBISHI PAJERO 3000 V6 Колкото е по-добър джипа, толкова по-далеко ходиш за трактор
                    MAZDA 323 1.6 16V 4X4 ...150 ps+...Турбото е болест, която трови кръвта във вените ти

                    Коментар


                    • #11
                      От: Поведение на автоматична скоростна кутия при зимни условия на Паджеро 3.0 v6

                      Първоначално публикуван от Калоян Петров Преглед на мнение
                      Привет на всички знаещи и незнаещи!

                      Изрових всички теми свързани с автомати и поведението им при зимни условия , но уви ударих на камък(или не съм търсил както трябва)

                      От месец и нещо съм горд собственик на Пахерос 3.0 бензин къса база , автомат 93"
                      Да минем на въпроса и темата ми на размисъл.
                      Та карам джип/автомат за първи път, но иначе имам доста стаж с автомобили и камиони(особенно камиони - горски тежък офроуд с един Джоган в дървения бизнес , но това е друга тема за друг раздел) със ръчни скорости и при тях всичко си е ОК , като ползваш моторната спирачка спускайки се на ниска предавка без ГАЗ.
                      Въпросите ми се няколко :

                      1-во - как ще се кара зимата при спускане на заснежени и заледени(хлъзгави) участъци, понеже както си карам на D надолу по баира и "Дзверо-Паджеро" се засилва , все едно съм на свободна както при ръчките.Пробвах на " L "( само на задно ) и май по-бавно слиза , смисъл такъв че мотора спира джипа надолу по стръмното.

                      2-ро - може ли да се сменя от " D " на " L "(само на задно ) по време на движение , защото нали се сещата че виждаш хлъзгавото вече като си на него

                      Благодаря на всеки отзовал се с полезна информация.
                      Ето тука си пише, кога на какво караш Mitsibushi Pajero-SuperSelect4WD.doc
                      Поздрави!

                      Коментар


                      • #12
                        От: Поведение на автоматична скоростна кутия при зимни условия на Паджеро 3.0 v6

                        Първоначално публикуван от дядо владо Преглед на мнение
                        При камионите имаше "не изключвай....", 1-ва, прегрели въздушни спирачки и т.н. ...
                        Малките предавки са докато тръгвш и когато караш, а не докато спираш. Паджерото", (а и другите автомати) си ги карй на "Д" и ползвай спирачката, тя е изчислена да те спира. Автомата може да те задържи докато има налягане, после дисковете освобождават и ако те изненада е веселба.
                        2. Принципно лоста може да го местиш в движение и е като при "ръчките", вдига обороти, фучи, и в един момент се чупи.....научи се да караш само с десния крак, и без да пипаш лоста за скоростите, това е смисъла на автоматите.
                        Благодаря колега за този поучителен отговор.
                        Не пипам аз скоростния лост без да съм спрял и натиснал педала на спирачката.
                        А отностно спирачките - моя звер няма АBS и затова налко по-така зимата.
                        Micubishi Pajero II 3.0 V6 /LPG , Super Select - къса база BMW 316 i Comact , Peugeot Partner.
                        Когато ми се доработи - сядам да си почина докато ми мине! 0893449040 Коко

                        Коментар


                        • #13
                          От: Поведение на автоматична скоростна кутия при зимни условия на Паджеро 3.0 v6

                          Моят има ABS ,и много пъти ме е спасявал зимата ,а и лятото също
                          MITSUBISHI PAJERO 3000 V6 Колкото е по-добър джипа, толкова по-далеко ходиш за трактор
                          MAZDA 323 1.6 16V 4X4 ...150 ps+...Турбото е болест, която трови кръвта във вените ти

                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X