Отдавна си мислех, че трябва да сложа лебедка, но все отлагах. И така след няколко добри закопавания, само на метри от някое дърво и след часове дърпане, бутане и вадене, си мислех защо нямам лебедка, която да ми спести мъките. Накрая взех и с безценната помощ на двама мои приятели, сложих...
Ето я и нея...
Ето и джипката

За констуркцията използвахме П-лайзен 50х50х4 мм. /предварително бях решил да я вградя в бронята, което доста усложни нещата/

За закрепване към роговете бяхме избрали шестограмни болтове 12мм х 1,5, 12,7 кг. тук обаче възникна проблем, защото в двата рога на паджерото има оригинални отвори по 25 мм. /за монтаж на оригинална лебедка, предполагам/, това наложи изработката на втулки, които да уплътнят отворите.





След това закрепихме двете страни на конструкцията, за да вземем мерки. От задната страна /вътре в рога/ поставихме шина 50х4 мм. - за шайба.





След часове мерене, мислене /до колкото можем/ и заваряване конструкцията беше готова. Тук е моментът да вметна, че монтажа на лебедка по този начин, налага да бъде изрязана последната пречка на маската.



До тук добре, сега се започва рязането на бронята и премахване на оребрението на горния й капак, което пречеше. Това беше голяма игра.





След това вързахме инсталацията като поставихме соленоидите в коша зад акумулатора, а джоистика за управление прекарахме вътре в купето.


И така след три дни ето резултата от нашата работа....
Ето я и нея...
Ето и джипката
За констуркцията използвахме П-лайзен 50х50х4 мм. /предварително бях решил да я вградя в бронята, което доста усложни нещата/
За закрепване към роговете бяхме избрали шестограмни болтове 12мм х 1,5, 12,7 кг. тук обаче възникна проблем, защото в двата рога на паджерото има оригинални отвори по 25 мм. /за монтаж на оригинална лебедка, предполагам/, това наложи изработката на втулки, които да уплътнят отворите.
След това закрепихме двете страни на конструкцията, за да вземем мерки. От задната страна /вътре в рога/ поставихме шина 50х4 мм. - за шайба.
След часове мерене, мислене /до колкото можем/ и заваряване конструкцията беше готова. Тук е моментът да вметна, че монтажа на лебедка по този начин, налага да бъде изрязана последната пречка на маската.
До тук добре, сега се започва рязането на бронята и премахване на оребрението на горния й капак, което пречеше. Това беше голяма игра.
След това вързахме инсталацията като поставихме соленоидите в коша зад акумулатора, а джоистика за управление прекарахме вътре в купето.
И така след три дни ето резултата от нашата работа....
Коментар