Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Монтаж на лебедка на Паджеро

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Монтаж на лебедка на Паджеро

    Отдавна си мислех, че трябва да сложа лебедка, но все отлагах. И така след няколко добри закопавания, само на метри от някое дърво и след часове дърпане, бутане и вадене, си мислех защо нямам лебедка, която да ми спести мъките. Накрая взех и с безценната помощ на двама мои приятели, сложих...

    Ето я и нея...
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:190520111318.jpg
Прегледи:1
Размер:127.4 КБ
ID:5939186

    Ето и джипката
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:210520111319.jpg
Прегледи:1
Размер:159.8 КБ
ID:5939187

    За констуркцията използвахме П-лайзен 50х50х4 мм. /предварително бях решил да я вградя в бронята, което доста усложни нещата/
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:210520111320.jpg
Прегледи:1
Размер:128.6 КБ
ID:5939188 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:210520111321.jpg
Прегледи:1
Размер:99.7 КБ
ID:5939189

    За закрепване към роговете бяхме избрали шестограмни болтове 12мм х 1,5, 12,7 кг. тук обаче възникна проблем, защото в двата рога на паджерото има оригинални отвори по 25 мм. /за монтаж на оригинална лебедка, предполагам/, това наложи изработката на втулки, които да уплътнят отворите.

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:210520111322.jpg
Прегледи:1
Размер:120.3 КБ
ID:5939190Натиснете снимката за да я уголемите

Име:210520111325.jpg
Прегледи:1
Размер:71.5 КБ
ID:5939191Натиснете снимката за да я уголемите

Име:210520111326.jpg
Прегледи:1
Размер:85.8 КБ
ID:5939192Натиснете снимката за да я уголемите

Име:210520111327.jpg
Прегледи:1
Размер:88.6 КБ
ID:5939193Натиснете снимката за да я уголемите

Име:210520111328.jpg
Прегледи:1
Размер:121.3 КБ
ID:5939194

    След това закрепихме двете страни на конструкцията, за да вземем мерки. От задната страна /вътре в рога/ поставихме шина 50х4 мм. - за шайба.


    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:210520111323.jpg
Прегледи:1
Размер:99.8 КБ
ID:5939195Натиснете снимката за да я уголемите

Име:210520111329.jpg
Прегледи:1
Размер:105.9 КБ
ID:5939196Натиснете снимката за да я уголемите

Име:210520111330.jpg
Прегледи:1
Размер:160.5 КБ
ID:5939197Натиснете снимката за да я уголемите

Име:210520111331.jpg
Прегледи:1
Размер:178.6 КБ
ID:5939198Натиснете снимката за да я уголемите

Име:210520111332.jpg
Прегледи:1
Размер:172.5 КБ
ID:5939199


    След часове мерене, мислене /до колкото можем/ и заваряване конструкцията беше готова. Тук е моментът да вметна, че монтажа на лебедка по този начин, налага да бъде изрязана последната пречка на маската.

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:210520111333.jpg
Прегледи:1
Размер:169.4 КБ
ID:5939200Натиснете снимката за да я уголемите

Име:220520111334.jpg
Прегледи:1
Размер:138.9 КБ
ID:5939201Натиснете снимката за да я уголемите

Име:220520111335.jpg
Прегледи:1
Размер:174.6 КБ
ID:5939202

    До тук добре, сега се започва рязането на бронята и премахване на оребрението на горния й капак, което пречеше. Това беше голяма игра.

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:220520111336.jpg
Прегледи:1
Размер:111.5 КБ
ID:5939203Натиснете снимката за да я уголемите

Име:220520111337.jpg
Прегледи:1
Размер:114.0 КБ
ID:5939204Натиснете снимката за да я уголемите

Име:220520111338.jpg
Прегледи:1
Размер:110.6 КБ
ID:5939205Натиснете снимката за да я уголемите

Име:220520111339.jpg
Прегледи:1
Размер:104.0 КБ
ID:5939206Натиснете снимката за да я уголемите

Име:220520111341.jpg
Прегледи:1
Размер:179.0 КБ
ID:5939207

    След това вързахме инсталацията като поставихме соленоидите в коша зад акумулатора, а джоистика за управление прекарахме вътре в купето.

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:230520111349.jpg
Прегледи:1
Размер:138.0 КБ
ID:5939208Натиснете снимката за да я уголемите

Име:230520111350.jpg
Прегледи:1
Размер:170.9 КБ
ID:5939209

    И така след три дни ето резултата от нашата работа....

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:230520111347_2.jpg
Прегледи:1
Размер:126.5 КБ
ID:5939210

  • #2
    От: Монтаж на лебедка на Паджеро

    Поздравление за добрата работа. Но тебелата с рег. номер... ?
    Toyota Hilux '07 120 hp Double Cab
    Mercedes w212 E350 4matic
    Ducati Monster 600
    O888795575

    Коментар


    • #3
      От: Монтаж на лебедка на Паджеро

      Добра работа сте свършили. Много добра, дори.

      Обаче гледам аз едно малко лостче, зад лоста на раздатката, и си мисля, че ако някак си се бяхте сдобили с механична лебедка, май щеше да е по-добрия вариант..

      Но така или иначе - крайния резултат е налице. Честито!!!

      Коментар


      • #4
        От: Монтаж на лебедка на Паджеро

        Номера пасва идеално с няколко нита на предния капак Ако още не си се решил да го сложиш там ще се решиш след първото му губене в гората и търсене къде е паднал. Не ти го пожелавам, но по - добре го закрепи по - солидно. Ето как е при мен:

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0166.JPG
Прегледи:1
Размер:133.5 КБ
ID:5297957

        С 8 нита няма къде да ходи
        GSM: 0898 554713
        Уебсайт: BULEXTREME.com

        Коментар


        • #5
          От: Монтаж на лебедка на Паджеро

          Първоначално публикуван от Veni1 Преглед на мнение
          Добра работа сте свършили. Много добра, дори.

          Обаче гледам аз едно малко лостче, зад лоста на раздатката, и си мисля, че ако някак си се бяхте сдобили с механична лебедка, май щеше да е по-добрия вариант..

          Но така или иначе - крайния резултат е налице. Честито!!!

          Мерси, прави си, но не можах да намеря механична, не ми се и занимаваше да търся, а и ком-а работи само на нулево положение на раздатката, което изключва възможността да й помагаш с колелата. Пък си мисля, че ако по някаква причина двигателят не работи, с електрическата може все пак да се спасиш /стана много криминално/.
          Колкото до рег. номер, не намерих по-добро място, заковал съм го с четири-пет рапидки, пък дано да остане там.

          Коментар


          • #6
            От: Монтаж на лебедка на Паджеро

            Първоначално публикуван от Pajero II Преглед на мнение
            ... След това вързахме инсталацията като поставихме соленоидите в коша зад акумулатора, а джоистика за управление прекарахме вътре в купето. ...
            Никак няма да е зле да си добавиш един допълнителен ключ, който да играе ролята на предпазител и да не позволява нежелано задействане на лебедката по непредпазливост или незнание.
            Ние не сме неутрални!

            Коментар


            • #7
              От: Монтаж на лебедка на Паджеро

              Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
              Никак няма да е зле да си добавиш един допълнителен ключ, който да играе ролята на предпазител и да не позволява нежелано задействане на лебедката по непредпазливост или незнание.
              Мислих го, ама реших, че е по-лесно да изключвам кабела на джойстика отпред в коша, когато не съм по-баирите.

              Коментар


              • #8
                От: Монтаж на лебедка на Паджеро

                Чавдар е прав. То и когато си по баирите можеш да я пуснеш случайно.
                Прекъсвате масата на управлението (тънкия черен проводник) и си решаваш всички проблеми
                И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                Коментар


                • #9
                  От: Монтаж на лебедка на Паджеро

                  Първоначално публикуван от Pajero II Преглед на мнение
                  Мислих го, ама реших, че е по-лесно да изключвам кабела на джойстика отпред в коша, когато не съм по-баирите.
                  За лесно, може и да е по-лесно, но в един момент няма начин да не забравиш да го направиш. Аз си имам в коша прекъсвач на плюса на лебедката, който се предполага да стои изключен, когато не ми трябва, но най-редовно забравям да го щракна.

                  А дори и когато си в гората и се предполага, че лебедката ще ти трябва, пак е добре да си имаш предпазител, за да не стане някоя беля.

                  Най-добре да си дръпнеш едни допълнителни жици и да си сложиш отделни бутони за управление на лебедката, а джойстика с кабела да си го имаш под ръка, ако ти се наложи, примерно, да си пренавиеш въжето, а нямаш втори човек, който да седи вътре и да цъка копчето.
                  Ние не сме неутрални!

                  Коментар


                  • #10
                    От: Монтаж на лебедка на Паджеро

                    Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
                    Най-добре да си дръпнеш едни допълнителни жици и да си сложиш отделни бутони за управление на лебедката, а джойстика с кабела да си го имаш под ръка, ако ти се наложи, примерно, да си пренавиеш въжето, а нямаш втори човек, който да седи вътре и да цъка копчето.
                    ОК. Ще го направя. Имайте предвид, че съм дилетант и не съм направил все още някои бели, затова е добре, че ми казвате к'ви мога да ги свърша.
                    Обаче, ако разбирам правилно, Turtey ми казва да прекъсна само масата на управлението, да речем с някое ключе с някаква лампичка, която да индикира включването и да го цъкам при нужда от лебедката. А ти ми предлагаш да прекарам отделни бутони за управление на лебедката, извън джойстика и да ги ползвам вместо него?

                    Коментар


                    • #11
                      От: Монтаж на лебедка на Паджеро

                      Е дали ще прекараш отделни бутони или ще ползваш кабела който идва с лебедката е въпрос на вкус и дали ти се занимава.

                      Прекъсването на масата е за да избегне нежелано пускане на лебедката. Аз лично бих ползвал от тия ключовете с капаче

                      И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                      Коментар


                      • #12
                        От: Монтаж на лебедка на Паджеро

                        Първоначално публикуван от Pajero II Преглед на мнение
                        ОК. Ще го направя. Имайте предвид, че съм дилетант и не съм направил все още някои бели, затова е добре, че ми казвате к'ви мога да ги свърша.
                        Обаче, ако разбирам правилно, Turtey ми казва да прекъсна само масата на управлението, да речем с някое ключе с някаква лампичка, която да индикира включването и да го цъкам при нужда от лебедката. А ти ми предлагаш да прекарам отделни бутони за управление на лебедката, извън джойстика и да ги ползвам вместо него?
                        Предлагам ти да си сложиш отделни бутони за управление на лебедката по 2 причини:
                        а) за да ти остане свободен кабелът с джойстика и да не се налага да си разбутваш инсталацията, когато ти потрябва да пренавиеш въжето на лебедката, а нямаш втори човек;
                        б) ако тръгнеш да слагаш ключе-предпазител, ще трябва да режеш кабела на джойстика за да можеш да прекъснеш масата на управлението. Хем ще му развалиш търговския вид, хем ще стане по-трудно да го извадиш, ако ти потрябва.

                        Ако решиш да си сложиш отделен бутон за управление на лебедката, задължително използвай такъв, който НЕ се фиксира в крайните положения и при отпускане прекъсва веригата. Примерно, от тези, които се използват за управление на електрически прозорци. За предпазител едно "on-off" ключе от този тип, който ти е предложил turtey, ще е най-удобно за целта.
                        И получаваш нещо такова:

                        Ние не сме неутрални!

                        Коментар


                        • #13
                          От: Монтаж на лебедка на Паджеро

                          Първоначално публикуван от Pajero II Преглед на мнение
                          Мерси, прави си, но не можах да намеря механична, не ми се и занимаваше да търся, а и ком-а работи само на нулево положение на раздатката, което изключва възможността да й помагаш с колелата. Пък си мисля, че ако по някаква причина двигателят не работи, с електрическата може все пак да се спасиш /стана много криминално/.
                          Колкото до рег. номер, не намерих по-добро място, заковал съм го с четири-пет рапидки, пък дано да остане там.
                          А разделя ли ти се с тоя КОМ и ако ДА пиши на ЛС!

                          Коментар


                          • #14
                            От: Монтаж на лебедка на Паджеро

                            Мерси за съветите, ще видя какво ще направя! Копчето с червеното капаче ми хареса, Че стане като самолет.

                            Коментар


                            • #15
                              От: Монтаж на лебедка на Паджеро

                              Браво станало е супер ,и аз съм замислил ,точно това да се случи и с моя ,но засега ще почака малко ...
                              MITSUBISHI PAJERO 3000 V6 Колкото е по-добър джипа, толкова по-далеко ходиш за трактор
                              MAZDA 323 1.6 16V 4X4 ...150 ps+...Турбото е болест, която трови кръвта във вените ти

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X