Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Предно на паджеро 2 - муфа за зацепване

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Предно на паджеро 2 - муфа за зацепване

    Здравейте колеги, След дълго четене относно принципа на действие на супер селекта и проблема който имам (мигащите лампи на предното след изклучването му) извършх следното:
    1. проверих клапаните на десния капак - работят
    2. премахнах филтрите в клапанчетата - защото се бяха разпаднали
    3. Свалих и прегледах датчика на предното ( отчитащ положението на муфата) - според мен е наред - когато е свален и не е натиснатат, а раздатаката е в положение 2Н лампите мигат, когато е натиснат лампите не светят.
    4. Почистих 3 -те букси отдоло до предно дясно колело - с WD40
    5. Забелязах че при превклучване от 2Н към 4H не се движи привода, който мисля че трябва да издърпа муфата ( в посока към предно дясно колело)
    6. Всичко по джипа реално си работи предно, задно, блокажи.
    Извода до който стигнах е че муфата за зацепване на предния мост е според мен постоянно зацепена и не се отцепва (дори и при изгасен двигател привода й е в същото положение в каквото е и при запален двигател в режим на раздатката 2Н. Поради тази причина мисля че ми мигат лампите на предното в режим 2Н. Привода задвижващ муфата свободно ли трябва да се движи ако след като махна гумения му маншон го бутна или дръпна с клещи? Моля тези от Вас които са се сблъскали или са запознати с този проблем да ме посаветват какво да направя.

  • #2
    От: Предно на паджеро 2 - муфа за зацепване

    А как са маркучетата? Да не би да няма достатъчно вакум за отцепването.

    Коментар


    • #3
      От: Предно на паджеро 2 - муфа за зацепване

      Първоначално публикуван от emo.666 Преглед на мнение
      А как са маркучетата? Да не би да няма достатъчно вакум за отцепването.
      мисля че са добре, огледах ги няма спукани, не знам дали трябва свободно да се движи муфата или не имам предвид ако хвана с клещи привода й.

      Коментар


      • #4
        От: Предно на паджеро 2 - муфа за зацепване

        огледах ги няма спукани,,. А дали има нещо в тях /или по точно няма/.

        Коментар


        • #5
          От: Предно на паджеро 2 - муфа за зацепване

          В общия случай, се сваля маншона на привода и се почиства добре след което се смазва, като се проверява дали изобщо се движи. При автомобили на които относително рядко се използва предния мост щангата клеясва. Реална повреда е почти изключена. Има нищожна вероятност и от повредена (спукана) мембрана. Проверява се лесно с духане през маркуча. Мембраната е двойнодействаща.
          Нормално, лампите за предно трябва да спрат да мигат малко след стартиране на двигателя.
          "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

          Коментар


          • #6
            От: Предно на паджеро 2 - муфа за зацепване

            Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
            В общия случай, се сваля маншона на привода и се почиства добре след което се смазва, като се проверява дали изобщо се движи. При автомобили на които относително рядко се използва предния мост щангата клеясва. Реална повреда е почти изключена. Има нищожна вероятност и от повредена (спукана) мембрана. Проверява се лесно с духане през маркуча. Мембраната е двойнодействаща.
            Нормално, лампите за предно трябва да спрат да мигат малко след стартиране на двигателя.
            Това ми е въпроса как мога да проверя дали се движи (с лекота ли трябва да се движи или не), защото го хванах леко с клещи ама не посмях много да напъвам. като дръпнах маншона вътре нямаше никаква мръсотия и ражда само чиста грес от към муфата,а привода светеше от чистота (маншона е здрав). На мембраната има два маркуча единия се свързва към атмосферата а другия към вакум при блокирането му и обратно при разблокорането му (мисля че е така нали?)
            1.Като се разкачат двата маркуча кой от тях трябва да се надуе и каво трябва да стане (привода ли трябва се задивижи)?
            2.Муфата трябва ли лесно да се движи като са разкачени и двата маркуча?

            Коментар


            • #7
              От: Предно на паджеро 2 - муфа за зацепване

              Първоначално публикуван от emo.666 Преглед на мнение
              огледах ги няма спукани,,. А дали има нещо в тях /или по точно няма/.
              Имаш в предвид дали не са запушени ли? ако е така не съм ги проверявал.

              Коментар


              • #8
                От: Предно на паджеро 2 - муфа за зацепване

                Първоначално публикуван от marto Преглед на мнение
                ..единия се свързва към атмосферата
                И двата са свързани към вакуум. мембраната е двойнодействаща. Клапаните пренасочват вакуума от коя страна на мемраната да действа.
                "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                Коментар


                • #9
                  От: Предно на паджеро 2 - муфа за зацепване

                  Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
                  И двата са свързани към вакуум. мембраната е двойнодействаща. Клапаните пренасочват вакуума от коя страна на мемраната да действа.
                  И аз това имах в предвид (мисля че чрез клапаните на предния капак в зависимост от това дали е 2Н или 4Н единия е на вакум а другия към атмосфера и обратното "виж тук- http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...d.php?t=117462 ) . като разкача двата маркуча възможно ли е без ръчна вакум помпа да проверя дали не е блокирала муфата?
                  Последно редактирано от marto; 15-08-11, 14:41.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Предно на паджеро 2 - муфа за зацепване

                    Първоначално публикуван от marto Преглед на мнение
                    И аз това имах в предвид (мисля че чрез клапаните на предния капак в зависимост от това дали е 2Н или 4Н единия е на вакум а другия към атмосфера и обратното "виж тук- http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...d.php?t=117462 ) . като разкача двата маркуча възможно ли е без ръчна вакум помпа да проверя дали не е блокирала муфата?
                    Става и като духнеш или смукнеш с уста за да провериш целостта на мембраната. Иначе щангата би трябвало да се движи на ръка, като свалиш маншона. Успех!
                    "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                    Коментар


                    • #11
                      От: Предно на паджеро 2 - муфа за зацепване

                      Благодаря на всички Ви за съветите, след дълго (около 5-6 часа) ровене по предния мост, датчици, вакуми, клапани тръби и маркучи проблема е решен. Колкото и смешно да прозвучи на някой, проблема бе в съвсем друг вакум( който беше разкачен) нямащ нищо общо с предния мост и от там губеше вакума създаван от смукателния колектор.Та въпросния вакум се намира - като се застане пред джипа и се гледа двигателя в дясно под кулера.Като поставих въпросния маркуч на място и системата се затвори(разпредели се вакума във всички маркучи) веднага се създаде вакум и при клапаните за предния мост и всичко вече е О.К. Благодаря отново на Всички Ви.

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X