Здравейте колеги, След дълго четене относно принципа на действие на супер селекта и проблема който имам (мигащите лампи на предното след изклучването му) извършх следното:
1. проверих клапаните на десния капак - работят
2. премахнах филтрите в клапанчетата - защото се бяха разпаднали
3. Свалих и прегледах датчика на предното ( отчитащ положението на муфата) - според мен е наред - когато е свален и не е натиснатат, а раздатаката е в положение 2Н лампите мигат, когато е натиснат лампите не светят.
4. Почистих 3 -те букси отдоло до предно дясно колело - с WD40
5. Забелязах че при превклучване от 2Н към 4H не се движи привода, който мисля че трябва да издърпа муфата ( в посока към предно дясно колело)
6. Всичко по джипа реално си работи предно, задно, блокажи.
Извода до който стигнах е че муфата за зацепване на предния мост е според мен постоянно зацепена и не се отцепва (дори и при изгасен двигател привода й е в същото положение в каквото е и при запален двигател в режим на раздатката 2Н. Поради тази причина мисля че ми мигат лампите на предното в режим 2Н. Привода задвижващ муфата свободно ли трябва да се движи ако след като махна гумения му маншон го бутна или дръпна с клещи? Моля тези от Вас които са се сблъскали или са запознати с този проблем да ме посаветват какво да направя.
1. проверих клапаните на десния капак - работят
2. премахнах филтрите в клапанчетата - защото се бяха разпаднали
3. Свалих и прегледах датчика на предното ( отчитащ положението на муфата) - според мен е наред - когато е свален и не е натиснатат, а раздатаката е в положение 2Н лампите мигат, когато е натиснат лампите не светят.
4. Почистих 3 -те букси отдоло до предно дясно колело - с WD40
5. Забелязах че при превклучване от 2Н към 4H не се движи привода, който мисля че трябва да издърпа муфата ( в посока към предно дясно колело)
6. Всичко по джипа реално си работи предно, задно, блокажи.
Извода до който стигнах е че муфата за зацепване на предния мост е според мен постоянно зацепена и не се отцепва (дори и при изгасен двигател привода й е в същото положение в каквото е и при запален двигател в режим на раздатката 2Н. Поради тази причина мисля че ми мигат лампите на предното в режим 2Н. Привода задвижващ муфата свободно ли трябва да се движи ако след като махна гумения му маншон го бутна или дръпна с клещи? Моля тези от Вас които са се сблъскали или са запознати с този проблем да ме посаветват какво да направя.
Коментар